Falujace obroty, stukajacy wtrysk, rosna obroty, przerywanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PIT_BULL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 04, 2005 01:17
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Falujace obroty, stukajacy wtrysk, rosna obroty, przerywanie

Post autor: PIT_BULL » wt kwie 17, 2007 19:56

witak jak w temacie prosze o pomoc bo nie wiem co sie dzieje z Golfikiem i to teraz jak doszly sprezynki sportowe lampki koncze pomalu mam nadzieje ze nie bede musil sprzedac ze wzgledu na koszty naprawy! :crazy: i od czego zaczac!cos takiego sie dzieje ze :zapale autko sychac jakis przekaznik jak cyka i w momencie gdy cyka to samochod przerywa traci moc i przygasaja swiatla( deska rozdzielcza tez, faluja obroty czasem jest tak ze jak zapale to wskakuje na 3000 i wiecej i musze go zgasic bo sie boje ze nie zejda same po ponownym zapaleniu juz tak nie robilo! pozatym jak sie zagrzeje to slychac wyrazny stukot(walenie wtrysku) przypomne ze mam pojedynczy edno punktowy wtrysk (1,8 ABS 94 rok variant) prosze was o pomoc bo nie wiem co sie dzieje:( co to moze byc poleca punkciki jak nic :crazy: :crazy: :crazy:
Ostatnio zmieniony wt maja 22, 2007 22:00 przez PIT_BULL, łącznie zmieniany 2 razy.


[url=http://imageshack.us][img]http://img239.imageshack.us/img239/2725/pdr0009qq2.jpg[/img][/url]
Golf III Variant 1,8 w avatarku moja Vanesska 4100g 54 cm 06.04.2007 2:40 :)

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt kwie 17, 2007 20:06

PIT_BULL pisze:sychac jakis przekaznik
czy to w skrzynce bezpieczników ten przekażnik cyka po numerze nie mozna zlokalizowac ? ???



Awatar użytkownika
PIT_BULL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 04, 2005 01:17
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: PIT_BULL » wt kwie 17, 2007 20:08

dziejo pisze:
PIT_BULL pisze:sychac jakis przekaznik
czy to w skrzynce bezpieczników ten przekażnik cyka po numerze nie mozna zlokalizowac ? ???
tak w skrzynce!! niestety nigdy nie zdaze "wymacac" ktory to a pozatym na klapce nie mam oznaczen przekaznikow:( moze ma ktos rozpiske co do czego jest z skrznce bezpiecznikowej!!


[url=http://imageshack.us][img]http://img239.imageshack.us/img239/2725/pdr0009qq2.jpg[/img][/url]
Golf III Variant 1,8 w avatarku moja Vanesska 4100g 54 cm 06.04.2007 2:40 :)

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt kwie 17, 2007 20:09

PIT_BULL pisze::zapale autko sychac jakis przekaznik jak cyka i w momencie gdy cyka to samochod przerywa traci moc i przygasaja swiatla(
najwyrażniej niema masy sprawdz omasowanie silnika z znadwoziem !

[ Dodano: Wto Kwi 17, 2007 20:13 ]
PIT_BULL pisze:, faluja obroty czasem jest tak ze jak zapale to wskakuje na 3000 i wiecej
zrob mały test jak zapalisz silnik odłącz na moment czujnik temperatury ten co wychodzi z krócca od głowicy narazie nic nie sugeruje tylko to sprawdz i mi pwoeidz czy cos sie zmieniło w pracy silnika
poruszja wtyczkami wtrysku tzn od silniczka krokowego , - zasilanie wtrysku-, wszystkimi przewodami



Awatar użytkownika
PIT_BULL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 04, 2005 01:17
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: PIT_BULL » wt kwie 17, 2007 21:54

dziejo pisze:zrob mały test jak zapalisz silnik odłącz na moment czujnik temperatury ten co wychodzi z krócca od głowicy narazie nic nie sugeruje tylko to sprawdz i mi pwoeidz czy cos sie zmieniło w pracy silnika
na cieplym czy zimnym silniku to zrobic?
zapomnialem dodac ze zauwazylem jak zdjalem wtyczke od wtrysku ze byla w srodku mokra niewiem czy od benzyny czy od oleju:|


[url=http://imageshack.us][img]http://img239.imageshack.us/img239/2725/pdr0009qq2.jpg[/img][/url]
Golf III Variant 1,8 w avatarku moja Vanesska 4100g 54 cm 06.04.2007 2:40 :)

jeanks5t
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: pt lut 09, 2007 03:39
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Post autor: jeanks5t » śr kwie 18, 2007 04:01

Witam mialem ostatnio identyczny problem obroty falowały, a w skrzynce bezpieczników słychać bylo załączanie się i rozłączanie jakiegoś przekaźnika, i słychać bylo takie cykanie przy wtrysku. Wszystko mi mineło jak rozebtrałem silniczek krokowy sterujący przepustnicą i go przeczyściłem w środku. Są tam takie dwa styki to one są odpowiedzialne za to co ci się dzieje. Wymontuj silniczek krokowy i wyczyść te styki a to wszystko napewno przejdzie.



