Strona 1 z 1

Czy kupno silnika VR6 po 220kkm ma sens na swapa?

: wt kwie 03, 2007 10:55
autor: 2RaZ
Mogę kupić silnik VR6 sprawny z przebiegiem 220 000 i nie wiem czy jest w ogóle sens to robić, czy to nie jest zbyt duży przebieg? silnik jest jeszcze zamontowany i chodzi, chce go włożyć do MKII dlatego prośba o radę!!!
Pozdro dla wszystkich wariatów VW! Obrazek

: wt kwie 03, 2007 11:59
autor: !greq
jak dla mnie to za duży przbieg
wiele osób z którymi rozmawiałem twierdziło ze VR6 nie trzyma serii przy dużych przebiegach... :bajer:
a nie lepiej wsadzić jak cos juz do ABF ? jest leżejszy i trzyma serie dos dłogo :P znam okazy co maja ponad 200Tys i mają w okolicy 150 KM

tak sądze...

: wt kwie 03, 2007 12:10
autor: 2RaZ
myślę, że to dobre rozwiązanie, żeby skorzystać z ABF. Ogólnie to wolałbym kupić już MKIII 2.0 150KM ale zależy mi na wadze (MKII waży 880kg) więc po swapie byłoby całkiem w pytę!
Dzięki za rade!
Pozdro!

: wt kwie 03, 2007 16:31
autor: $vwiciu
greq69, Dokladnie ABF ! vr6 strasznie nie trzymaja serii mysle ze ABF albo KR ( KR tez daje rade)

KR?

: śr kwie 04, 2007 10:23
autor: 2RaZ
A to jest oznaczenie jakiego silnika?

: śr kwie 04, 2007 11:01
autor: Pruszkowiak
KR-silnik 1.8 16V DOHC 139KM

: śr kwie 04, 2007 11:46
autor: ddChavez
Jeszcze trzeba brać poprawkę na to czy podany przebieg jest autentyczny ;)

: śr kwie 04, 2007 22:30
autor: niooniek
przebieg to jedno, a drugie to że ten silnik na pewno nie był eksploatowany spokojna jazdą, bo przecież to vr a tym nie da się spokojnie jeździć :wink:
tez uważam że jak na ten silnik przebieg jest już duży

: czw kwie 05, 2007 21:46
autor: BC_Leszcz
Jeśli brać to VR6 z Passata gdzie chodził z automatem - zwykle taki silniczek był lepiej traktowany niż większość silników w golfach. Zdecydowanie jeździ się tym spokojnie, dostojnie i statecznie, to nie sportowa limuzyna i tam VR6 jest inaczej traktowane.

Generalnie VR6 nie lubi przebiegów powyżej 200tys to nie jest klasyczne V6 i nie jest długowiecznym silnikiem, ale głównie padają głowice (wałki rozrządu i gniazda zaworów), przy 220tys stan silnika zależy od egzemplarza.

Silnik ciężki, paliwożerny, nie polecam do Golfa.

: czw cze 28, 2007 15:44
autor: malolat
2RaZ, moj ma 250 ttkm (podobno), odpala z pierwszego obrotu, nie kopci, jakos jeszcze jedzie... ostatnio 60tkm zrobil na sekwencji :) i ciagle zyje...
ale ogladalem golfy z vr6 i mimo ze przebieg podobno 170tkm, to nie mial sily sie odepchnac... wiec wszystko zalezy jak trafisz. jak nie kupisz go sobie, to daj znac, moze bym go lyknal za rozsadne pieniadze... namiary juz do mnie masz :D pozdro