Duży problem przy ruszaniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Duży problem przy ruszaniu
Witam. Mam duży problem z ruszaniem. Wrzucam pierwszy bieg i chce ruszyć spokojnie, dodaje lekko gazu a motor jak by nie miał mocy, gaśnie... Jak wkręce na obroty i puszcze raptownie sprzęgło (żeby wyrwać) to idzie... ale jak spokojnie to gaśnie, co może być przyczyną? Dodam zę stało sie to z nienacka, wcześniej było okey.
[ Dodano: 15 Kwi 2007 11:22 ]
Nikt nie pomoże?
[ Dodano: 15 Kwi 2007 11:22 ]
Nikt nie pomoże?
Cześć. Mała porada, zanim zaczniesz pisać o problemie, to napisz wyczerpująco jaki silnik posiadasz, czy nasz gaźnik czy wtrysk i wszystkie informacje, dzięki którym ktoś z forum będzie w stanie Ci pomóc. Póki co to nic nie wiadomo i może dlatego masz zero odpowiedzi
Pozdrawiam.

It's better to burn out than to fade away!
poruszaj obudową filtra powietrza ( na włączonym silniku) być może masz pękniętą gumę pod gaźnikiem i zasysa Ci lewe powietrze
pozdrawiam
pozdrawiam
1.montaż wspomagania - wykonane
2.wymiana lamp przód na cleary - wykonane
3.wymiana atrapy bez znaczka - wykonane
4.wymiana lamp tył na cleary - wykonane
5.szeroki zderzak przód - wykonane
6.centralny zamek - wykonane
7.zegary z obrotomierzem - :(
8. przyciemniane szyby - :(
9.alufelgi - :(
2.wymiana lamp przód na cleary - wykonane
3.wymiana atrapy bez znaczka - wykonane
4.wymiana lamp tył na cleary - wykonane
5.szeroki zderzak przód - wykonane
6.centralny zamek - wykonane
7.zegary z obrotomierzem - :(
8. przyciemniane szyby - :(
9.alufelgi - :(
Maeko dobra teraz już wszystko jasne. Niestety masz ten sam problem jak jak czyli gaźnik Pierburg 2EE sterowany komputerem z prawej strony podszybia i stąd ta cała kaszanka
Pomyśl sobie lepiej nad zmianą na mechanicznego Pierburga, bo większość fachmanów nie chce się bawić w naprawę 2EE, a jak się już weźmie to sobie wołają słono. Przejrzałem prawie całe forum pod tym kątem i będę go wymieniał niebawem przy najbliższym zastrzyku gotówki
Wymiana na zregenerowany gaźnik mechaniczny to jakieś 300 - 500 zł. Jak mam się bawić w kosztowne naprawy to wolę dołożyć te parę złoty i mieć spokój na dłuższy czas, tak myślę
Poczytaj i pomyśl nad tym. Pozdrawiam! 
PS możesz też pokusić się o wymianę na Webera od Fiata (lux pomysł) autorstwa KamilW
Na forum znajdziesz to pod hasłem swap Pierburga na Webera czy jakoś tak 




PS możesz też pokusić się o wymianę na Webera od Fiata (lux pomysł) autorstwa KamilW


It's better to burn out than to fade away!
Re: Duży problem przy ruszaniu
tania jazda na LPGmaeko pisze:co może być przyczyną?


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Zgodnie z tabelą silników na forum silnik RF obsługuje gaźnik Pierburg 2e2. Jest to mechaniczny gaźnik więc komputerka w swoim golfie nie maszGashkas pisze:Mam podobny problem ... Tylko ze silnik RF i prawdopodobnie Pierburga 2e2 o ile sie nie myle. Jest on tez sterowany komputerkiem?

[ Dodano: 21 Kwi 2007 17:02 ]
I tu się z tobą niestety całkowicie zgodzę. Niby gaz o połowę tańszy niż benzyna ale tu koszty, tam koszty, coś się pierdaczy i kasa leci. Kupiłem golfa z instalacją więc już jeżdżę na gazie ale jakbym nie miał, to bym nie założyłRobertP pisze:tania jazda na LPG![]()

It's better to burn out than to fade away!
właśnie mi o to chodziłokolizebo pisze:I tu się z tobą niestety całkowicie zgodzę. Niby gaz o połowę tańszy niż benzyna ale tu koszty, tam koszty, coś się pierdaczy i kasa leci. Kupiłem golfa z instalacją więc już jeżdżę na gazie ale jakbym nie miał, to bym nie założyłRobertP pisze:tania jazda na LPG![]()

ja też nie założyłbym

remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości