dlawi sie, gasnie jak zimny, temp. oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

daroo1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 12:03
Lokalizacja: Poznan

dlawi sie, gasnie jak zimny, temp. oleju

Post autor: daroo1 » pt kwie 13, 2007 08:52

Witam. Mam pewna sprawe.Mam GolfikaIII 1,4. I kilka problemów :(

Po pierwsze to tak: wsiadam rano po nocy do samochodu odpalam i wszystko jest ok przez pierwsze 200m i co sie dzieje...samochodzik sie tak jakby dlawi, ja mu gaz a on sie dusi i przewaznie gasnie,potem problem aby go odpalic...odpali po kilku razach pozadnego cisniecia na gaz.To jest cos takiego ze nawet na jedynce sie dusi,no chyba ze wcisne go na bardzo,bardzo wysokie obroty a i to nie zawsze pomaga.Samochod zaczyna pracowac i jechac, wrecz idealnie jak sie rozgrzeje olej.co to moze byc?

Drugi problem to zastanawiam sie nad temp. oleju,u mnie tak przy noramlnej jezdzie,miasto/trasa temperatura ta jest wysokosci 110C(musze dodac ze ogrzewanie nie dziala,znaczy sie dzialalo, ale przestalo, byc moze jak podlaczalem radio to cos tam wyskoczylo) albo jakis inny problem jest z tym.
Prosze o porady i pomoc.
Pozdrawiam serdecznie
Ostatnio zmieniony wt paź 16, 2007 20:43 przez daroo1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pt kwie 13, 2007 09:07

daroo1 pisze:zastanawiam sie nad temp. oleju,u mnie tak przy noramlnej jezdzie,miasto/trasa temperatura ta jest wysokosci 110C
Temp oleju jest ok. i nie ma nic wspólnego z ogrzewaniem wnętrza ;)


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
spoon_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn maja 09, 2005 19:11
Lokalizacja: Zach-pom
Kontakt:

Post autor: spoon_r » pt kwie 13, 2007 09:15

proponuje na poczatek wymienic filtr paliwa


mobilni sprawdzam radyjko, gdzie mnie slychac? :D

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pt kwie 13, 2007 09:48

a potem sprawdzic czujnik temperatury ... :bigok:


TDPower

daroo1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 12:03
Lokalizacja: Poznan

Post autor: daroo1 » pt kwie 13, 2007 09:56

ppoll27 pisze:a potem sprawdzic czujnik temperatury ... :bigok:
no to ta temperatura jest ok czy nie? :)
ale co z ta praca silnika :(



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pt kwie 13, 2007 10:00

daroo1 pisze:no to ta temperatura jest ok czy nie?
Temperatura oleju jest ok. Jeśli była by to temp płynu chłodniczego to by nie było dobrze.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

daroo1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 12:03
Lokalizacja: Poznan

Post autor: daroo1 » pt kwie 13, 2007 10:16

palen pisze:
daroo1 pisze:no to ta temperatura jest ok czy nie?
Temperatura oleju jest ok. Jeśli była by to temp płynu chłodniczego to by nie było dobrze.
lewy wskaznik na desce...:)



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pt kwie 13, 2007 14:48

daroo1, Nie bardzo już kojarzę gdzie masz tą temperaturę oleju?? Na wskaźnikach zegarowych masz temperaturę płynu chłodniczego tzw temperaturę silnika. A temperatura oleju jest podawana jak masz MFA...na wyświetlaczu cyfrowym


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

kamil.wilk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: sob mar 25, 2006 22:11
Lokalizacja: kraków-gorlice. bardziej kraków obecnie
Kontakt:

Post autor: kamil.wilk » sob kwie 14, 2007 08:05

To ja się podłącze do tematu.
Silnik 1,6 AEK.

Mam taki objaw. Jakbym rano wsiadł do auta i zapalił to pracuje równiutko i jest ok.Jednak jak rusze i przejade załóżmy 100m to dojeżdżając do skrzyżowania przy zatrzymywaniu auto potrafi gasnąć.A jeśli nawet nie zgaśnie to obroty spadną do 200 i zaraz się podniosą.
Im szybciej zachamowałbym przed skrzyżowaniem tym objaw bywa silniejszy.
Po jakiś 5 minutach jazy wszystko wraca do normy.
Nie jest to jakoś wielce uciążliwe,bo zawsze mogę auto zostawić przed jazdą odpalone na 2 minuty jednak nie podoba mi się to.
Acha Auto przez początkowy czas bardzo muli.A przy wciśnięciu mocniejszym gazu słychać przez moment taki dsziwny dźwięk przypominający jakiś bzyk.

Help me :)
Pozdrawiam

Acha.Na vagu nie ma błędów.
Sonda sprawna
Kable sprawne
świece sprawne
filtr powietrza nowy



Awatar użytkownika
bamber
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: śr sty 19, 2005 03:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: bamber » wt paź 16, 2007 18:01

silnik lapie Wam zimne powietrze i tak sie dzieje, moze podstawka pod ukladem wtryskowym poszla = taka gumowa uszczelka...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 49 gości