Strona 1 z 1
Sportowe zawieszenie MK3
: ndz kwie 15, 2007 15:16
autor: AlanGolf3
Witam. Mam pewien problem, znaczy zapytanie odnośnie zawieszenie sportowego do trójki, niedawno takie kupiłem i mam pytanko czy jest jakiśsposób sprawdzenia amortyzatorów jeśli mam je niezamontowane jeszcze w aucie?
Drugie pytanko odnosi sie do alufelg ATS-ów 15', czy były one w standardzie w golfach MK2 Gti?, bo mam takie właśnie założone u siebie.Prosiłbym o jakieś porady, z góry dziękuje
Pozdro 4 ALL
: ndz kwie 15, 2007 15:42
autor: darek i jadzka
witam.Nie masz mozliwosci dokladnie sprawdzic sprawnosci amorow,mozesz tylko zobaczyc czy przypadkiem nie ma jakis wyciekow(czy sie nie poci).Zaloz i jedz na stacje diagnostyczna to ci wszystko powiedza co warta twoja zawiech.Ja osobiscie wracam do standardu u siebie , po miesiacu mam juz dosc jazdy taczka.Pozdrawiam
Re: Sportowe zawieszenie MK3
: ndz kwie 15, 2007 16:07
autor: Pikus
AlanGolf3 pisze:Witam. Mam pewien problem, znaczy zapytanie odnośnie zawieszenie sportowego do trójki, niedawno takie kupiłem i mam pytanko czy jest jakiśsposób sprawdzenia amortyzatorów jeśli mam je niezamontowane jeszcze w aucie?
Drugie pytanko odnosi sie do alufelg ATS-ów 15', czy były one w standardzie w golfach MK2 Gti?, bo mam takie właśnie założone u siebie.Prosiłbym o jakieś porady, z góry dziękuje
Pozdro 4 ALL
rozciagnij caly amortyzator. Chwyc za trzpien i lekko wcisaj i zaraz wyciagaj, jezeli nie bedzie przy tym oporu to amorki maja luz, a jezeli bedzie opor to jeszcze pojezdzisz. Wciskaj max 5 mm i wyciagaj. pozdrawiam
: ndz kwie 15, 2007 16:23
autor: marek2907
AlanGolf3 pisze:Drugie pytanko odnosi sie do alufelg ATS-ów 15', czy były one w standardzie w golfach MK2 Gti?
nie były
a sprawność amorków mozesz speawdzić tylko wtedy gdy są zamontowane w aucie
: ndz kwie 15, 2007 16:43
autor: AlanGolf3
Znaczy sie nie maja wycieków na pewno, a jak je wcisne to wychodzą z oporem...
Jeśli chodzi o ATS-y to mam 195/50/R15 ET28, może by jakiś problem z nimi?
: ndz kwie 15, 2007 17:02
autor: Pikus
AlanGolf3 pisze:Znaczy sie nie maja wycieków na pewno, a jak je wcisne to wychodzą z oporem...
Jeśli chodzi o ATS-y to mam 195/50/R15 ET28, może by jakiś problem z nimi?
Jezeli maja opory toamorki sa jeszcze git. Co do alusow to nie powinieniesmiec problemow. Ja tez posiadam ATS ale ET jest 22 i przy wiekszym nacisku na tyl obcieraly. Pozdrawiam
: ndz kwie 15, 2007 17:38
autor: fixman
darek i jadzka pisze:witam.Nie masz mozliwosci dokladnie sprawdzic sprawnosci amorow,mozesz tylko zobaczyc czy przypadkiem nie ma jakis wyciekow(czy sie nie poci).Zaloz i jedz na stacje diagnostyczna to ci wszystko powiedza co warta twoja zawiech.Ja osobiscie wracam do standardu u siebie , po miesiacu mam juz dosc jazdy taczka.Pozdrawiam
fakt nie da się ich sprawdzić bez zamontowania jedynie sprawdź czy sie nie pocą
pozdro -----fix
: ndz kwie 15, 2007 18:12
autor: AlanGolf3
nooo w sumie jakby nie patrzec to przy większym obciążeniu na tył też mi lekko trą ale pewnie jest to wina bardzo zużytego zawieszenia<cieknących amorków>,nie wiem jak to będzie wyglądało jak założe sportową zawieche ehh,a co wy sądzicie o sportowym zawieszeniu???? wiem że pewnie opinie będą podzielone ale cóż........ oo właśnie przypomniało mi sie, po założeniu takowej zawiechy czy cierpią jakieś podzespoły, nie wiem, chocby gałki kierownicze sworznie itp??
: ndz kwie 15, 2007 19:07
autor: jozekrjrj
zalezy jakie to zawieszenie
jakiej firmy ile obniza
przy zawisie -40 mi sie podoba choc chciał bym posadzic go jeszczenizej tylko wtedy bym nie wjechał na miejsce parkingowe ale i tak pujdzie jeszcze -20mm przynajmniej z przodu
przyokazi czasami wolniej sie jezdzi po niektorych ulicach
: ndz kwie 15, 2007 20:45
autor: sas_gti
przy sportowej zawieszcce i ATSach 7 cali beidzesz musial zaklepać ranty błotników...Jesli sa to ATSy 6,5 cala to nie wiem ale pewnie tez....