Strona 1 z 2

Uszkodzona sonda??

: sob kwie 14, 2007 15:58
autor: JohnnyBravo
Witam!
Mam pytanie...Czy sonda która pokazuje ciągle napięcie 1V jest uszkodzona??

: sob kwie 14, 2007 16:29
autor: pszczyna
Raczej tak bo wartości powinne być zmienne
NP silnik 1.8 ANN /ANP/AAM/ABS/ADZ LAMBDA 0.97-1.03 zmiana0.03

: sob kwie 14, 2007 16:33
autor: Paweł Marek
JohnnyBravo pisze:Czy sonda która pokazuje ciągle napięcie 1V jest uszkodzona??
prawdopodobnie uszkodzona. Ewentualnie mieszanka jest za bogata z innych przyczyn niezależnych od sondy.

: sob kwie 14, 2007 16:41
autor: kiss
Powinno przeskakiwać pomiędzy 100 a 800 mV.

: sob kwie 14, 2007 17:58
autor: pilot 1707
czy jest różnica między sondą 036 906 262 F 12V
a sondą 036 906 262 D 12V

: sob kwie 14, 2007 18:06
autor: JohnnyBravo
"Ewentualnie mieszanka jest za bogata z innych przyczyn niezależnych od sondy."
np jakich ????

: sob kwie 14, 2007 20:14
autor: Paweł Marek
na przykład zepsuł się czujnik temperatury i ECU dawkuje paliwao jak na ssaniu, czyli dużo.

: sob kwie 14, 2007 20:27
autor: tomyart
Ja sie podepne, czy po odłączeniu sondy powinna byc "widoczna" jakas zmiana w pracy silnika np. wzrost obrotow?

: sob kwie 14, 2007 20:38
autor: pszczyna
pilot 1707 pisze:czy jest różnica między sondą 036 906 262 F 12V
a sondą 036 906 262 D 12V
036 906 262F jest to sonda za katalizatorem w 16/16V AUS AZD ATN-bo przed katalizatorem jest 036 906 262 J
A w FABI 036 906 262 F jest jako przed katalizatorem
zaś 036 906 262 D może być ta sama lecz z inną długością kabla -tak to nie stety VW ma popiepszone

: sob kwie 14, 2007 20:38
autor: Paweł Marek
W moim starym silniku 2E nic od razu się nie dzieje, po przejechaniu kawałka ma gorszą elastyczność i praktycznie tyle, na dłuższym odcinku (ok 500 km) przejechanym z urwanym kablem sondy nie stwierdziłem nawet wzrostu spalania.
Ale zwykle komputer powinen przejść w tryb awaryjny, auto więcej palić i być słabsze. Trochę to muszą być indywidualne objawy zależne od typu wtrysku.

: sob kwie 14, 2007 20:40
autor: pszczyna
tomyart pisze:Ja sie podepne, czy po odłączeniu sondy powinna byc "widoczna" jakas zmiana w pracy silnika np. wzrost obrotow?
Nie koniecznie ja jeździłem z zepsutą sondą lecz auto ŻARŁO jak smok

: sob kwie 14, 2007 21:07
autor: JohnnyBravo
czujnik albo ESU....tylko jak podpinam pod komputer to nie pokazuje zadnego błędu oprócz tego że na sondzie jest cały czas 1V...czyli czujnik i ECU sa w porządku???

: sob kwie 14, 2007 21:25
autor: tomyart
dzieki, juz nie zasmiecam tematu zeby nie mieszac :)

: sob kwie 14, 2007 23:04
autor: JohnnyBravo
czujnik albo ESU....tylko jak podpinam pod komputer to nie pokazuje zadnego błędu oprócz tego że na sondzie jest cały czas 1V...czyli czujnik i ECU sa w porządku???