Strona 1 z 1

Demontaż szybki osłaniającej zegary.

: czw kwie 12, 2007 22:25
autor: krzysiek82
Witam
Mam zamiar zdemontować szybkę osłaniającą zegary gdyż zebrały się tak jakieś brudy i mnie to strasznie irytuje czy jest ona przyklejona na jakieś zaczepy? Będę się tym zajmował w sobotę a wole wiedzieć wcześniej co i jak żeby nie uszkodzić jeszcze bardziej całości. Z góry dzięki za odpowiedz.

: czw kwie 12, 2007 22:31
autor: drill
z tylu modulu zegarow odkracasz kilka srub i masz dostep... ale zeby to zrobic musisz wymontowac calkowicie modul :D

sciagasz zaslepke po lewej, wyjmujesz plastik gdzie siedza kontrolki airbag, abs etc i masz dostep zeby wyciagnac modul z wlacznikami swiatel... gdy go wysuniesz masz dostep do sruby trzymajacej ramke widoczna wokol zegarow... z prawej strony prosciej bo wystarczy zdjac zaslepke badz tez wlacznik ogrzewania foteli... wyjmujesz potem ta ramke i masz dostep do licznika... z tylu ma jedna wtyczke, odpinasz i wyciagasz calosc.

w razie problemow uzyj wyszukiwarki bo wiele razy pojawialo sie info dot wymiany zegarow, nawet na vwgol.pl jest chyba porada gdzie sa fotki.

: czw kwie 12, 2007 22:31
autor: Paweł Marek
Jeśli tylko brudna to po wyjęciu i rozkręceniu licznika masz dostęp do strony wewnętrznej . Jak porysowana to gorzej bo jest wklejona, ale zapewne dałoby sie to ostroźnie odkleić, tylko nie wiem z czego nową wyciąć. Jakaś pleksi cienka może.

: czw kwie 12, 2007 22:38
autor: krzysiek82
dzięki ale udało mi się trafić na informacje że da się go rozkręcić, zamówiłem na allegro licznik który ma porysowaną szybkę i mam taki plan żeby zamienić tylko samym tyłem a obudowę z szybką zostawić z licznika bez obrotka, jak myślicie podejdzie?

: czw kwie 12, 2007 23:08
autor: marek2907
krzysiek82 pisze:jak myślicie podejdzie?
nie koniecznie
jeśli np: masz licznik VDO a kupiłeś MOTOMETER to moze nie pasować mimo że z wierzchu wyglądają identycznie

: pt kwie 13, 2007 11:05
autor: grzesiek1990