sas_gti pisze:Fox_00 pisze:jedynie na co można narzekać to na to że przy takim obniżeniu jak moje to jest cholernie twardo
to sie majak piernik do wiatraka do tego co npisales nizej
Fox_00 pisze:ale zajebiście dobrze trzymie się drogi teraz autko
chyba ze masz zajebiste drogi u Ciebie...ja mam pewne doswiadczenia w sporcie jesi chodzi o zawiasy i twierdze ze GTcupline nie potrafi wybierac polskich dziur....nadaje sie tylko na niemieckie autostrady
eeeee no pewnie że jak wlecisz w jakiś zakręt gdzie są jakieś nierówności lub dziury to Cię wyrzuci z drogi, ale to nie tylko na GT Cupline
ale w trasie to sobie można dawać ze spokojem na zakrętach, gorzej jest w miastach lub na obrzeżach miast gdzie jak wiadomo są gorsze drogi....
a takich dróg jak w Niemczech to u nas nie ma, i za pewne nie będzie
[ Dodano: Wto Kwi 17, 2007 18:24 ]
sas_gti pisze:Ile juz miales zawiasow i jakich firm?
tzn moj przy golfie to jest pierwszy sportowy zawias.
ale moi znajomi mają różne, FK i inne też dobrych firm, i Ci powiem że autko czy też Corsa czy Puma czy Calibra czy też nawet 350Z czy 750i zachowują się identycznie na naszych drogach na obojętnie jakim zawieszeniu sportowym...
Kumpel od 350Z miał zawieszenie gwintowane ściągane ze Stanów, ale to jest jedno i to samo...
odczucia są takie same ...
[ Dodano: Wto Kwi 17, 2007 18:26 ]
sas_gti pisze:wystarczy ze na łuku są drobne poprzeczne nierównosci drogi a koło lubi sie oderwac od gleby....co z tego ze twardo jak nie ma odpowiedniego tłumienia? auto zamiast skrecac jedzie na dziurach prosto bo kola sie odrywaja...tragedia....
no nie powiem bo to jest prawda, ale zauważ że to jest sportowe zawieszenie, nie na zwykłe drogi, a jak wiadomo na wyścigach sportowych są równiutkie drogi, że te samochody na nich się zajebiście dobrze trzymają,
no ale wiadomo, jak chcesz wejść w zakręt który ma 90 stopni, no to nie wejdziesz przy prędkości 120 km/h tylko przy jakiś 90 ścinając zakręt oczywiście
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)