Strona 1 z 1
skrzynia która lepsza do 2E????
: pn kwie 02, 2007 23:09
autor: LCQ
Cześć
Co mi poradzicie mam silnik 2E 2.0 8v ,auto ma pare przeróbek moc ok 145 KM ,chciałbym zapodać mu jakaś szybka skrzynie(ale nie bardzo krótką) słyszałem że 2Y będzie odpowiednia,montował ktoś już do 2E taką???jakie są jeszcze dobre??predkość max na 2Y to 219 km/h????co mi polecicie????Jeśli ktoś wie prosze o rozpiske wszystkich skrzynki które robią min 210 Km/h ,dzięki
Pozdr
: pn kwie 02, 2007 23:17
autor: Paweł Marek
LCQ pisze:zapodać mu jakaś szybka skrzynie(ale nie bardzo krótką)
sprecyzuj ludziom o co chodzi. Szybka to znaczy krótkie przełozenia i dobre przyśpieszenie, czy odrotnie? Czy chcesz to pogodzić i mieć długą piątkę?
Toż przecież na seryjnej od 2E akurat jakieś 215-220 wyciągniesz max i chyba o to ci własnie chodzi?
: pn kwie 02, 2007 23:27
autor: LCQ
Paweł Marek pisze:LCQ pisze:zapodać mu jakaś szybka skrzynie(ale nie bardzo krótką)
sprecyzuj ludziom o co chodzi. Szybka to znaczy krótkie przełozenia i dobre przyśpieszenie, czy odrotnie? Czy chcesz to pogodzić i mieć długą piątkę?
Toż przecież na seryjnej od 2E akurat jakieś 215-220 wyciągniesz max i chyba o to ci własnie chodzi?
Dokładnie zależy mi żeby pierwsze 3 biegi były bardzo szybkie a 2 ostatnie wolniejsze ,albo sama 5 wolna
pozdr
: pn kwie 02, 2007 23:36
autor: Paweł Marek
Łoj to chyba seryjnej skrzynki takiej nie znajdziesz. Nie siedzę w temacie, ale kojarzy mi się taka skrzynka co miałem w jetceII z silnikiem 1,8 90 km o znaczeniu GU. To była skrzynka z przełożeniami 4+E, co oznaczało długą piątkę i bardziej ekonomiczną jazdę. Nie wiem jaki był symbol tej skrzynki, ale na dwójce mozna było na niej 110 wyciągnąć, a tu pewnie nie o to Ci chodzi. Może zapytasz w dziale tuningu?
: wt kwie 03, 2007 02:43
autor: LCQ
Paweł Marek pisze:Łoj to chyba seryjnej skrzynki takiej nie znajdziesz. Nie siedzę w temacie, ale kojarzy mi się taka skrzynka co miałem w jetceII z silnikiem 1,8 90 km o znaczeniu GU. To była skrzynka z przełożeniami 4+E, co oznaczało długą piątkę i bardziej ekonomiczną jazdę. Nie wiem jaki był symbol tej skrzynki, ale na dwójce mozna było na niej 110 wyciągnąć, a tu pewnie nie o to Ci chodzi. Może zapytasz w dziale tuningu?
Ile dało sie wycisnać max z tej skrzyni z jetty??
Pozdr
: wt kwie 03, 2007 17:02
autor: Paweł Marek
180, chyba nie sądzisz że z 90 koniami zamknąłem licznik
[ Dodano: Wto Kwi 03, 2007 5:04 pm ]
Ale przy 180 jak pamiętam było z 5000 obrotów, więc zostało jeszcze 1000, przy 6000 powinnio być 210