Awatar użytkownika
PIT_BULL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 04, 2005 01:17
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: PIT_BULL » śr kwie 18, 2007 16:07

jeanks5t pisze:Witam mialem ostatnio identyczny problem obroty falowały, a w skrzynce bezpieczników słychać bylo załączanie się i rozłączanie jakiegoś przekaźnika, i słychać bylo takie cykanie przy wtrysku. Wszystko mi mineło jak rozebtrałem silniczek krokowy sterujący przepustnicą i go przeczyściłem w środku. Są tam takie dwa styki to one są odpowiedzialne za to co ci się dzieje. Wymontuj silniczek krokowy i wyczyść te styki a to wszystko napewno przejdzie.
jesli to bedzie to.to chodzby do tomaszowa to przyjde i ci piwo wrecze;);)

[ Dodano: Sro Kwi 18, 2007 17:33 ]
tak apropo tego silniczka to rozebralem chyba to byl ten element( krokowy to ten ktory ma w srodku 2 blaszki-2 styki podzielone na 2 i na koncach jest ponacinany ten styk na takie cienki wloski?? znajduje sie pod filtrem po prawej stronie patrzac od przodu auta??)jesli to to rozebralem ale tam czysciutko jak nowe:|i nie wiem a po odlaczeniu tego czujnika temperatury obroty wzrastaja nieco i dalej chodzi!!


[url=http://imageshack.us][img]http://img239.imageshack.us/img239/2725/pdr0009qq2.jpg[/img][/url]
Golf III Variant 1,8 w avatarku moja Vanesska 4100g 54 cm 06.04.2007 2:40 :)

jeanks5t
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: pt lut 09, 2007 03:39
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Post autor: jeanks5t » śr kwie 18, 2007 23:16

Chyba nie to rozebrałeś. Silniczek krokowy jest przy wtrysku paliwa.
tak wygląda:
http://moto.allegro.pl/item184932454_si ... _fiat.html.
Ma on z przodu taki wychodzący czpień króty steruje wolnymi obrotami, który działa jak pocentiometr , ajk się zabrudzi to się dzieją właśnie takie dziwne rzeczy .
Musisz go rozebrać i w środku wyczyścić. Tylko przy rozbieraniu uważaj żeby nie pourywać tych zaczepów.

[ Dodano: 18 Kwi 2007 23:19 ]
Sory jakiś zły link ci podałem masz tu poprawny:
http://moto.allegro.pl/item184932454_si ... _fiat.html



Awatar użytkownika
PIT_BULL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 04, 2005 01:17
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: PIT_BULL » czw kwie 19, 2007 17:26

niestety przeczywscilem tak jak mowiles jeanks te styki zebatke wyczyscilem na nowo pasta zrobilem i dalej jest tak ze( nie jak wczesniej ze wchodzil na 2200 obr, porzyerywal itp ) tylko teraz jest tak ze dam gazu puszcze to trzyma chile na podwyzszonych obrotach i slychac jak cyknie przekaznik i jak drugi raz cyknie to spadaja obroty!! czyli chyba ten krokowy do wymiany jak myslisz?? bo w momencie jak te obroty zaczynaja szalec albo nizej albo wyzej to slychac ze brzeknie krokowy!!


apropo rozbierania krokowego racja te zaczepy szybko puszczaja!!mam 2 mniej:D:D:D


[url=http://imageshack.us][img]http://img239.imageshack.us/img239/2725/pdr0009qq2.jpg[/img][/url]
Golf III Variant 1,8 w avatarku moja Vanesska 4100g 54 cm 06.04.2007 2:40 :)

jeanks5t
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: pt lut 09, 2007 03:39
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Post autor: jeanks5t » czw kwie 19, 2007 18:03

A czym czyściłeś te styki ? Brudne były bardzo ? Bardzo możliwe że już się te styki powypalały. Najlepiej jak byś miał kogoś w pobliżu z takim silniczkiem żeby niepotrzebnie kasy nie wydać.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw kwie 19, 2007 18:07

PIT_BULL pisze::|i nie wiem a po odlaczeniu tego czujnika temperatury obroty wzrastaja nieco i dalej chodzi!!
super tak ma byc czyli jedno juz można wyeliminowac _czujnik temperatury jest sprawny

[ Dodano: Czw Kwi 19, 2007 18:18 ]
PIT_BULL pisze:czyli chyba ten krokowy do wymiany jak myslisz??
wszystkie znaki na niebie wskazuja na to



Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » czw kwie 19, 2007 20:15

a moze sonda szaleje?



Awatar użytkownika
PIT_BULL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 04, 2005 01:17
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: PIT_BULL » czw kwie 19, 2007 20:38

styki byly jak nowe:| sonda nie bo to slychac we wtrysku idelanie przy krokowym:| wydaje mis ie ze jakies zwarcie sie robi moze na tej wtyczce od modulu wtrysku bo tam sie dostaje benzyna albo olej nie iwem bo jak cyknie przekaznik z krokowego to az swiatla przygasaja!!wlasnie szukam kogos co ma taki silniczek zeby na probe dac bo nei dam 180 zl a okaze sie ze to nie to!! jesli to bedzie to no to oki trza kupic!!


[url=http://imageshack.us][img]http://img239.imageshack.us/img239/2725/pdr0009qq2.jpg[/img][/url]
Golf III Variant 1,8 w avatarku moja Vanesska 4100g 54 cm 06.04.2007 2:40 :)

Awatar użytkownika
martin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: pn mar 07, 2005 23:21
Lokalizacja: bytom
Kontakt:

Post autor: martin » czw kwie 19, 2007 22:20

PIT_BULL, moze to dziwne ale mojemu kumplowi tak sie działo jak miał kostki przy stacyjce poluzowane tez mu tak skakał



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 240 gości