Strona 1 z 1

Czujnik Halla

: wt kwie 03, 2007 06:20
autor: babylock
Witam Wszystkich z samego rana! Mam pytanie czy czujnik halla może być powodem takich objawów gaśnięcia silnika:
1. gaśnie w trakcjie jazdy i nie można go odpalić,
2. po dłuższej chwili zapala,
3. W trakcie jazdy VAG nie wykazuje błędów ale w momencie zgaśnięcia traci łączność z komputerem samochodu,
Jakie są Wasze pomysły a może to wina kompa

: wt kwie 03, 2007 06:49
autor: marek2907
AD1 to moźe być Hall
AD2 to może być Hall

: wt kwie 03, 2007 09:15
autor: grekiu
Witaj. Ja z czujnikem Halla męczyłem się 3 msc;/ Auto jeździło bez problemu tydzien, dwa po czym z niczego gasło i nie dało sie odpalić przez 10-15 min. Wiele razy dzwoniłem wtedy po mechanika zeby sprawdził czujniki ale zawsze jak przyjeżdżał to auto sie "naprawiało" (Golf III 1,6). Prawdopodonie bedzie u Ciebie to samo co u mnie tzn ten głupi czujnik halla. Koszt wymiany nie jest bardzo duzy ( mnie wyniosło 180zł - 80zł robocizna, 100zł czujnik) Od momentu wymiany auto chodziło bez problemu :D A powiedz co z temperaturą jak nie chce odpalać ?

: wt kwie 03, 2007 09:29
autor: Jurak
Tak jak poprzednicy powiem Ci że mogą to być objawy końcówki Halla. Jednak nie koniecznie może być to właśnie właśnie czujnik halla. Ostatnio miałem podobne objawy które ty opisujesz - po zgaśnięciu goofer musiał odstać ok 10 min by można było jechać dalej :) . W końcu nie chciał mi w ogóle zapalić, scholowałem go do mechanika i okazało sie ze padnięty miałem napęd rozdzielacza zapłonu.

: wt kwie 03, 2007 09:56
autor: Golf GTi
A ja tez w swoim bylym MK3 1,4 to mialem, strzelila mi gumka uszczelniajaca miedzy walkiem a aparatem zaplonowym i oleju mi nawalilo na czujnik Halla , przez co sie robilo zwarcie w nim i autko gaslo ,wogule nie chcialo na obrotki wejsc , wykrecilem Halla umyl;em w benzynie wymieniem gumke na walku i po problemie , ja radze to samo zrobic ,bo czujnik Halla to nie taka czesc co sie psuc lubi

: wt kwie 03, 2007 12:18
autor: babylock
Czy auta Wasze też miały w tym momencie brak odrobiny mocy.

: wt kwie 03, 2007 12:30
autor: emilioch
ja jechałem spokojnie w pochmurny dzień gdy nagle stracił moc i stanoł przed domem mechanika - na szczeście.
po paru minutach tez nie chciał odpalić. mechanik zajrzał i stwierdził co to poszlo.
Brat skoczył do sklepu po przeywacz impulsów i robota trwała 15 min.

: sob kwie 07, 2007 10:37
autor: babylock
Grekiu odpowiadam że z temperaturą nic się nie dzieje jest OK

: sob kwie 07, 2007 11:03
autor: KamilW
Wyglada na uklad zaplonowy, ale niekoniecznie winil bym Halla, zanim wyrzucicie 100 PLN to sprawdzcie wszystkie przewody idace od halla, do kompa i cewki, czy nie sa przetarte i nie robia zwarcia lub czy nie sa namokniete, dobrze jest spryskac wszystko WD - 40. Zaczynajcie od najtanszych i najprostrszych rozwiazan :)

: sob kwie 07, 2007 21:34
autor: Jacenty85
Zgadzam się z poprzednikiem, że należy wszystko sprawdzić ale nie polecam do "spsikania" elektryki WD-40. Ten środek służe raczej do smarowania a przy okazji niszczy kostki elektryczne. Do wszelkiego rodzaju elektryczności polecam ISOL

: ndz kwie 08, 2007 00:12
autor: kley
WD40 to typowy odrdzewiacz, do porawiania polaczen polecam oliwk w sprayu, bardzo dobra rzecz, kosztuje tyle co wd40 albo nawet mniej, kupicie w motoryzacyjnym :)