Strona 1 z 1
Maly problemik 1,6 ABU ....??
: czw mar 17, 2005 11:53
autor: arkop
czesc
nie wiem czy "ten typ tak ma" czy musze cos pozmieniac
jest mala przerwa w mocy przy obraotach 2-3 tyś
dopiero po przekroczeniu magiczniej liczby 3 cos sie dzieje samochod wyraznie dostaje mocy
: czw mar 17, 2005 11:58
autor: KaRBoW
No mi tak samo sie dzieje. U mnie tak w granicy 2.5 tys jest minimalny spadek i pozniej juz idzie ladnie. Nie wiem czy to jest normalne (wydaje mi sie ze nie powinno).
: czw mar 17, 2005 13:10
autor: arkop
moje podejrzenia ise sprawdzja !!!
"TEN TYP TAK MA" mysle o wymianie kabli,świec i paskow moze cos pomoze jak cos bede wiedzial to dam znac
: czw mar 17, 2005 13:17
autor: Mateusz_vw
Nie znam sie za bardzo na technicznych sprawch wiec powiem tylko ze tez tak mam...i tak widocznie musi byc.
: czw mar 17, 2005 13:53
autor: Jozef
Ten sam silnik i takie samo zachowanie, mnie to nie dziwi, bo to jest coś za coś - ekonomiczny silnik nie może mieć "kopa" na niskich obrotach, wtedy ekonomia poszłaby się ... Zapewne gościowie zauważyliście że na 4-ce jazda 90-tką nie przekracza 3000 obr., chcesz przyspieszyć lub ciąć 150 to niestety za cenę większej dawki paliwa. Jeżdżę "z jajkiem" pod pedałem gazu i ta fabryczna norma zużycia potwierdza się w zupełności, dlatego nie mam zamiaru zarzynać silnika gazem!
: pn mar 21, 2005 11:28
autor: jokle
ABU osiąga max. moment obrotowy przy ok. 3200-3400 obr/min. Tak więc przy wyższych obrotach silnik jest "mocniejszy".
: czw mar 31, 2005 17:59
autor: dav2
a powiedzcie mi ile wam pali Abu
: czw mar 31, 2005 19:20
autor: Piotro
8,3 trasa
10 i wiecej miasto
: czw mar 31, 2005 22:32
autor: gigi
eee tyle to pali Vento z AAM
: czw mar 31, 2005 22:40
autor: VWjowiec
mi pali 6 w trasie
: ndz kwie 10, 2005 23:09
autor: mACK
zgadzam sie z poprzednikami ten typ tak poprostu ma , ponizej 3000 obr/min muli sie jak cholera. spala 7l-trasa
: pn kwie 11, 2005 10:57
autor: dav2
Kurcze ja mam taki sam silnik ale ja nie mam tego co wy za to mam czasami inny problem bo mi zlatują obroty ale za chwile wraca na normalne tylko czasami zgaśnie sporadycznie.Najlepsze jest to, ze raz jest dobrze a raz zle.Co to może być moze mieliście coś takiego i ktoś sobie z tym poradził.Dodam ze na kompie nic nie wykazało zero błędów.
: pn kwie 11, 2005 11:48
autor: gigi
popuść linkę od przepustnicy, ja przełożyłem o jeden ząbek i jest OK, poprostu przy braku luzu nie działa stycznik biegu jałowego i komp nie wie że silniczek juz na jałowym powinien chodzić
: pn kwie 11, 2005 19:12
autor: dav2
chyba znalazłem co mojemu golfikowi dolega to bedzie czujnik położenia przepustnicy.Po odłączeniu jej obroty wzrosły i jest wszystko w porządku.Powiedzcie mi ile takie coś może kosztować?