Problemy z uszczelka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
browar19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sty 16, 2007 12:05
Lokalizacja: Gdańsk

Problemy z uszczelka

Post autor: browar19 » czw kwie 12, 2007 09:16

Witam!!
Mam problem z uszczelką pod pokrywa zrobie z 500KM i zaczyna znowu zniej leciec juz wymieniłem 3 i zakarzdym razem to samo jak nie leci to olej jest, jak zaczyna przeciekac to w 500KM nie ma oleju na miarce. Co z tym mozna zrobic??



Awatar użytkownika
krzylo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 403
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 18:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: krzylo » czw kwie 12, 2007 09:46

browar19 sam zakladasz ta uszczelke ???
wedlug mnie sa dwie mozliwosci ... albo jest zle zakladana albo masz zwichrowana powierzchnie pod uszczelka....chyba ze zakladasz nie ta uszczelke co trzeba :bigok:


krzylo7@wp.pl
Lubelskie Stowarzyszenie VW Audi
GSM 516 833 337
www.majovwka.pl

Awatar użytkownika
KrzychoKa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt kwie 08, 2005 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: KrzychoKa » czw kwie 12, 2007 18:27

PO PIERWSZE: ZAWSZE PISZ JAKI MASZ TYP SILNIKA - REGULAMIN
Po drugie: Jeśli (jak piszesz) po 500km znika Ci ponad litr oleju (pomiędzy min a max= 1litr) chyba nie jest tylko uszczelka! Przy takim ubytku to głowica wyglądała by jak oblana olejem! Jak wyglądają i pachną spaliny? Nie ma w nich oleju? Jaki jest stan świec, czy nie są okopcone? Może część oleju przepalasz?
Olej może też wyciekać przez zimmering na wałku rozrządu - zajrzyj pod osłonę paska,
A co do porady dotyczącej uszczelki, to zakładając że używasz właściwej, przed wymianą posmaruj silikonem (uprzednio odtłuściwszy np. acetonem techn.) pokrywę zaworów i głowicę. Silikon odporny na temperaturę (czerwony lub czarny) dostaniesz w sklepach moto lub żeglarskich. Jedna tubka w zupełności Ci wystarczy, a reszta też pewnie się do czegoś przyda :mrgreen:. Metoda jest sprawdzona i działa - mam nadzieję że to Ci pomoże. Powodzenia



Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » czw kwie 12, 2007 19:12

dodatkowo jak kolega krzylo wczesniej napisal sprawdz stan powierzchni ktora do niej przylega moze jak potrzeba to przepiluj jakims pilnikiem zadziory i krzywizny, zerknij na pokrywe, a moze po prostu zle ja skrecasz? tam trzeba jakos najpierw konce lekko zlapac pozniej srodek po przekatnej i dopiero skrecasz wszystko po przekatnych na gotowo, nie powinno sie dawac silikony ma sama w sobie trzymac ale zrob jak wspomnial wyzej kolega KrzychoKa kup czrwnoy silikon wysokotemperaturowy, nanies na powierzchnie rozmaruj lekko palcem i skrec.

A jezeli ubywa ci ponad litr oleju po 500km to musialbys miec spore nieszczelnosci pod ta pokrywa, moze wykrec swiece i zobacz czy nie sa czarne albo czy gdzies do ukladu chlodzenia nie leci oliwa


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Awatar użytkownika
daniel2505
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 18:39
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: daniel2505 » czw kwie 12, 2007 19:25

Montowałem ostatnio uszczelke korkową bo już bardzo lało olejem. Silnik był bardzo zalany ale na pewno nie ubywało litr oleju na 500km to musi być przy okazji coś innego. Jak pisał poprzednik dobrze jest przykręcać śruby od środka po przekatnej i na końcu brzegi (tak jak głowicę) NIe jest to chyba zalecane ale dzięki temu na pewno uszczelka lepiej się ułoży. Nie zaszkodzi też posmarować uszczelkę olejem żeby lepiej się układała. Wymieniałem to kilka tysięcy km temu i do teraz silnik jest suchutki.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123919/]Mój zielony VARIANT[/url]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw kwie 12, 2007 22:20

krzylo pisze:albo masz zwichrowana powierzchnie pod uszczelka
zwichrowana to napewno jest blaszana pokrywa od wałka rozrzadu
i stąd po jakimś czasie mogą pojawiać się wycieki, proponuję delikatnie z góry
na prostym stole obstukać pokrywę gumowym młoteczkiem tak kilka razy między
otworami, nic sie nie zepsuje a moze pomóc i dopiero nową uszczelkę :bigok:
jasne że można też i silikonikiem wysokotemperaturowym (są czerwone, szare,
grafitowe i niebieskie do kupienia w małych tubkach np. na stacjach cpn Orlenu) :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 309 gości