Strona 1 z 1

problem z zimnym silnikiem

: pt kwie 06, 2007 12:51
autor: g0g0
Witam,
Ostatnio wymienialem czujnik cieczy chlodzacej, zbieglo sie to rowniez z tym ze mialem jak sie pozniej okazalo lewe powietrze. Wymienilem rurke, wymienilem czujnik cieczy.
Teraz mam taki efekt, ze jak rano zapale silnik to przez kilka km silnik przerywa i pracuje nie rowno. Wydaje mi sie ze kupilem i wymienilem nie ten czujnik co trzeba( nie ten kolor). Powiedzieli mi ze czujnik powinien byc koloru zielonego, chociaz moj oryginalny jest niebiesko-zielony:). Czy zly dobor czujnika moglby objawiac sie w ten sposob ?
Po paru km wszystko jest w porzadku

: sob kwie 07, 2007 00:58
autor: marek2907
g0g0 pisze:Czy zly dobor czujnika moglby objawiac sie w ten sposob ?

tak to może być wina czujnika ( ten który kupiłeś może buć ciut inaczej "wyskalowany" )

: sob kwie 07, 2007 10:46
autor: pszczyna
NAPEWNO powinien być niebieski podwójny 4-styki 20mm

Czujnik temperatury płynu chłodzącego VW 059 919 501
niebieski TECDOC-Nr silnika: 9451 TECDOC-Nr silnika: 9450 TECDOC-Nr silnika: 12848 do numeru podwozia: 1J-X-250000 Ilość biegunów: 4 Kolor: niebieski
niedawno wymieniałem takowy u szwagra 16/8V AKL 98r.więc wiem co piszę , owszem są zamienniki lecz proszę bacznie sprawdzać zgodność

: sob kwie 07, 2007 10:56
autor: Maćko1979
Witam koledzy!
Nie koniecznie niebieski. Ja też ostatnio wymienialem czujnik temperatury i co sie okazało niebieskich już nie ma są tylko zielone. W ETCE jest napisane ze te niebieskie (juz nie produkowane) są teraz zastepowane zielonymi. Poza tym koledzy nie patrzcie na kolor tylko numer czujnika jaki macie w autku. Dla nie mających etki moge podac numer dla okreslonego silnika

: sob kwie 07, 2007 11:00
autor: KamilW
Witam, Panowie nie sugerujcie sie kolorkami bo to zludne, wystarczy ze w fabryce zabraknie niebieskiego plastiku i kapa! Najwazniejsze sa numery czesci ktore sie wymienia. Podaj rocznik, typ silnika, numer czujnika to ci powiem jaki powinien byc. A pozatym zawsze gdy wymieniasz jakis element lub usuwasz usterke w ukladzie wtryskowo zaplonowym trzeba zrestetowac komputer zeby mogl na nowo wykryc wszystkie czujniki i ustawienia, jesli tego nie zrobiles to nie dziwie sie ze ci wariuje... po prostu nie widzi czujnika ktory kupiles.