Mk2 Problem z ?????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lukasz85uki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 19:12
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Mk2 Problem z ?????

Post autor: lukasz85uki » ndz kwie 15, 2007 16:14

mam golfa 1.3 na pełnym wtrysku. Kiedy Dodaje szybko gazu od najmniejszych obrotów jest lekko spóżniony. Jak puszczam szybko z gazu z wysokich obrotów to silnik przygasa(drży) i świeci sie dioda akumulatora.
Oprócz tego po zapaleniu samochodu oczywiście bez trzymania gazu całe auto drży w środku a jak w dodatku zapale swiatła to to drżenie sie powieksza.
Cały układ wydechowy mam wymieniony. Rurki zaciągające powietrze przeczyszczone i uszczelnione. I jeszcze jedno od strony tego całego mechanizmu u góry gdzie przyłączony jest ta gróba rura co zaciąga powietrze jest całe tłuste razem z blacharką kołoniej jak by paliwo czy coś w tym stylu było wyrzucane.
Opisałem wszystko co zauważyłem. Jeśli wie co jest problemem tego gaśniecia prosze o radę. Dzięki. :pub:



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » ndz kwie 15, 2007 16:52

pewnie dziurawa odma i pluje olejem w okol. uzyj funkcji szukaj i wpisz ODMA.


Obrazek

Pikus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:58
Lokalizacja: RYBNIK
Kontakt:

Re: Mk2 Problem z ?????

Post autor: Pikus » ndz kwie 15, 2007 17:11

lukasz85uki pisze:mam golfa 1.3 na pełnym wtrysku. Kiedy Dodaje szybko gazu od najmniejszych obrotów jest lekko spóżniony. Jak puszczam szybko z gazu z wysokich obrotów to silnik przygasa(drży) i świeci sie dioda akumulatora.
Oprócz tego po zapaleniu samochodu oczywiście bez trzymania gazu całe auto drży w środku a jak w dodatku zapale swiatła to to drżenie sie powieksza.
Cały układ wydechowy mam wymieniony. Rurki zaciągające powietrze przeczyszczone i uszczelnione. I jeszcze jedno od strony tego całego mechanizmu u góry gdzie przyłączony jest ta gróba rura co zaciąga powietrze jest całe tłuste razem z blacharką kołoniej jak by paliwo czy coś w tym stylu było wyrzucane.
Opisałem wszystko co zauważyłem. Jeśli wie co jest problemem tego gaśniecia prosze o radę. Dzięki. :pub:
Moze byc to spowodowane zle ustawionym zaplonem. Swiece, kopulka, kabelki kiedy wymieniales?? to tez wplywa na nie regularna praca silnika i stad sie silnik trzesie. Tymbardziej kiedy zapalisz swiata przychodza opory silnika, spada z Obrotow i jeszcze bardziej i sie trzesie.



lukasz85uki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 19:12
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: lukasz85uki » ndz kwie 15, 2007 17:22

Pikus pisze:wiece, kopulka, kabelki kiedy wymieniales??
od kąd sprowadziłem auto z niemiec jakies 2,5 roku temu to nie wymieniałem świec ani kabli. Sprawdze moze to jest przyczyna.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 349 gości