Wyłączone postojówki na zapłonie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: wt maja 23, 2006 00:53
- Lokalizacja: wlkp
Wyłączone postojówki na zapłonie
/mam golfa Mk2 1.6TD W zwiazku z nowymi przepisami chcialbym ulepszyc moja elektryke, a mianowicie aby po wyciagnieciu kluczyka swiatla postojowe wylanczaly sie tak jak swiatla mijania ale zeby byly dostepne tak po pierwszym naciśnieciu włącznika. Jak przerobic instalacje? zeby wszystko bylo ok. Moze ktos juz próbowal cos takiego?
Ps. nie interesuje mnie automatyczny włącznik/wyłacznik światel chce poprostu wiedzie jak zmienic instalacje, aby postojówki nie swicily po wyciągnieciu kluczyka
Ps. nie interesuje mnie automatyczny włącznik/wyłacznik światel chce poprostu wiedzie jak zmienic instalacje, aby postojówki nie swicily po wyciągnieciu kluczyka
Ostatnio zmieniony śr kwie 18, 2007 01:02 przez CaRLoos643, łącznie zmieniany 1 raz.
Znajdź przewody oznaczone 30 oraz 31 .
30 odetnij i tak zostaw.
Następnie podepnij się do 31 i doprowadź prąd do kostki pod pin 30.
wadą tego rozwiązania jest to że aby włączyć postojówki należy oprócz ustawienia włącznika na odpowiednią pozycję należu włączyć któryś kierónkowskaz.
Na razie myśle nad innym rozwiązaniem tego zagadnienia.
Jak wymyślę to dam znać.
Pozdro.
30 odetnij i tak zostaw.
Następnie podepnij się do 31 i doprowadź prąd do kostki pod pin 30.
wadą tego rozwiązania jest to że aby włączyć postojówki należy oprócz ustawienia włącznika na odpowiednią pozycję należu włączyć któryś kierónkowskaz.
Na razie myśle nad innym rozwiązaniem tego zagadnienia.
Jak wymyślę to dam znać.
Pozdro.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
arek wamej, widze ze sie znasz na sprawie to moze ja tez zapytam !!! Bo ma mtaki problem ze na załączonej stacyjce NIE MOGE WŁĄCZYĆ ŚWIATEŁ POSTOJOWYCH !!! czy na 1 włączniku czy na 2 to zawsze mam krótkie ://
Gdzie moze być przyczyna ???? źle zamontowane przekaźniki czy co ?? bo włącznik jest dobry sprawdzone !!:))
Gdzie moze być przyczyna ???? źle zamontowane przekaźniki czy co ?? bo włącznik jest dobry sprawdzone !!:))
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: wt maja 23, 2006 00:53
- Lokalizacja: wlkp
Nawet niezle rozwiazanie ale chodzi o to ze na d sopniu przełącznika rzy włączonyc postojówkach i mijania po wyciągnieciu kluczyka wylączaly sie te i te a przy pierwszym stopniu swiecily tylko postojówki. Tak bylo miedzy innymi w maluchu, ale nie wim jak to bylo rozwiazane. Mysle ze cos takiego tez na pewno idzie tu zrobic tylko ktos obenany w elektryce musi pomyslec:-) Moze wiesz jak to zrobić?arek wamej pisze:Znajdź przewody oznaczone 30 oraz 31 .
30 odetnij i tak zostaw.
Następnie podepnij się do 31 i doprowadź prąd do kostki pod pin 30.
wadą tego rozwiązania jest to że aby włączyć postojówki należy oprócz ustawienia włącznika na odpowiednią pozycję należu włączyć któryś kierónkowskaz.
Na razie myśle nad innym rozwiązaniem tego zagadnienia.
Jak wymyślę to dam znać.
Pozdro.
Jak masz wyjęty kluczyk to możesz włączyć lewy lyb prawy kiernek nawet jak nie masz przełącznka. Ja mam zrobione tak jak arek wamej pisze, jednak przerobie to tak by kabel który miał fabrycznie stały plus będzie załączany przekaźnikiem przez kabel od wskaźnika alternatora.W nowej instalacji kabel ten jest w pinie D/1, A2/1,F/3 i U2/12. kolor kabla niebieski. Czyli bede miał tak że lampy zapalą się dopiero jak odpalony bedzie silnik a nie jak przekręcony kluczyk.Przy odpalaniu nie bedzie zużywany prąd na światła i bedzie więcej prądu dla rozrusznika.
To rozwiązanie jest OK, tym bardziej, że postojowych rzadko używam. A czy można to rozwiązanie zastosować w G4?arek wamej pisze:Znajdź przewody oznaczone 30 oraz 31,
30 odetnij i tak zostaw. Następnie podepnij się do 31 i doprowadź prąd do kostki pod pin 30.
wadą tego rozwiązania jest to że aby włączyć postojówki należy oprócz ustawienia włącznika na odpowiednią pozycję należu włączyć któryś kierunkowskaz.
Pozdrawiam,
Adam
Adam
Przy odpalaniu i tak światła są rozłączane (i nie tylko światła).1 6 D pisze:Przy odpalaniu nie bedzie zużywany prąd na światła i bedzie więcej prądu dla rozrusznika.
[ Dodano: Sro Kwi 18, 2007 12:14 am ]
Może to Ci pomoże: tu jest opis przełącznika świateł w Octavi (w Golfie 4 jest ponoć taki sam)arek wamej pisze:Myślę że tak ale trzeba by mieć w ręku schemat elektryczny bo ja niepamiętam jak to zrobili w IV
Automatyczne światła
A tutaj jest wątek, który założyłem odnośnie Golfa 4. Może napiszesz tam jak znajdziesz rozwiązanie albo na PW.
Co zrobić, żeby gasły postojówki? (Golf 4)
Dzięki.
To_mas napisał arek wamej, widze ze sie znasz na sprawie to moze ja tez zapytam !!! Bo ma mtaki problem ze na załączonej stacyjce NIE MOGE WŁĄCZYĆ ŚWIATEŁ POSTOJOWYCH !!! czy na 1 włączniku czy na 2 to zawsze mam krótkie ://
Kolego To_mas jeśli nie możesz wyłączyć postojówek to możesz mieć uszkodzony włącznik lub masz wersję z ze Skandynawi.
Jak tam twoje turbo dmucha jeszcze?
Pozdro i udanych modów.
Kolego To_mas jeśli nie możesz wyłączyć postojówek to możesz mieć uszkodzony włącznik lub masz wersję z ze Skandynawi.
Jak tam twoje turbo dmucha jeszcze?
Pozdro i udanych modów.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
jasne ze dmucha :D narazei niestety standard :/// bo kasa trzymie ((( i mnie to zaczyna denewować ze nie mam kaski:// ale staram sie:))arek wamej pisze:Jak tam twoje turbo dmucha jeszcze?
Wsio w moim topicu pisze zapraszam
to jest bardziej prawdopodobne ) bo włącznik sprawdzalem wymieniałem i dalej to samoarek wamej pisze:lub masz wersję z ze Skandynawi.
Choć z VIN wynika ze wyprodukowany w Wolsburgu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 281 gości