Strona 1 z 1

Luz na wale korbowym

: śr kwie 11, 2007 13:07
autor: sołtys
Witam Wszystkich. Jeśli źle napisałem temat to z góry przepraszam.Od soboty jestem posiadaczem golfa combi 1.8 aam. Wczesniej miałem tylko auta japońskie. Dziś podczas wymiany pasków rozrządu, wspomagania itp kumpel zauważył na kole pasowym luz. Ku naszemu zdziwieniu kiedy ruszaliśmy tym kołem ruszał się cały wał korbowy ( koło 1cm ) w tył i w przód. Czegoś takiego nigdy nie widziałem żeby samochód jeździł z czymś takim. Silnik pracuje bardzo dobrze obroty równe można postawić szklanke z wodą, zero kopcenia rano czy innych cudów. Odpala ładnie. Kupiłem te auto bo japończyków miałem już dość bo ceny części to kosmos i nie każdy mechanik potrafi je zrobić. Jeśli ktoś wie o co chodzi to wielkie dzięki za pomoc

odp.

: śr kwie 11, 2007 13:34
autor: krzaś
Witam. Prawdopodobnie sa juz wyrobione podkładki dystansowe na wale, które powinny znajdowac sie na srodku wału. Sa one odpowiedzialne własnie za to aby wał nie mniał luzów poziomych. NO NIESTETY TRZEBA WYWALIĆ WAŁ ŻEBY TO WYMIENIĆ.

pozdrawiam

Re: odp.

: śr kwie 11, 2007 22:33
autor: sołtys
krzaś pisze:Witam. Prawdopodobnie sa juz wyrobione podkładki dystansowe na wale, które powinny znajdowac sie na srodku wału. Sa one odpowiedzialne własnie za to aby wał nie mniał luzów poziomych. NO NIESTETY TRZEBA WYWALIĆ WAŁ ŻEBY TO WYMIENIĆ.

pozdrawiam
Czy trzeba robić szlif wału i jakieś inne poważniejsze rzeczy. Czy tylko wymienić te podkładki. Jaki może być koszt tych podkładek

odp.

: sob kwie 14, 2007 21:32
autor: krzaś
Nie trzeba robic żadnego szlifu wału.
Wymienic tylko podkładki dystansowe.
Ewentualnie panewki wymienić jak już będziesz miał rozebrane.
koszt podkładek to ok. 35 zł