Olej cieknie przy czujniku, zrobiłem fotke i mam pytanie...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Olej cieknie przy czujniku, zrobiłem fotke i mam pytanie...
Pytanie dotyczy silnika 1.6 AEA (MK3).
Wydobywa mi się olej z okolic czujnika - obszar wycieku zaznaczyłem na zdjęciu.
P.S. Na fotce wycieku nie widać, bo wyczyściłem.
Pytania moje to:
1. Czy to czujnik ciśnienia oleju?
2. Czy to możliwe żeby w tym miejscu ciekło?
3. Czy jakby w razie czujnik był do wymiany muszę na coś zwrócić uwagę...?
Za pomoc z góry dzięki.
Wydobywa mi się olej z okolic czujnika - obszar wycieku zaznaczyłem na zdjęciu.
P.S. Na fotce wycieku nie widać, bo wyczyściłem.
Pytania moje to:
1. Czy to czujnik ciśnienia oleju?
2. Czy to możliwe żeby w tym miejscu ciekło?
3. Czy jakby w razie czujnik był do wymiany muszę na coś zwrócić uwagę...?
Za pomoc z góry dzięki.
WWW szyte na Twoja miare - http://www.lagwus.pl
TYlko sklep.
Zwróć uwagę na kolor czujnika ,a najlepiej z wymontownym idź do sklepu.Jezeli to co wycierałeś było olejem ,to to jest czujnik oleju.Koszt czujnika około 30 PLN - ważny jest kolor.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Skoro jest to czujnik to ma kontakt z jakąś cieczą. W głowiczy jest i olej i płyn tak więc może przepuszczać.lagwus pisze:2. Czy to możliwe żeby w tym miejscu ciekło?
napewno na to aby czujnik był taki sam. Skoro wycieka z niego olej to na zimnym silniku jak go wykręcisz to nie powinno nic lecieć bo cały olej znajduje sie w misce.lagwus pisze:3. Czy jakby w razie czujnik był do wymiany muszę na coś zwrócić uwagę...?
Zastanawia mnie jeszcze jedno... Zaraz niedaleko z prawej jest chyba drugi taki czujnik??
[ Dodano: 2007-04-14, 18:28 ]
To jest chyba czujnik położenia wałka rozrządu... albo mi się wydaje
[ Dodano: 2007-04-14, 18:33 ]
Choć w intercarsie taki sam jest czujnik ciśnienia oleju... ale w głowicy??
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
Jest na bank.
Jeden z tych dwóch jest czujnikiem ciśnienia oleju - wiem bo mi tez przeciekał i musiałem wymienić.
Drugi jest od temperatury płynu chłodzącego.
Pomocna wskazówka to taka ze ten od oleju cieknie tylko przy pracującym silniku i to cieknie fest.A przy wymianie nie ma zadnych problemów.
Wykręć i pokarz w sklepie - dadza taki sam.
Pozdrawiam
Drugi jest od temperatury płynu chłodzącego.
Pomocna wskazówka to taka ze ten od oleju cieknie tylko przy pracującym silniku i to cieknie fest.A przy wymianie nie ma zadnych problemów.
Wykręć i pokarz w sklepie - dadza taki sam.
Pozdrawiam
I wymień go jak najszybciej,bo mi też ciekło ale w mk2 znajduje on się z tyłu,a zaciekało z przodu i nie wiedziałem skąd,wymieniłem simering wałka,a niedługo po tym wywaliło mi cały olej jak z roboty jechałem,i wcale u mnie nie było widać że to przez czujnik,dopiero jak nacisnąłem tą gumową osłonkę wtedy trysnęło olejem i w końcu doszedłem,dlatego zrób to jak najszybciej bo jak to sie stanie w trasie to miło nie będzie,pozdro
mk2 vr6 robi się ;-)
Zaznaczony na fotce czujnik to czujnik ciśnienia oleju. Wymieniłem go i po problemie - nie cieknie. Jak koledzy wspomnieli olej wyciekał przy pracującym silniku.
Z wymianą też nie było problemu, ale jednej sprawy nie rozumię tak do końca:
Jako że nie miałem możliwości wykręcenia czujnika przed wymianą, bo musiałem się pojazdem przemieszczać to kupiłem czujnik w sklepie opisując go słownie.
Jak wykręciłem oryginał to nabite było na nim 0.75 - 1.25 Bar. Natomiast ten co nabyłem wizualnie niczym się nie różni, ale nabite ma 1.8 +/- 0.2 Bar. Czy ten "nowy" czujnik jest OK, co dokładnie oznaczają te parametry...?
Z wymianą też nie było problemu, ale jednej sprawy nie rozumię tak do końca:
Jako że nie miałem możliwości wykręcenia czujnika przed wymianą, bo musiałem się pojazdem przemieszczać to kupiłem czujnik w sklepie opisując go słownie.
Jak wykręciłem oryginał to nabite było na nim 0.75 - 1.25 Bar. Natomiast ten co nabyłem wizualnie niczym się nie różni, ale nabite ma 1.8 +/- 0.2 Bar. Czy ten "nowy" czujnik jest OK, co dokładnie oznaczają te parametry...?
WWW szyte na Twoja miare - http://www.lagwus.pl
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
lagwus, To teraz podjedź do sklepu i pokaż im stary czujnik i niech zobaczą czy taki mają. Jeśli dałbyś radę się z nimi dogadać że ten co wcześniej kupiłeś im oddasz to byś tylko zapłacił ewentuaną różnicę lub nic. A jak nie to raczej kup odpowiedni, bo ten co nabyłeś to raczej nie odpowiada temu staremu.
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 125 gości