Strona 1 z 1

spalanie

: wt kwie 03, 2007 21:31
autor: zelek 1987
Witam z gory przeprazam ze pisze na tai temat wiem ze jest kupe tego typu tematow ale nikt nie napisal prosto i wyrazie odnosnie takiego silnika jaki posiadam.A wiec posiadam mk3 z 97 roku z silnikim 1.6 kaie silnik ma oznaczenie nie wiem:( golfik lyka w miescie jakies 8,5 moze nawet 9 na 100 w trasie nie wiem .Ladnei pali nie kopc obroty ladnie trzymaja temperaturk rozniez oki.Wiec jak to wyglada poprawnie pali czy powinienem sie odezwac do jakiegos mechaniora??

: wt kwie 03, 2007 21:32
autor: jorgus7
mi bierze cholernik do 15 gazu. niby 2.0 8v ale to i tak za duzo... golfy jednak duzo pala chyba

: wt kwie 03, 2007 21:40
autor: Jacenty85
Szkoda, ze nie piszesz chociaż ile twój silnik ma koni. Tak czy inaczej mieścisz się w normie. Nie chcę komentować tego ale po co chcesz szukać jakiegoś partacznego mechanika jeśli nie masz problemu...

: wt kwie 03, 2007 21:44
autor: zelek 1987
Jacenty85 pisze:Szkoda, ze nie piszesz chociaż ile twój silnik ma koni. Tak czy inaczej mieścisz się w normie. Nie chcę komentować tego ale po co chcesz szukać jakiegoś partacznego mechanika jeśli nie masz problemu...
no sory ale nie wiem ile powienien palic a kucy ma 75

: wt kwie 03, 2007 21:48
autor: dziejo
zelek 1987 pisze:8,5 moze nawet 9 na 100
kto szuka problemu ten zawsze go znajdzie nic nie rób jest ok :D

: wt kwie 03, 2007 22:02
autor: zelek 1987
dziejo pisze:
zelek 1987 pisze:8,5 moze nawet 9 na 100
kto szuka problemu ten zawsze go znajdzie nic nie rób jest ok :D
a nie wiesz moze ile moze kosztowac zamontowanie gazu do takiego silniczka na monowtrysku???

: wt kwie 03, 2007 22:07
autor: dziejo
w grę bedzie wchodziła instalka 2 generacji czyli z kompem i silniczkiem krokowym w granicach 1600 -1800 pamietac należy aby zakładali ja prawdziwi fachowcy to jest podstawa abyś cieszył się tańszą jazdą na lpg długo bez wkładów finasowych typu awarie systemu pamiętać również należy że nie każda instalka pasuje do kazdego silnika to jest równiez sztuka dobrac instalke parametrami do danego silnika

: wt kwie 03, 2007 22:13
autor: zelek 1987
dziejo pisze:w grę bedzie wchodziła instalka 2 generacji czyli z kompem i silniczkiem krokowym w granicach 1600 -1800 pamietac należy aby zakładali ja prawdziwi fachowcy to jest podstawa abyś cieszył się tańszą jazdą na lpg długo bez wkładów finasowych typu awarie systemu pamiętać również należy że nie każda instalka pasuje do kazdego silnika to jest równiez sztuka dobrac instalke parametrami do danego silnika
nie no rozumeim do wszystkiego trzeba znalesc fachure porzadnego jednak pytalem tylko z ciebiekawosc jesli chodzi o nie to nie oplaca mi sie gazowac folfiara za malo sie nim poruszam zeby mialo mi sie zwrocic za dobre rady z gory dziekuje i ciesze sie ze wszystko jest oki:)

: wt kwie 03, 2007 22:47
autor: sHpAaKu
Oj oj oj - 97r, 75 koni, 1.6 - brzmi jak mój AEE
Jazda do 3200 obrotów pozwala uzyskać w mieście średnio 7,5 litra a na trasie przy 6-6,5 litra @2400rpm.

Gaz tylko III generacja, bo kolektro ssący z tworzywa niestety. Trzeba przeliczyć czy się opłaci.

pozdro

: śr kwie 04, 2007 09:30
autor: wojciche
Aee to pełny wtrysk a ni e monowtrysk

: śr kwie 04, 2007 10:28
autor: Bąku
zgadza się AEE jest fullwtrysku ja mam AEA na monowtrysku 1,6 i po mięscie tak mi sączy 7.5-8.0L na trasie niesprawdzałem

: śr kwie 04, 2007 12:58
autor: sHpAaKu
Racja, nie zauważyłem że chodzi o mono. Sorki za wtrącenie.

: ndz kwie 29, 2007 12:55
autor: Markus1.6
Mój AEE na trasie łyka 5,5-6, a w mieście 8 literków.