Strona 1 z 1

Grzeje się przekaźnik pompy paliwa

: pt kwie 20, 2007 23:51
autor: mixelko
Jak w temacie - po kikunastu minutach jazdy przekaźnik pompy paliwa (nie pmietam numeru - pierwszy rzad nad bezpiecznikami, pierwsza kostka od prawej) bardzo sie nagrzewa. Obawiam się że moze się spalić i wtedy postój w najmniej oczekiwanym momencie.
Czy może to być wina samego przekaźnika czy moze coś innego - choć przypuszczam że to raczej cewka przekaźnika bo styki nie są przebarwione ani bardziej gorące od obudowy samego przekaźnika
Czy ktoś miał z tym problem?
Z góry dziękuję za porady.

: pt kwie 20, 2007 23:54
autor: Gery34
Aczy masz gaz?

: sob kwie 21, 2007 00:13
autor: mixelko
Gery34 pisze:Aczy masz gaz?
Nie mam gazu, jezdze na benzynie.

: sob kwie 21, 2007 03:17
autor: Elwis
ja mam gaz ale gdy nie miałem też była ciepła, może nie parzyła ale normalne chyba to jest

: sob kwie 21, 2007 08:31
autor: dziejo
mixelko pisze:Obawiam się że moze się spalić
nic sie nie martw to normalne !!! że sie grzeje

: sob kwie 21, 2007 09:10
autor: stempel72
To czy w aucie jest gaz lub nie nie ma nic do rzeczy. Cewka przekażnika musi się grzać bo podczas pracy pobiera pewiem prąd żeby wytworzyć pole magnetyczne, a jak wiemy tam gdzie praca tam i ciepło.

: pn kwie 23, 2007 17:45
autor: mixelko
stempel72 pisze:To czy w aucie jest gaz lub nie nie ma nic do rzeczy. Cewka przekażnika musi się grzać bo podczas pracy pobiera pewiem prąd żeby wytworzyć pole magnetyczne, a jak wiemy tam gdzie praca tam i ciepło.
To tez wiem ale czemu az tak sie grzeje, cewki w innych przekaźnikach sie tak nie grzeja a pracują w tych samych warunkach. Pozatym gaz ma znaczenie bo wielu wyłancza pompe po przełączeniu na gaz.

: pn kwie 23, 2007 17:57
autor: pietia-gce
To tez wiem ale czemu az tak sie grzeje, cewki w innych przekaźnikach sie tak nie grzeja a pracują w tych samych warunkach.
Hmm mamy identyczny model sprawdze czy u mnie też sie grzeje i dam Ci znac .

Ps.Pozdrawiam Gliwiczanina jaki masz kolor Golfera ?

: pn kwie 23, 2007 23:17
autor: mixelko
pietia-gce pisze:
To tez wiem ale czemu az tak sie grzeje, cewki w innych przekaźnikach sie tak nie grzeja a pracują w tych samych warunkach.
Hmm mamy identyczny model sprawdze czy u mnie też sie grzeje i dam Ci znac .

Ps.Pozdrawiam Gliwiczanina jaki masz kolor Golfera ?
Bardzo mi miło - mój jest czerwony na oryginalnych felgach 14 alu VW. Bardzo bede wdzieczny za sprawdzenie tego przekaźnika - pozdrawiam muzyczne wersje :bigok:

: wt kwie 24, 2007 13:39
autor: pietia-gce
Jeśli chodzi o ten biały na zdjęciu to po 20 minutach jazdy był najbardziej nagrzany pozostałe miały raczje normalną temperature .

Obrazek

Przy okazji zobaczyłem że posiadam dwa wolne gniazda na przekaźniki też tak masz/ macie ?

: wt kwie 24, 2007 17:45
autor: mixelko
pietia-gce pisze:Jeśli chodzi o ten biały na zdjęciu to po 20 minutach jazdy był najbardziej nagrzany pozostałe miały raczje normalną temperature .

[url=http://img217.imageshack.us/img217/1852 ... td3.th.jpg]Obrazek[/URL]

Przy okazji zobaczyłem że posiadam dwa wolne gniazda na przekaźniki też tak masz/ macie ?
Tak przewaznie nie wszystkie gniazda są zajęte - to zależy od wyposazenia elektrycznego i od wersji.
Dziekuje serdecznie za pomoc
A tak apropo to AEE to wyjatkowo fajny silniczek - moment obrotowy 135 Nm przy 2800 to naprawde frajda z jazdy (na dolnym zakresie obrotow to prawie jak w TDI sie czuje :grin: ) pomimo tego ze 75 KM to nie za duzo - wszystkie ople, japonce i fiaty itp. 1,4 i 1,6 nawet 16V moga się schować.
Pozdrawiam.

: wt kwie 24, 2007 21:25
autor: stempel72
mixelko, wyłączenie pompy po przełączeniu na gaz kończy się zapieczeniem wtrysków.

: wt kwie 24, 2007 22:06
autor: Paweł Marek
Oj to muszę zlikwidować odcięcie pompy, bo dopiero 150 tys. przejechałem na gazie więc dłużej nie mogę bo mi się wtryski zapieką.

: wt kwie 24, 2007 23:39
autor: pietia-gce
A tak apropo to AEE to wyjatkowo fajny silniczek - moment obrotowy 135 Nm przy 2800 to naprawde frajda z jazdy (na dolnym zakresie obrotow to prawie jak w TDI sie czuje :grin: ) pomimo tego ze 75 KM to nie za duzo - wszystkie ople, japonce i fiaty itp. 1,4 i 1,6 nawet 16V moga się schować.
Pozdrawiam.
Potwierdzam ukryty diabeł jest w tym silniku :>