Strona 1 z 1

Obroty w porzadku a buda trzesie

: wt kwie 03, 2007 08:59
autor: InspBober
Dopiero od niedawna mam obrotek w swoim mk2 i teraz moge stwierdzic ze obroty mam ustawione dobrze, okolo 950. Moze i lekko faluja ale to jest tak male ze chyba nie warto zwracac uwagi w granicach 20-30 obrotow(widac ze wskazowka sie rusza w gore i dol ale niewiele). Mimo tego na wolnych obrotak trzesie buda, tak cyklicznie, z przerwami sekundowymi. Co to moze byc, szukac przyczyny w gazniku czy moze nie tak ustawiony zaplon? i jeszcze jedno, czasem sie zdarza ze problemy z trzesieniem ustepuja

: wt kwie 03, 2007 09:03
autor: To_mas
czyli buda drzy bo obroty falują tak ??

Nie wiem czemu falują :// ale buda moze drzeć bo mozesz mieć poduszki pod silnikiem wyjechane.... sprawdz je

: wt kwie 03, 2007 09:09
autor: InspBober
Co do poduszek to zeczywiscie moze byc, wiem ze przednia jest walnieta a ze juz troche z nia jezdze to i reszta mogla sie zniszczyc. No nie wiem czy to trzesienie jest zwiazane z falowaniem obrotow ale czytalem ze takie male falowanie to normalen jest i martwic to sie trzeba jak jest w granicach 100obrotow

: wt kwie 03, 2007 09:20
autor: To_mas
InspBober, ja tam Ci wiele o benzyniaku i falowaniu obrotów nie powiem :P mam diesla:))
Poczekamy co powie reeszta userów :)

: wt kwie 03, 2007 16:59
autor: Paweł Marek
Mogą być poduszki ale jednak stawiam na złą regulację gaźnika. Sam piszesz że obroty nie są idealnie regularne tylko się wachają, a tak jest najczęściej przy za ubogiej lub mocno za bogatej mieszance. Więc przekręć śróbą od CO ciut prawo ( w zaślepce obudowy filtra pod gumowym korkiem). Jak pomoże to sprawa wyjaśniona, potem jedź na dokładna regulację na analizator. Jak nie pomoże, oprócz poduszek mogą być jeszcze winne problemy z wysokim napięciem od cewki po świece.

: śr kwie 04, 2007 21:08
autor: InspBober
Paweł Marek pisze:Mogą być poduszki ale jednak stawiam na złą regulację gaźnika
teraz jak sie dobrze zastanowie, to, mimo ze poduszki do wymiany, to nie one powoduja problem bo zdarza sie ze problem ustaje. Nie wiem od czego to zalezy ale czasem po prostu ladnie pracuje i nie trzesie. No i jedna jeszcze sprawa, jak sie wszystko trzesie wystarczy ze polkoze noge na gazie, nawet nie wcisne. Obroty praktycznie niedostrzegalnie sie podniosa i jest dobrze. Pokombinuje z ustawieniami gaznika, mam serwisowki ze 2 rozne to moze cos sie uda. A w razie mojej porazki ma ktos moze jakiegos dobrego mechana co by wyregulowal dobrze i nie zdarl ze mnie skóry( z Warszawy lub okolic najlepiej)

: czw kwie 05, 2007 01:30
autor: soookolq
sprawdz mocowanie wydechu moze to on robi te zamieszanie

: czw kwie 05, 2007 03:14
autor: jeanks5t
Jeżeli masz przednią poduche walniętą to to trzęsienie będzie napewno od niej.

: czw kwie 05, 2007 07:30
autor: T.O.B.I.
niekoniecznie trzesienie jest od poduszki, trzesienie jest od zlej pracy silnika dlatego ze faluja obroty te drgania powstaja, u mnie jest to samo i okazalo sie ze po wymianie poduszek drgania sie nasilaja (bo silnik jest sztywniej osadzony) u mnie byly nie do zniesienia poki poduszki sie nie ulozyly

: czw kwie 05, 2007 09:01
autor: anthrax00001
Trzęsienie raczej wynika z nierównego sprężania na tłokach
ja wyrównałem pracę silnika na ideał 850
i drgania jak były tak są, trochę mniejsze teraz ale za to bardziej wyrównane :)