[mk 3] diezelek 1,9
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk 3] diezelek 1,9
od jakiegos czasu mysle nad kupnem g3 w dizlelku i nurtuje mnie pytanie jak spalanie ma sie do mocy tego silnika tzn czy sa jakies spore roznice miedzy 64,75,90 km i jak sie to ma do dynamiki jazdy
a w ogole jesli ktos by mial ciekawe g3 w dizlu to prosze o kontakt w rozliczeniu chetnie zostawie g2 w beznynce 1,3
gg 3899451
slaf@tlen.pl
a w ogole jesli ktos by mial ciekawe g3 w dizlu to prosze o kontakt w rozliczeniu chetnie zostawie g2 w beznynce 1,3
gg 3899451
slaf@tlen.pl
kto szybko jedzie tego wolno niosa
Jesli z założenia chcesz lać opał, to odradzam TDI, w tym wypadku zastanów się nad TD lub samo D ;P. Turbina do jakości paliwa nie ma nic, cała reszta już tak. Idąc dalej tym tokiem rozumowania - czyli jak najtaniej najlepiej będzie kupić MK2 1.6D - śmiało bedzie jeździł na opale, w zakupie tani, a jak nalejesz syfu i wysrają się wtryski lub pompa to na złom i następnybaklazan pisze:jakos boje sie tej literki T ...turbina to zawsze wiecej do zepsucia i jak wleje gorsze paliwo to mogila moze byc....

Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
jak chcesz wstawiac w sfojego diesla z mk3 to jak jusz radze wstawić 1.9 TD niczym sie nie ruzni oprucz poj i wydechem ;] ten silnik nie posiada elektroniki
jak TDI czyli zwykła linka napięcie na zaworek i miodzio super elegancko ;] szukam takiego do siebie ale chyba zrezygnuje i se kupie mk3 z takim jusz silnikiem 


[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]
mk3 1.9D tym nie poszalejesz osiagi gorsze niz w twoim 1.3 i to sporo
1.9TD juz lepiej sie zbiera a i latwo mozna go podkrecic do 90km i bedzie sie ladnie zbierac
turbine łatwo sprawdzic zapalasz silnik najlepiej zeby byl rozgrzany i bierzesz dodajesz gazu tak zeby bylo gdzies 2500obr przytrzymujesz gaz tak przez chwile i powinnien sie silnik SAM wkrecic do wysokich obrotow bez dodawania gazu!!!
tylko ze tak sprawdzisz tylko w autach na linke w TDi nie da rady tak sprawdzic
wtedy widzisz co jest grane z Turbawka
1.9TD juz lepiej sie zbiera a i latwo mozna go podkrecic do 90km i bedzie sie ladnie zbierac
turbine łatwo sprawdzic zapalasz silnik najlepiej zeby byl rozgrzany i bierzesz dodajesz gazu tak zeby bylo gdzies 2500obr przytrzymujesz gaz tak przez chwile i powinnien sie silnik SAM wkrecic do wysokich obrotow bez dodawania gazu!!!
tylko ze tak sprawdzisz tylko w autach na linke w TDi nie da rady tak sprawdzic
wtedy widzisz co jest grane z Turbawka
jak to działa ?
a mozesz wytłumaczyć dlaczego ma sie tak dziac, tzn jak co pokolei ??
tzn ze dodajesz gazu do 2500 rpm i po malutkiej chwili turbinka natłoczonym powietrzem ma sama podnieśc obroty ==> moc silnika?
dobrze rozumuję ??
tzn ze dodajesz gazu do 2500 rpm i po malutkiej chwili turbinka natłoczonym powietrzem ma sama podnieśc obroty ==> moc silnika?
dobrze rozumuję ??
Re: jak to działa ?
wujko pisze:a mozesz wytłumaczyć dlaczego ma sie tak dziac, tzn jak co pokolei ??
tzn ze dodajesz gazu do 2500 rpm i po malutkiej chwili turbinka natłoczonym powietrzem ma sama podnieśc obroty ==> moc silnika?
dobrze rozumuję ??
dobrze rozumujesz
tylko niejest to regula ze 2500obrt musi byc moze byc mniej
poprostu musi miec troche wyzsze obroty aby turbina nadmuchala w kolektor dosc cisnienia zeby przyspieszyc obroty
turbina jesli jest dobra to wkreci silnik na wyzsze obroty
jezeli bedzie sie co chwile coraz wiecej gazu dodawac a efektow nie bedzie widac tzn ze turbina jest cienka albo juz do wymiany
warto tez scisnac weze od turbo do kolektora bedzie slychac wyraznie ze silnikowi cos brakuje(powietrza)nawet na jałowych obrotach przy wyzszych bedzie to jeszcze bardziej czuc czy turbina jest sprawna
mozna tez sie przejechac autem i np na 3biegu tak gdzies 60km/h przytrzymac go chwile i depnac pozadnie jesli dosc zwawo pojdzie to znaczy ze jescze ciagnie jesli nie to wiadomo co jest grane
to sa chyba takie najprostrze sposoby sprawdzenie turbo diesla jakie znam i przewaznie skutkuja przy osadzaniu stanu silnika
pozdroo
dokladnie tak jest od 2500 obr powinien sam wejsc na obroty jak wariat,tylko ze krzylu pamietak ze jak niema gruszki na pompie to wyglada to toche gorzej TD bez tej gruszeczki na pompie jest strasznie dretwy...to ona zwieksza dawke paliwa,w zaleznosci od stopnia doładowania turbiny,jak nie ma tej gruszki to nie bardzo chce wchodzic na obroty sam
:D:D,juz to testowalem w takich rumpach...sa dretwe strasznie,a co do lania opały do TDI to kupa prawda ze niewolno czy co,jakos ja juz zrobiłem 65 tys ponad na tym i wszytsko jest ok mam silnik AHU 90ps,wiem ze pewnie niekturzy zaraz powiedza ze pwenie niedlugo mi cos siadzie,ale moj kuzyn ma passata B4 i zrobił na opale ponad 200 tys silnik 1Z i tez chodzi bez zazutu,teraz ma jeszcze paska B5 110 ps ale nie wiem jakie oznaczenie i tez leje gnojówe i fura smiga bez problemu...pozatym TDI bardzo polecam,moj jak nie jade wiecej niz 120 to z 4 litrow nie wychodzi,pali przerazajaco mało,dodam ze to wersja variant...pozdrawiam...

Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 123 gości