Strona 1 z 1
poranne odpalenie
: śr kwie 04, 2007 22:21
autor: Konrado8526
siema. mam problem z moim mk2 1.8 gx (mechaniczny wtrysk) a mianowicie rano przy pierwszym odpalenu ma problem z odpaleniem:/za 1 razem zapali ale chodzi bardzo nierowno i gasnie chwile odczekam dluzej pokrece tak jakby paliwo nie dochodzilo i za 2 juz zaplai co moze byc tego przyczyna??? jutro wymieniam filtr paliwa bo nie wiem czy kiedy kolwiek byl wymieniany heh ale czy moze on miec na To jakis wplyw???:/ jak ktos ma jakies rozwiazanie prosze o pomoc ( kopolka palec swiece kable wymienione!!!!)
: śr kwie 04, 2007 23:24
autor: krzylo
filtr paliwa moze miec znaczenie dlatego ze dostaje za slaba dawke paliwa na poczatek .... potem jak mu troche podpomujesz to jest ok (jesli jest zabrudzony to wymien)
: czw kwie 05, 2007 09:20
autor: piotrek1313
...albo czujnik temperatury - uszkodzony/wypiety/przerwany kabel. U mnie bylo to samo i byl urwany kabelek
Jak na zimnym zapalasz to komp bierze informacje z czujnika o tym ze silnik jest zimny i wzbogaca mieszanke.
Napisz jeszcze jak jest na cieplym silniku i jak ogolnie autko jezdzi, czy przerwya, zamula itp.
: czw kwie 05, 2007 11:47
autor: Konrado8526
piotrek1313 pisze:...albo czujnik temperatury - uszkodzony/wypiety/przerwany kabel. U mnie bylo to samo i byl urwany kabelek
Jak na zimnym zapalasz to komp bierze informacje z czujnika o tym ze silnik jest zimny i wzbogaca mieszanke.
Napisz jeszcze jak jest na cieplym silniku i jak ogolnie autko jezdzi, czy przerwya, zamula itp.
na cieplym jest ok stabilne nieraz tylko przy szybkim wcisnieciu gazu przymuli ale tylko chwile i pozniej jest ok. a z tym czujnikiem to ja nie wiem bo u mnie jest wylacznik termiczny taki brazowy a czujnik temp to nie wiem ktory to jest:/ zobacz na fotce
: czw kwie 05, 2007 11:53
autor: spoon_r
mialem takiego golfa, u mnie problem wygladal tak, jezli auto dluzej postalo okolo 2-3 godzinki byl problem z uruchomieniem, dlugo 3a bylo krecic.
pod stacyjka jest taki "modul" 8-mio-pinowy on odpowiada m.in. za uruchamianie wtrysku startowego. po jego wymianie wszystko bylo pieknie.
UWAGA tych "modulow" jest kilka rodzaji i trzeba raczej miec swoj stary na przymiarke, dostaniesz go bez problemu w kazdym motoryzacyjnym koszt okolo 30zl, minus tego wszystkiego jest taki ze do jego wymiany trzeba zwalac kierownice co bywa klopotliwe.....
pozdrowionka
: pt kwie 06, 2007 13:51
autor: djgregor5
Konrado8526 masz może więcej fotek Twojego silnika?
Interesi mnie fota elementów na filtrze powietrza. Mam taki sam silnik GX i mam też jakieś problemy. Mianowicie nie wkręca się na obroty.