Strona 1 z 3

Co sadzicie o motorze V5 2.3

: wt kwie 03, 2007 22:19
autor: haps
pytanie jak w temacie (sorki ze to samo pytanie poszlo do -->lpg

: śr kwie 04, 2007 08:07
autor: chochoł
w zasadzie to VR6 bez jednego cylindra zresztą niemcy nazywają go VR5
co do silnika nie będe sie wypowiadał , mam i nie moge złego słowa powiedziec , acz są tacy co mają dużo więcej do powiedzenia choc ich stycznośc kończy sie na oglądaniu go w czyimś aucie
paliwożernśc czy usterkowośc to w większości mity , które najlepiej samemu zweryfikowac
ogólnie golfików z tym motorem jest mało na rynku wtórnym

: śr kwie 04, 2007 10:25
autor: Atomic10
Uważam ze to dobry silnik. Większośc ludzi twierdzi inaczej przeciez mozna kupic 1,8 T który ma ta sama moc. Ten silnik to trwała nie wysilona jednostka napędowa która wytrzymie duze prebiegi. Do tego odpada obawa ze turbina moze pasc. Jedyny mankament to wieksze spalanie no ale 5 cylindrów rządzi sie innymi prawami :-) Wiem z dośwadczenia ze w niemczech golfy z tym silnikiem były kupowane przez starsze osoby :-) Uwazam ze jest to dobra alternatywa miedzy 1,8 T 150PS a VR6 2,8 204PS

Pozdrawiam

: śr kwie 04, 2007 10:31
autor: Bąku
kumpel miał takiego tylko że z automoatyczną skrzynią biegó to normalnie porażka znaczy silnik jak najbardziej wporzo tak jak koledzy piszą ale skrzynia to :panna:

: śr kwie 04, 2007 13:51
autor: Slawek 11
Jak ktos lubi poszalec np. wieksza frajda z 1.8T ale 2.3 wytrzyma z pewnoscia duzo wiekszy przebieg niz doladowany silnik. Tak na marginesie 1.8T potrafi tez duzo lyknac jak bedzie wykorzystywany jego potencjal i moc, stwierdze ze nawet wiecej niz silnik bez doladowania. Moze w trasie bedzie jakas roznica na niekorzysc ale tylko jesli bedzie sie jezdzilo powiedzmy bez lamania ograniczen predkosci.
Ja bym wybral 2.3 przynajmniej jedna usterka mozliwa z glowy, chodzi o turbine.

: śr kwie 04, 2007 15:47
autor: pszczyna
Potwór jakich mało,spalić też spali ale zato jaki odjazd na skrzyżowaniu!!!!

: ndz wrz 09, 2007 15:40
autor: arletta855
hej!

A ma moze ktoś z was rysunek, schemat lub jakikolwiek rysunek budowy tego silnka. nigdzie nie moge tego znalezc
Z góry dzieki

: pn wrz 24, 2007 19:07
autor: uh rw 500
Witam

Mam Golfa MK4 v5 2,3 - spalane od 8 do 13 litrow , 8 to przy spkojnym obchodzeniu sie z gazem , a 13 przy ostrej jezdzie , jak ktos wspomnial odchodzi problem z turbina i mysle ze jest praktyczniejszy od 1,8 t , nie ma tak nisko miski olejowej jak 1,8 a to zaleta na polskich drogach , pozatym posiada lancuch a nie pasek wiec odpada wymiana - nie slyszalem azeby ktos mial problemy z tym motorem . Pozatym ten gang silnika prawie jak vr6

: pn wrz 24, 2007 20:14
autor: wolfzan
arletta855 pisze:hej!

A ma moze ktoś z was rysunek, schemat lub jakikolwiek rysunek budowy tego silnka. nigdzie nie moge tego znalezc
Z góry dzieki
Na tej aukcji masz foto

http://moto.allegro.pl/item247220006_vw ... 150km.html

Teraz to ja się na takiego napaliłem :grin:

: pn wrz 24, 2007 20:19
autor: Itor
chochoł pisze:w zasadzie to VR6 bez jednego cylindra zresztą niemcy nazywają go VR5
co do silnika nie będe sie wypowiadał , mam i nie moge złego słowa powiedziec , acz są tacy co mają dużo więcej do powiedzenia choc ich stycznośc kończy sie na oglądaniu go w czyimś aucie
paliwożernśc czy usterkowośc to w większości mity , które najlepiej samemu zweryfikowac
ogólnie golfików z tym motorem jest mało na rynku wtórnym
to jest malina silnik

: wt wrz 25, 2007 07:17
autor: greg
arletta855 pisze:A ma moze ktoś z was rysunek, schemat lub jakikolwiek rysunek budowy tego silnka. nigdzie nie moge tego znalezc
Obrazek

: wt wrz 25, 2007 09:33
autor: arletta855
Hej
dzięki greg za rysunek ale jest to dla mnie zdecydowanie za mało widzę ze masz to z jakiejś książki nie masz coś więcej na ten temat??
wiem, ze jest możliwość zamówienia książki z opisem silnika jak go naprawiać i w ogóle cala budowa pod tym linkiem https://erwin.volkswagen.de/erwin/showHome.do ale nie wiem czy to jest sprawdzone czy ktoś o tym słyszał??

: śr wrz 26, 2007 19:51
autor: Sayall
Czesc! mam pytanko. Posiadam v5 i niestety jak go kupilem w Niemczech, wyciagnieto z niego radio, problem tkwi w tym, ze na konsoli mam jakies przyciski(driver, rock, classic itd) i pozostala mi jedna tylko wneka na radio, jak przypuszczam. Czy moze ktos orientuje sie wogole czego tam brakuje, jaki to model radia??? Dodam, ze wersja mojego Golfika to Generation.
Dzieki

[ Dodano: 18 Paź 2007 22:40 ]
A jaka oliwe do tego motoru wlac, zmieniam plyny i nie wiem jaki olej wlac??
Pozdro

: sob paź 20, 2007 09:17
autor: Kenny06
Ja w w swojej V5 mam te duze radyjko wraz z nawigacją więc raczej nie pomogę