Strona 1 z 3

Do czego sluza te elementy turbiny?

: wt kwie 10, 2007 14:25
autor: KoguT
Witam interasuje mnie do czego służy ten "baniaczek" i ta sruba regulacyjna pod nim??

: wt kwie 10, 2007 14:31
autor: damcio151
to jest kierownica i gruszka.......jak chcesz wiedzieć więcej to pogadaj z cowboy i rob555, ogólnie chodzi o to , że podciśnienie wytworzone przez zaworek n75 wsysa membranę w gruszce i membrana ciągnie za sobą kierownice , które regulują łopatki w turbinie

: wt kwie 10, 2007 14:40
autor: KoguT
a tak na rozum zwyklego uzytkownika samochodu?? :P
a czy tą regulacją można wyregulowac turbine zeby rozkrecala sie wczesniej??
bo mam w samochodzie tak do 1800obr/min turbo dziure...

: wt kwie 10, 2007 14:42
autor: damcio151
KoguTek pisze:a czy tą regulacją można wyregulowac turbine zeby rozkrecala sie wczesniej??
nie można.... masz tdi ??Jeżeli tak to zastosuj oporniczek :bigok:

: wt kwie 10, 2007 14:42
autor: KoguT
i dopiero przy okolo 2500obr czyc ze auto ciagnie...
poczatek jest lipny okropnie...

[ Dodano: 10 Kwi 2007 14:43 ]
oporniczek??
czyli co??

: wt kwie 10, 2007 14:48
autor: damcio151
KoguTek pisze:oporniczek??
czyli co??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=435 , bo rozumiem że masz tdi ??tyle że wtedy jakbyś jeździł ciągle na nim to autko będzie troche więcej palić ......jakieś 1l.......Jak chcesz , żeby paliło tyle ile teraz , to zapodaj mu virusa :bigok: , wtedy autko będzie miało kopa :okej:

: wt kwie 10, 2007 14:51
autor: KoguT
tak tak tdi

: wt kwie 10, 2007 14:55
autor: damcio151
KoguTek pisze:tak tak tdi
to montuj opornik :bigok: , teraz co niektórzy planują jeszcze wrzucenie opornika do kompa , żeby podnieść ciśnienie :okej:

: wt kwie 10, 2007 16:29
autor: Gobo90
KoguTek pisze:bo mam w samochodzie tak do 1800obr/min turbo dziure...
O MATKO!!! człowieku tak nie wolno!!! poniżej 1800 TDI nie wolno butować !!!! w ogóle nie powinno sie tak jeździć ale delikatnie wolno to nie benzyna.. zarzniesz go...

[ Dodano: 10 Kwi 2007 16:30 ]
powinieneś utrzymywać obroty na poziomie 2 tys przy normalnej jeździe dynamika naj lepsza i spalanie najmniejsze a i żywotność silnika naj dłuższa ...

: wt kwie 10, 2007 17:34
autor: damcio151
Gobo90 pisze:O MATKO!!! człowieku tak nie wolno!!! poniżej 1800 TDI nie wolno butować !!!! w ogóle nie powinno sie tak jeździć ale delikatnie wolno to nie benzyna.. zarzniesz go...

[ Dodano: 10 Kwi 2007 16:30 ]
powinieneś utrzymywać obroty na poziomie 2 tys przy normalnej jeździe dynamika naj lepsza i spalanie najmniejsze a i żywotność silnika naj dłuższa ...
ale o co Ci chodzi Gobo90, to jest najprawdopodobniej silnik afn , czasami trzeba go przygazować , gdybyKoguTek, jeździł jak mówisz to dawno zapiekłyby mu się kierownice :panna:

: wt kwie 10, 2007 17:55
autor: Gobo90
damcio151, ale właśnie mi chodzi oto żeby go prze gazował on chce zrobić żeby auto jeździło na obrotach PONIŻEJ 1800 czytaj ze zrozumieniem napisałem że 1800 to minimalne obroty pracy TDI-ka.. obroty na których sie powinno jeździć to od 2 do 3 tys....

: wt kwie 10, 2007 18:01
autor: damcio151
Gobo90 pisze:O MATKO!!! człowieku tak nie wolno!!! poniżej 1800 TDI nie wolno butować !!!! w ogóle nie powinno sie tak jeździć ale delikatnie wolno to nie benzyna.. zarzniesz go...
to jakoś nie brzmi jak
Gobo90 pisze:że 1800 to minimalne obroty pracy TDI-ka.. obroty na których sie powinno jeździć to od 2 do 3 tys...
W ogóle tdi jeżeli jest rozgrzany to można butować i według mnie to co napisałeś ,że nie można butować , aż do przekroczenia 2000 obr wydaje się śmieszne.....to co ma czekać i powoli przyspieszać aż silnik osiągnie 2000 obr i dopiero rura :panna:
KoguTek chodziło o to ,że do 1800 obr jest mułowaty i czy nakrętką od kierownicy da się to zmienić

: wt kwie 10, 2007 18:29
autor: Gobo90
damcio151 pisze:W ogóle tdi jeżeli jest rozgrzany to można butować i według mnie to co napisałeś ,że nie można butować , aż do przekroczenia 2000 obr wydaje się śmieszne.....to co ma czekać i powoli przyspieszać aż silnik osiągnie 2000 obr i dopiero rura :panna:
nie rozumiem co masz na myśli czekać ?? przecież poniżej 2 tys to sie ma tylko na jedynce przy ruszaniu i to nie zawsze...

: wt kwie 10, 2007 18:36
autor: damcio151
Gobo90 pisze:nie rozumiem co masz na myśli czekać ?? przecież poniżej 2 tys to sie ma tylko na jedynce przy ruszaniu i to nie zawsze...
wsiądź do samochodu , rusz i wrzuć dwójkę , obr bedą gdzieś na poziomie 1200............ale nie róbmy OT.....pozdrawiam :pub: