RP wisielec na 2000 tys obr

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

RP wisielec na 2000 tys obr

Post autor: guti » sob kwie 07, 2007 11:32

Sytaucja jest nastepujaca, odpalam zimne auto, ladnie odpala , bez dodawania gazu itd ale obroty wolne ma na 2000, pozniej miarowo spadaja i maja 900 ,mowie pozniej bo w miare jak sie autko rozgrzewa to one spadaja, podejrzewam niebieski czujnik ale mysle jeszcze o sondzie lambda, tylko ze sonda to jeszcze objawia sie wysokim spalaniem , a z tymu mnie ok, 10-11 LPG czasem jak oszczedzam to 8. Tak tylko sie chcialem upewnic czy to takie sa objawy wadliwego niebieskiego czujnika ssania ? powiem jeszcze ze wymienilem ostatnio czarny czujnik ( zamiennik ) bo mi wskazowka sie nie podnosila od temp a termostat sprawny.Ale do tego czasu bylo wszystko ok.
Resety kompa nie pomagaja, stal cala noc bez pradu, rano odpalil ok a na nastepny dzien znowu wiesielec. To samo jest na LPG i na PB, z tym ze na PB wolne ma na ok 1500-1700 obr i szybciej spadaja. No i co tu zaradzic ?
a tak poza tematem , czujniki te na wezu przy głowicy za co odpowiadaja ? bo z tego co ja kojarze to:
Niebieski - ssanie
Czarny - wskazowka na desce i ... ???
Czerwony - dane do ECU ??
dzieki za pomoc, pozdrawiam


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

RP 2000 obr.

Post autor: Andrzej1 » sob kwie 07, 2007 11:42

Witam
czarny wskażniki i zegary
niebieski ECU wtrysk ( sterowanie ssaniem)
czerwony wyłącznik ogrzewania kolektora (jeż)
Pozdrawiam.Andrzej.



tdi1982
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: śr mar 14, 2007 11:03
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: tdi1982 » sob kwie 07, 2007 19:17

guti to samo co u mnie w pasku było czyli silniczek krokowy wczyść polecam domagalskiego i jego ludzi chyba wiesz o co chodzi



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob kwie 07, 2007 22:22

tdi1982 pisze:guti to samo co u mnie w pasku było czyli silniczek krokowy wczyść polecam domagalskiego i jego ludzi chyba wiesz o co chodzi
Domagalskiego ??? :mlotek: :mlotek: :mlotek: :dzida: :dzida: :dzida: :butthead: :butthead: :butthead: :rotfl: :rotfl:

[ Dodano: Sob Kwi 07, 2007 10:24 pm ]
tedeju tylko Tobie w pasku na beznynie bylo ok. a u mnie wlasnie szaleje na PB i LPG ale jak jest tylko zimny, pozniej jak sie rozgrzeje to dziala jak powinien. Podejrzewam niebieski czujnik , zobaczymy co z tego wyjdzie po swietach :D


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

tdi1982
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: śr mar 14, 2007 11:03
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: tdi1982 » ndz kwie 08, 2007 00:01

NIECZEKAJ NA PO ŚWIĘTACH ATAKUJ W ŚWIĘTA :jezor:



Awatar użytkownika
plazma
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 08, 2006 21:26
Lokalizacja: SBL
Kontakt:

Post autor: plazma » pn kwie 09, 2007 14:48

ja bym tam sprawdził wężyk do serwa hamulcowego, ten między kolektorem a zaworkiem takim czarno żółtym, ja własnie miałem podobne objawy obroty przy 2000rpm i też miarowo spadały. wymieniłem i jest ok:) :pub:

to taka moja sugestia bo gdyby niebieski czujnik padł to i tak na ssaniu ma koło 1100-1200 rpm


O=======O
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P


BęDE RAD GDYM POMóGł:D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 306 gości