jak wyciagnac wiecej koni mech.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

jak wyciagnac wiecej koni mech.

Post autor: zaba84 » wt kwie 03, 2007 19:27

Witam, jak w temacie.. w jakie sposob po prez jakie przerobki(pewne i sprawdzone w 100%) mozna wyciagnac wieciej koni z silnika??? :cool:


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » wt kwie 03, 2007 19:34

pisze w innej kwesti bo co do przerobek to pewnie standard czyli szlif glowicy i lepszy dolot oraz wydech, widze ze smigales caliberka 115konna i chcialbym sie dowiedziec jakie sa Twoje odczucia w porownaniu do golfa, chodzi mi glownie o przyspieszenie i spalanie:)



zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » wt kwie 03, 2007 19:43

haps pisze:pisze w innej kwesti bo co do przerobek to pewnie standard czyli szlif glowicy i lepszy dolot oraz wydech, widze ze smigales caliberka 115konna i chcialbym sie dowiedziec jakie sa Twoje odczucia w porownaniu do golfa, chodzi mi glownie o przyspieszenie i spalanie:)
wiesz moze ja trafilem na taka calibre albo nie wiem ale moje odczucia do niej to o boze leipiej nie mowic.... mk3 jest leprzy, jezeli chodzi o spalanie to cali palila mi 8-10 na miescie a na trasie 6,2-7,5... golf pali ciut wiecej, natomisat jezeli chodzi o odczucia na temat osiago i przyspieszenia to nie odczuwam zadnej roznicy pomiedzy golfem tym co mam a calibra przyspieszenie takie samo zadnej roznicy prawie nie ma , no jedynie predkosc max cali max lecialem 215km/h a golfa jeszcze nie testowalem, dotego cali sie psuje czesto i gnije, wnetrze moze ma ladniejsze wykonanie niz golf ale i tak ogolnie nie polecam calibry, jestem happy ze sie jej pozbylem...

niom oki ale wrocmy do mojego postu... :cool:


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

tcm1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr wrz 13, 2006 09:31
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tcm1 » wt kwie 03, 2007 20:01

o widze ze mamy takie same samochody, moj golf pali hm pow. 10L
tankuje go na neste 95 za 50zl i przejezdzam 120km, malo na maxa. nie wiem o co tu chodzi z nim:/
z ciekawoscia wyslucham jak mozna przyspieszyc golfa ABS
pozdrawiam



zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » śr kwie 04, 2007 19:50

a mi juz spadlo spalanie z 16l na 100km....na ok 10l na 100km.....

niom oki ale wrocmy do tematu...wie ktos cos jak takiego golfika przerobic mechanicznie zeby mial wiecej koni???? :bajer:


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Awatar użytkownika
chochoł
Eastside Society
Posty: 147
Rejestracja: czw lis 11, 2004 03:04
Lokalizacja: beeftown
Kontakt:

Post autor: chochoł » śr kwie 04, 2007 20:00

o to jak przerobić MkIII z silnikiem ABS to dobrej rady może udzielić user SToRMosobiście podniósł moc do 150Ps i wszystkim chcącym to zrobić radze podążyć jego śladem

a tak od siebie patrząc na wartości spalanego paliwa ciesze sie że nie zdecydowałem sie na oszczędniejszy silnik:grin:


Eastside Society
[img]http://www.hostdub.com/albums/4-MOTION/bevisbutt.gif[/img][img]http://www.hostdub.com/albums/zilla_album04/100_200.gif[/img]

Slawek 11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 19, 2007 20:16
Lokalizacja: Wolbrom
Kontakt:

Post autor: Slawek 11 » śr kwie 04, 2007 22:05

Witam. Najprostszym zabiegiem podnoszacym moc jest montaz turbosprezarki,mozna pobawic sie z glowica dolotem, wydechem. Jedno jest pewne ze oprocz podniesienia mocy potrzebne jest rowniez ingerencja w uklad hamulcowy i zawieszenie bo jakos sie trzeba zatrzymac jak juz sie rozpedzisz. Gra nie warta swieczki bo tanim sposobem tego nie zrobisz. Lepiej wymienic silnik na mocniejszy lub cale auto.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » śr kwie 04, 2007 23:13

silnik ABS jest mało rozwojowy niestety
jedyne co można zrobić to wypolerować dolot i zmienić wydech na jakiś dobry (czyt dopasowany do silnika)
dać ostrzejszy wałek rozrządu i to w zasadzie tyle
reszta modyfikacji wiąże się już z dużą kasą (np :turbina ale niewiadomo jak długo silnik wytrzyma)
pogadaj z kolegą evolution on się zna na tym
i przy okazji zajrzyj tu
http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=15


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 267 gości