Niskoprofilowe opony
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 21:32
- Lokalizacja: Żory
niski profil czesto sie laczy z tym ze oponki sa szerokie- zaleta jest to ze dobrze sie auto trzyma drogi a wada ze strasznie telepie w czasie jazdy szczegolnie na naszych drogach a co wazniejsze moim zdaniem to to, ze szybko wybij sie zawieszenie na niskim profilu ( lozyska, amortyzatory, sworznie itd itd.)opona nie ma na tyle duzego balona zeby to wszystko zamortyzowac i dostaje zawieszonko. takie jest moje przynajmniej zdanie,. sam jezdze na oponach 195/ 50 /15.
gg 4400404
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 21:32
- Lokalizacja: Żory
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
napiszcie jeszcze co rozumiecie przez niski profil, bo dla mnie to juz felga 15" z oponką 195/50 jest niskim profilem, i sie zastanawiałem nad kpnem takich na lato, ale mysle jeszcze nad 14" i oponkami 185/65.
Jak mi doradzacie, co bedzie lepsze, bo 13" odpadaja, za duzy profil i nieładnie to wyglada. takie 14" to chyba jakiś złoty srodek tego wszystkiego, ale 15" fajnie wygladaja juz, fajniej niz 14"
Jak mi doradzacie, co bedzie lepsze, bo 13" odpadaja, za duzy profil i nieładnie to wyglada. takie 14" to chyba jakiś złoty srodek tego wszystkiego, ale 15" fajnie wygladaja juz, fajniej niz 14"
Mk3 GTI 16V ABF
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
Są plusy są minusy autko troszkę myszkuje,na złycz gumach(Michelin)ślizga się na wodzie i jest troszkę twardsze,aleDariusz1985 pisze:Tak tez myslalem ze lipa jest na naszych drogach szczegolenie tych "REMONTOWANYCH" polskich. dzieki
1 pięknie wygląda
2 na suchej szosie świetne trzymanie
3 dobre markowe felgi się nie pogną
4gorąco polecam warto!!!
Witam, też mam 195/50/15 na stalowych felgach od VR6 (tak to nazywają) więc jak najbardziej "markowe" i w ciągu miesiąca pogiąłem 2, obydwie po prawej stronie. Przed zimą chciałem kupić 14" felgi ale okazało się, że MK3 2.0 GTI ma duże tarcze i zaciski oraz jest na 5 śrub (Sprawdzałem felgę 14" od MK4 ale chodziła za blisko zacisku) więc wybór skurczył się do aluminiowych lub stalowych "VR6". Za prostowanie płacę 40pln. Opony jakoś to wytrzymały ale co będzie dalej?, jeździłem tylko jakieś 5k km.
Nie wyobrażam sobie normalnej jazdy na niższym niż 50 profilu a i to jest troszkę mało. Chyba że to ma być na pokaz, tor, parking to wtedy nawet 17" czy 18" i profil 35 czy 30 będzie dobry.
W drugim autku mam 195/65/15, zrobiłem nim 220k km i żadnych problemów z felgami i oponami (tylko jeden komplet stalowych felg).
Pozdrawiam
Nie wyobrażam sobie normalnej jazdy na niższym niż 50 profilu a i to jest troszkę mało. Chyba że to ma być na pokaz, tor, parking to wtedy nawet 17" czy 18" i profil 35 czy 30 będzie dobry.
W drugim autku mam 195/65/15, zrobiłem nim 220k km i żadnych problemów z felgami i oponami (tylko jeden komplet stalowych felg).
Pozdrawiam
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
słuchajcie a jak sie ma samo auto do takich kułek z kapciem 195/50 r15??
chodzi mi szczegulnie to wytelepanie wnetrza na takich podeszfach i jak np pracuje układ kierowniczy, ja wspomagania niemam, i zastanawiam sie czy duzo ciezej bedzie chodzic kierownica? jak tez z rozpedzaniem wuzka o pojemnosci 1.6 i 70 kucach zaledwie do takich kułek iczy do modelu takiego jak ja cl to nie bdzie za szeroko na kapciu? tzn bedzie ocierać albo coś?, planowałem w przyszłości też obniżyć o 4cm przód i tył, ale niewiem jak takie kułko sie chowa w nadkolu i czy nie trze przy skrentach albo cos, zeby sie też przy gwałtownym skrecie nie przyblowowało albo czegos nie urwało? jak łożyska drązki? tuleje??
sporo pytań:)
dodam ze mam w planie takie felgi, tzn rozmiar 7J x 15H2 E12 niewiem czy to e w opisie to ma być et czy jak ale tak jest opisane w gazecie i tak facet mówi.
podejdą bez tarcia o ranty i błotniki itp??
chodzi mi szczegulnie to wytelepanie wnetrza na takich podeszfach i jak np pracuje układ kierowniczy, ja wspomagania niemam, i zastanawiam sie czy duzo ciezej bedzie chodzic kierownica? jak tez z rozpedzaniem wuzka o pojemnosci 1.6 i 70 kucach zaledwie do takich kułek iczy do modelu takiego jak ja cl to nie bdzie za szeroko na kapciu? tzn bedzie ocierać albo coś?, planowałem w przyszłości też obniżyć o 4cm przód i tył, ale niewiem jak takie kułko sie chowa w nadkolu i czy nie trze przy skrentach albo cos, zeby sie też przy gwałtownym skrecie nie przyblowowało albo czegos nie urwało? jak łożyska drązki? tuleje??
sporo pytań:)
dodam ze mam w planie takie felgi, tzn rozmiar 7J x 15H2 E12 niewiem czy to e w opisie to ma być et czy jak ale tak jest opisane w gazecie i tak facet mówi.
podejdą bez tarcia o ranty i błotniki itp??
Mk3 GTI 16V ABF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 226 gości