Jakie amory???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
witus29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 14:32
Lokalizacja: małopolska/wadowice
Kontakt:

Jakie amory???

Post autor: witus29 » pt kwie 06, 2007 09:47

Witam mam springi fk 41av czy mogę założyć do zwykłych amortyzatorów czy muszą być krótsze?


Głupców się nie żałuje ,bo nikt ich nie sieje tylko sami rosną.

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » pn kwie 09, 2007 10:34

Mozesz zalozyc do zwyklych amorków.

Sprawa jest taka ze sportowa spreżna jest krotsza , ma inne ułozenie zwojów ma inną charakterystyke pracy (szarpie amorem).

Na standartowych amorach ze sportowymi springami jezdzic sie da , ale poprostu szybciej wykonczysz amorki ,ale to tez dlugo trzeba jezdzic by je wykonczyc :hmm:


Zalezy czy twoje zwykle amorki to olejowe czy gazowe. Na olejowych jadac autobedzie sie chybotalo na zakretach przegnie sie troche w dół ,bo olejowy wciska sie miekko w dol a w gore wysuwa twardo.

Jesli masz gazowe to auto jest stabilne, wiadomo amorek gazowy idzie twardo w dol i twardo w góre bo trzyma w nim gas.

Sportowe amory to gazowe :smoke:

Jak ci zalezy na efekcie wizulanym to sprezyny napewno obniza ci auto troche utwardzą, ale 100km/h nie wejdziesz w obfity zakret bez przechylu sztywno jak deska ale to juz inna bajka :hehe:



Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » pn kwie 09, 2007 13:54

czy mogę założyć do zwykłych amortyzatorów czy muszą być krótsze?
jezeli sa to springi maks -40 to na 99% bedzie ok, ale jak wiecej to dlugo nie posmigasz bo amor sie rozpadnie


Reasumujac jezeli te sprezyny to -40 a amory masz w dobrym stanie to sobie zaloz, wizualnie bedzie fajnie, zachowasz wygode jazdy, a do tego lekko poprawi sie przyczepnosc, jezeli wiecej to odpusc sobie


W sumie to jeszcze zalezy czy masz komplet springow czy np tylko przod bo jak dasz -40 na przod a tyl bedzie seria to bedzie smiesznie wygladac ;)


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » pn kwie 09, 2007 13:59

W sumie to jeszcze zalezy czy masz komplet springow czy np tylko przod bo jak dasz -40 na przod a tyl bedzie seria to bedzie smiesznie wygladac ;)
dobre dobre :rotfl: , to juz sa wyjatki made in wieś :kwiat:



Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » pn kwie 09, 2007 15:23

no zdarzaja sie rozne przypadki


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Awatar użytkownika
Ryba266
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 02:19
Lokalizacja: Ustka
Kontakt:

Post autor: Ryba266 » pn kwie 09, 2007 15:29

Ja mam amorki seria a springi -40 i jest dobrze zrobil sie twardszy i stabilniejszy no i oczywiscie lepiej wyglada zniknol tez problem obcierania tylnych kol



Awatar użytkownika
witus29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 14:32
Lokalizacja: małopolska/wadowice
Kontakt:

Post autor: witus29 » wt kwie 10, 2007 06:59

Ok. Dzięki już wszystko jasne :grin:


Głupców się nie żałuje ,bo nikt ich nie sieje tylko sami rosną.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 393 gości