Strona 1 z 2
[mk2 16V] zapłon?
: czw mar 17, 2005 20:39
autor: arturmu
Witam wszystkich !
posiadam golfa 2 89 r.silnik 1.8 16v KR.i wielki problem.gdy go odpalam ,to chodzi 5-10 sec i gasnie,ponownie uruchamiam i chodzi jakby na jednym garze,początki były take że jadąc ok 60km/h,szarpnął mi z dwa -trzy razy,gdy przejeczałem jesazcze ok 1 km i zaparkowałem.Po ok. 4 h,nie chciał już odpalić.Wymieniłem przewody wysokiego napięcia na nowe i zaczą palic,próbowałem ze trzy razy,czyli pomyślałem jest ok.Następnego dnia wyjezdzam do pracy i po ok 5km auto zaczyna przerywać aż w koncu padło.próbowałem odpalić,ale skutek ten sam jak wyżej.i co to może być?prosze o odpowiedz.
Pozdrawiam Artur
od Quatro7: uprzejmie prosi się o precyzowanie tematów
: czw mar 17, 2005 22:09
autor: Krystek
Jestem prawie pewien ze mógł Ci sie przestawic rozrzad miekiedys przeskoczył pasek o jeden moze dwa zabki i było tak samo zobacz jak wyglada pasek!
: czw mar 17, 2005 23:06
autor: evolution
ja bym obstawial jedna z pomp paliwa ale tak na czuja to tylko loteria
: czw mar 17, 2005 23:54
autor: MAREK 74
masz iskre?
: pt mar 18, 2005 18:27
autor: arturmu
Witam.Gdyby był to pasek rozrządu,to wydaje mi się że by wogóle nie odpalił,a dzisiaj rano znowu odpalił,trzymałem go troche na gazie,ale po ok 5 sek.wskazówka obrotomierza latała i zgasł.Próbuje odpalić i odpala jakby na jednym garze?
Jeżeli chodzi o iskrę to jest,ale nie wiem czy wystarczajaca.Czy mogą to być objawy uszkodzonej cewki?
: sob mar 19, 2005 09:54
autor: Michael G60
Właśnie m. in. takie !
: sob mar 19, 2005 15:36
autor: arturmu
Dowiedziałem się od znajomego że może być przyczyną pompa paliwa która daje za małe ciśnienie do rozdzielacza paliwa.Czy to prawda?
: sob mar 19, 2005 16:47
autor: evolution
arturmu pisze:Dowiedziałem się od znajomego że może być przyczyną pompa paliwa która daje za małe ciśnienie do rozdzielacza paliwa.Czy to prawda?
mozliwe czyt:
evolution pisze:ja bym obstawial jedna z pomp paliwa ale tak na czuja to tylko loteria
moze byc tez filtr paliwa, regulator termiczny(objaw na zimnym najczesciej taki ze jak odpalisz i zacznie gasnac "pompowanie" (wciskanie gazu na 1/3 i puszczanie z czestotliwoscia min 3 razy na sekunde) gazem powoduje ze silnik utrzymuje obroty) slaba masa na kablach przy glowicy lub czujnik halla w aparacie. zakladam ze podcisnienia szczelne bo raczej nie zapytalbys o zaplon majac na przyklad sparcialy dolot
: pt kwie 01, 2005 22:26
autor: arturmu
filtr paliwa wymieniłem,pompe paliwa-zewnętrzną,oraz cewke zapłonową wypożyczyłem od kolegi i niestety objawy są takie same,czyżby ten czujnik halla?
: śr kwie 06, 2005 11:35
autor: arturmu
czujnik halla w aparacie też sprawdziłem jest ok.Jeszcze raz sprawdzałem podciśnienie, i stwierdziłem że chyba walnięty jest przeponowy wyłącznik ciśnienia,który znajduje się przy filtrze powietrza,bo nie ma rezystencji miedzy stykami,a powinna być w/g książki obsługi.
: śr kwie 06, 2005 15:32
autor: Sylvo23
to nie zaden czujnik,halla ani kable ,czy inne przez was wymyślome bzdury,dostałes zwarcie od sondy na komuter i ci sie wypalił oporniczek w kompie bodajze ma on wartość cos ok 5000ohm,i odpowiada za sterowanie wtrysku na obrotach,głównie chodzi o to zeon zasila pewien układzik,i napiecie masz za małe dlatego sie takie rzeczy dziea ,pompke odpusc se i posłuchaj starego wyrzeracza,jak ci sie nie chce w to bawc to pożycz od kogos ECU(komputer),i zobaczy ze bedzie smigał jak kula
: śr kwie 06, 2005 20:30
autor: MAREK 74
gościu ma poczucie humoru ale bedzie ubaw na tym forum
opornik 5k wypalił sie
ciekawe jak bo ja nie wiem jak można spalić taką rezystancje przy 12V
jeżeli tak było to pewnie ,pożycz od kogoś sterownik i spal go też bedziesz miał dwa spalone
KE Jetronik to wredny typ ciężko coś wydumać na odległość
: sob kwie 09, 2005 12:07
autor: arturmu
Dwa tygodnie grzebania w wolnym czasie,mam dosyć,zrezygnowany,oddałem auto do warsztatu.Ciekaw jestem czy znajdą usterkę, co mogło walnąć.
: sob kwie 09, 2005 13:20
autor: GTO
hmm 5kilo = 5000 ohm
j=u/r co daje natezenie 0.00288 A czyli 2.88mA przy 14.4V
p=u*i =14.4* 0.00288= 0.04..W wiec spalic sie nie mogł
to tak z nudy taka mała wzmianka z elektroniki