Pedał hamulca

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
l_krupinski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn lut 27, 2006 12:40
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Pedał hamulca

Post autor: l_krupinski » sob kwie 21, 2007 23:57

Witam.
Czy jest mozliwe w Golfie 3 jakoś podkręcić (wyrególować) hamulec aby brał wysoko a nie dopiero prawie przy podłodze? czasem mam takie uczucie że jak bede musiał zahamować gwałtownie to wcisne go normalne w podłogę. Dodam że mam nową pompę hamulcową poniewąż myslałem ze star może przpuszcza, zmieniłem serwo, załorzyłem nowe klocki, pojechałem wymienić płyn, więc zapowietrzony układ nie jest poniewarz plyn był wymieniany za pomocą jakieś maszyny która sama pompuje płyn pod ciśnieniem. Jak samochód jest zgaszony to raz nacisne pedał i hamulec odrazu jak stal, a jak zapale to taki mieciutki że jak by sie dobrze zaparł to prawie w podlogę wciskam. co to może być i czy da się jakoś tak ustawić hamuleć aby chociaż po wciśnięciu do połowy był twardy?? Pozdrawiam



Dominik107
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 20:43
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dominik107 » ndz kwie 22, 2007 01:07

l_krupinski pisze:Czy jest mozliwe w Golfie 3 jakoś podkręcić (wyrególować) hamulec aby brał wysoko a nie dopiero prawie przy podłodze?

Witam. Kiedys w kadecie regulowalem tak pedal hamulca i regulacja byla miedzy serwem a pompa hamulcowa pod ta karbowana gumowa oslona troche sie przy tym nameczylem ale bylo oki. A swoja droga u siebie mam dokladnie taka sama sytuacje tylko jeszcze nie mialem czasu sie tym zajac tak na powaznie ale z ukladu hamulcowego oprocz tylnych bebnow pompy hamulcowej i serva wszystko nowiutkie mam. Moze ktos juz jakos sobie z tym poradzil to by cos podpowiedzial. Pozdro



Awatar użytkownika
l_krupinski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn lut 27, 2006 12:40
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: l_krupinski » ndz kwie 22, 2007 09:19

Tylko jak ja wymieniałem serwo i pompę to za bardzo rzadnej regulacji tam nie widziałem. W nie których serwach wiem że była możliwość wykręcenia lub wkręcenia tego krócca co wchochi w pompę hamulcową ale w moim serwie on kręci się tylko w miejscu, więc już nie wiem co mam zrobić aby pedał brał wyrzej a nie prawie przy podłodze.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz kwie 22, 2007 09:31

l_krupinski pisze: co to może być
Jak masz z tyłu kamulce bębnowe to sprawdź samoregulatory na początek


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
l_krupinski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn lut 27, 2006 12:40
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: l_krupinski » ndz kwie 22, 2007 13:45

Dzieki za radę ale jam Tarcze z tyłu, moja wina bo zapomniałem dodać.



Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » śr maja 23, 2007 12:49

mam tak samo.....bez ZBSU - z tyłu bębny.....nie wiem co robić.....prawie wszystko już nowe...i dalej to samo........


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr maja 23, 2007 13:14

sprawdż jeszcze czy nie masz zatkanego otworka odpowietrzającego w korku zbiorniczka płynu hamulcowego



Slawek 11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 19, 2007 20:16
Lokalizacja: Wolbrom
Kontakt:

Post autor: Slawek 11 » śr maja 23, 2007 14:31

Zacznij moze od sprawdzenia czy jak pompujesz pedalem hamulca czy czasem nie rosnie. Zaczyna sie od podstawowych rzeczy, ktore zwykle nic nie kosztuja.



Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » czw maja 24, 2007 08:27

nie... w korku nic takiego nie występuje.....


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw maja 24, 2007 12:46

jest kolego , zdejmij sobie wtyczke czujnika , odkręć korek , i na samej górze korka masz plastikowy dekielek co osłania trzpień pływaka , w tym dekielku masz rowek od środka do krąwędzi , każdy korek jest w jakiś sposób odpowietrzany , bo w innym przypadku będzie Ci robiło podciśnienie i moze ssac powietrze koło oringu pompy chamulcowej



Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » czw maja 24, 2007 13:43

ale nie ma wtyczki ani pływaka....ormalny korek jak w butelce...zółty oryginalny audi-korek...

[ Dodano: 24 Maj 2007 13:47 ]
musisz uwierzć....jak nie to zrobię fotkę ;) :bajer:


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw maja 24, 2007 17:46

no to musi być gdzies dziurka , maleńka ale musi być

[ Dodano: 24 Maj 2007 18:06 ]
a jak nie ma to sobie zrób wiertłem 0,5 mm , zaszkodzić na pewno Ci nie zaszkodzi , a moze pomóc



Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » pt maja 25, 2007 09:25

miś fazi pisze:no to musi być gdzies dziurka , maleńka ale musi być

[ Dodano: 24 Maj 2007 18:06 ]
a jak nie ma to sobie zrób wiertłem 0,5 mm , zaszkodzić na pewno Ci nie zaszkodzi , a moze pomóc
może i masz rację...... wiertnę.....zawsze możńa zakleić jak oś :jezor:


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

Awatar użytkownika
lluukkaasss
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: wt lut 21, 2006 00:19
Lokalizacja: WLKP

Post autor: lluukkaasss » sob maja 26, 2007 12:57

w przypadku bebnow, ubywa plynu hamuclowego, dolac go, wymienic cylinderki bo one pownie gubia, moze jeden cieknie... i po problemie, mialem to samo prawie przelecialem przez skrzyzowanie ledwo co pedal lapal....

ciekl cylinderek, wylecial plyn...

wymienilem miesiac temu do dzis idealnie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 357 gości