Strona 1 z 1

Niemoge zapalic co jest ?

: ndz kwie 15, 2007 10:18
autor: kafargdansk
silnik tdi golf 3. samochod po zgaszemu tak nagle przestal polic niewiem co jest?rozrusznik kreci normalnie ale nie pali.sprawdzalem elektro zawor w pompie prad normalnie dochodzi i slychac jak pyka,bezpieczniki tez sprawne.ludzie ratunku o co chodzi?

: ndz kwie 15, 2007 11:04
autor: aski
Witam
sprawdź cewkę, kalble, u mnie padł czujnik halla na aparacie zapłonowym(180zł)
choć skoro nie pali (u mnie się dławił) to raczej cewka (ok 150 zł)

pzdr

: ndz kwie 15, 2007 11:09
autor: jawel
aski, kable cewka aparat zapłonowy w TDI?

: ndz kwie 15, 2007 11:14
autor: Bąku
Witam
sprawdź cewkę, kalble, u mnie padł czujnik halla na aparacie zapłonowym(180zł)
choć skoro nie pali (u mnie się dławił) to raczej cewka (ok 150 zł)
:rotfl: przecież kolega ma tdi

: ndz kwie 15, 2007 11:16
autor: dziejo
kontrolka swiec żarowych gasnie???

: ndz kwie 15, 2007 11:25
autor: aski
Bąku pisze:
Witam
sprawdź cewkę, kalble, u mnie padł czujnik halla na aparacie zapłonowym(180zł)
choć skoro nie pali (u mnie się dławił) to raczej cewka (ok 150 zł)
:rotfl: przecież kolega ma tdi

:pub: fakt

mea culpa ;) sorki :)

: ndz kwie 15, 2007 12:21
autor: dziejo
silnika nie można uruchomić !!!! w zasadzie to pytanie do ciebie powinno byc postawione -czy posiadasz jakies zabezpieczenia elktroniczne przed kradzieza
-sprawdzić doprowadzenie paliwa
Pompa paliwa znajdująca sie wewnątrz pompy wtryskowej zasysa paliwo ze zbiornika i wymusz jego przepływ przez filtr do pompy wtryskowej która tłoczy odmierzone dawki paliwa pod wysokim cisnieniem do wtyryskiwaczy dwakowaniew paliwa oraz wyprzedzenie wtryski w stosunku do GMP tłoków są sterowane elektronicznie

: ndz kwie 15, 2007 12:37
autor: kiss
kafargdansk, nie masz jakiegoś ukrytego wyłącznika odcinającego coś tam. Może przez przypadek załączyleś zabezpieczenie.

: ndz kwie 15, 2007 12:51
autor: dziejo
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: ndz kwie 15, 2007 18:24
autor: kafargdansk
sprawdzilem przeplywomierz dziala, poluzowalem nakretke wysokiego cisnienia na wtrysku po zakreceniu rozrusznikiem paliwo dochodzi na wtryski. Sprawdzalem elektrozawur STOP i jest on pod napieciem w momecie gdy dzialaja podgrzewacze czy jest to prawidlowe ? Po pewnym czasie niedochodzi do niego napiecie.Mam odciecie zaplonu alarmem zostalo sprawdzone i jest wporzadku.

[ Dodano: 15 Kwi 2007 18:28 ]
Ma pan moze jakies informacje na temat ELEKTROZAWORU STOP przy pompie wtryskowej ?

: ndz kwie 15, 2007 18:29
autor: -pawlo111
jak by to bylo odciecie zaplonu to by nie podawal paliwa. Czyli faktycznie to nie to.
A akumulatora czasem nie odlaczales?

mialem podobny przypadek z audi A6 1,9 TDI. Zerwal sie pasek rozrzadu. Autko bylo porobione, poustawiane i nie chcialo zapalic. Wrzucilismy ja na lawete i pod kompa do AUTOmachera i panowie wgrali mu tylko program od poczatku i zapalil na szczala...
i nie bylo winy żadnej częsci mechanicznej.