Uszkodzona sonda??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

JohnnyBravo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 21, 2007 20:29
Lokalizacja: Opole

Uszkodzona sonda??

Post autor: JohnnyBravo » sob kwie 14, 2007 15:58

Witam!
Mam pytanie...Czy sonda która pokazuje ciągle napięcie 1V jest uszkodzona??
Ostatnio zmieniony pn kwie 16, 2007 19:40 przez JohnnyBravo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » sob kwie 14, 2007 16:29

Raczej tak bo wartości powinne być zmienne
NP silnik 1.8 ANN /ANP/AAM/ABS/ADZ LAMBDA 0.97-1.03 zmiana0.03



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob kwie 14, 2007 16:33

JohnnyBravo pisze:Czy sonda która pokazuje ciągle napięcie 1V jest uszkodzona??
prawdopodobnie uszkodzona. Ewentualnie mieszanka jest za bogata z innych przyczyn niezależnych od sondy.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » sob kwie 14, 2007 16:41

Powinno przeskakiwać pomiędzy 100 a 800 mV.



pilot 1707
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 17:53
Lokalizacja: warszawa

Post autor: pilot 1707 » sob kwie 14, 2007 17:58

czy jest różnica między sondą 036 906 262 F 12V
a sondą 036 906 262 D 12V



JohnnyBravo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 21, 2007 20:29
Lokalizacja: Opole

Post autor: JohnnyBravo » sob kwie 14, 2007 18:06

"Ewentualnie mieszanka jest za bogata z innych przyczyn niezależnych od sondy."
np jakich ????



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob kwie 14, 2007 20:14

na przykład zepsuł się czujnik temperatury i ECU dawkuje paliwao jak na ssaniu, czyli dużo.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » sob kwie 14, 2007 20:27

Ja sie podepne, czy po odłączeniu sondy powinna byc "widoczna" jakas zmiana w pracy silnika np. wzrost obrotow?



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » sob kwie 14, 2007 20:38

pilot 1707 pisze:czy jest różnica między sondą 036 906 262 F 12V
a sondą 036 906 262 D 12V
036 906 262F jest to sonda za katalizatorem w 16/16V AUS AZD ATN-bo przed katalizatorem jest 036 906 262 J
A w FABI 036 906 262 F jest jako przed katalizatorem
zaś 036 906 262 D może być ta sama lecz z inną długością kabla -tak to nie stety VW ma popiepszone



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob kwie 14, 2007 20:38

W moim starym silniku 2E nic od razu się nie dzieje, po przejechaniu kawałka ma gorszą elastyczność i praktycznie tyle, na dłuższym odcinku (ok 500 km) przejechanym z urwanym kablem sondy nie stwierdziłem nawet wzrostu spalania.
Ale zwykle komputer powinen przejść w tryb awaryjny, auto więcej palić i być słabsze. Trochę to muszą być indywidualne objawy zależne od typu wtrysku.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » sob kwie 14, 2007 20:40

tomyart pisze:Ja sie podepne, czy po odłączeniu sondy powinna byc "widoczna" jakas zmiana w pracy silnika np. wzrost obrotow?
Nie koniecznie ja jeździłem z zepsutą sondą lecz auto ŻARŁO jak smok



JohnnyBravo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 21, 2007 20:29
Lokalizacja: Opole

Post autor: JohnnyBravo » sob kwie 14, 2007 21:07

czujnik albo ESU....tylko jak podpinam pod komputer to nie pokazuje zadnego błędu oprócz tego że na sondzie jest cały czas 1V...czyli czujnik i ECU sa w porządku???



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » sob kwie 14, 2007 21:25

dzieki, juz nie zasmiecam tematu zeby nie mieszac :)



JohnnyBravo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 21, 2007 20:29
Lokalizacja: Opole

Post autor: JohnnyBravo » sob kwie 14, 2007 23:04

czujnik albo ESU....tylko jak podpinam pod komputer to nie pokazuje zadnego błędu oprócz tego że na sondzie jest cały czas 1V...czyli czujnik i ECU sa w porządku???



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 360 gości