sciąga na prawo przy jezdzie na wprost

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn kwie 02, 2007 18:18

jendrzej, sam zmieniałeś ???? moze ci sie jakimś cudem kąt pocylenia koła do jezdni przestawił i teraz sciaga i moze nawet ścinać opony !!://

Proponuje pojechać w 1 kolejności na geometrie :D a potem jak to nic nie wykarze to bedziemy myslec dalej :))



Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » pn kwie 02, 2007 18:44

a jakiej szerokości masz te 15 jak jak zmieniłem na 15 z et 25 to mnie ściągało na lewo a jak zmieniłem na 14 z et 35 to idzie prosto( felgi 15 są proste ) ale ja u siebie mam juz małe podejżenia


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pn kwie 02, 2007 18:45

Nie wiem tylko jakim cudem może się sama zbierzność przestawić albo tym bardziej kąt pochylenia koła... A zamieniałeś koło prawe z lewym?? Bo to że z tyłem zamieniałeś to o niczym nie świadczy... Może najechałeś gdzieś na jakiś krawęrznik albo dużą dziurę??


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

borys255
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 21, 2007 13:45
Lokalizacja: czestochowa

Post autor: borys255 » pn kwie 02, 2007 18:54

moze masz luzna prawa koncówke stabilizatora drązka kierowniczego



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pn kwie 02, 2007 19:04

borys255 pisze:moze masz luzna prawa koncówke stabilizatora drązka kierowniczego
Drążek kierowniczy i stabilizator to dwie różne rzeczy i przy luzie na stabilizatorze nie ma wpływu na kierunek jazdy. Na drążku jeśli jest luz to będzie pukać i może ściągać.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn kwie 02, 2007 19:55

Koła które teraz założyłeś na przód sa nierówno zdarte w poprzednim sezonie. Co oznacza że gdzieś masz coś nie tak z ustawieniem geometrii kół. Jedź na geometrię. Jeśli z przodu geometria jest dobra, a z tyłu coś nie tak to znaczy że niestety bardzo pradopodobny jest dzwon w przeszłości. Ale nie ma się co przejmować. Częściej zmieniaj koła pozycjami jeśli nie da sie tego ustawić. I zawze zmieniaj tył z przodem. Zamiana w obrębie jednej osi nic nie da, bo po dzwonie w bok oba na tylnej osi będą zdzierać się podobnie z tego samego boku.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pn kwie 02, 2007 22:00

jendrzej, W takim razie jedź na porządną stację i niech sprawdzą całą geometrię. Ja w ASO SKODY płaciłem za kompletną geometrię coś niewiele ponad 60 PLN... Więc lepiej raz wydać niż później na opony wydawać...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn kwie 02, 2007 22:26

palen pisze:Więc lepiej raz wydać niż później na opony wydawać...
dokładnie !!!
palen pisze:Nie wiem tylko jakim cudem może się sama zbierzność przestawić albo tym bardziej kąt pochylenia koła
Własnie napisałem ze jakimś cudem ?? moze miał słabo dokręcone amor itd i walnął porządnie młotkiem w opone bo nie chiało koło zejśc i sie przestawiło :PPP heheh

[ Dodano: Pon Kwi 02, 2007 22:28 ]
Tak wogole to ja ściągając alu podpisałem sobie na oponach od wewnątrz ktora jest która :)) i jak załozyłem to wsi gra i smiga :))



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » wt kwie 03, 2007 15:43

pierwsza sprawa:
-powietrze( po rowno po obu stronach) mniej na jednej stronie i juz ciagnie
druga sprawa:
-dokrecanie (może deczko krzywo dokreciles 1-2 mm i tez robi swoje) nie masz czasem malego bicia?

I nie piszcie ze mu sie kat pochylenia zmienil bo mnie ze smiechu zatka. Jak sie moze zmienic jak on nic nie ruszal zawieszenia tylko opony zmienial.

Kola do wyważenia jak to co wyzej nie pomoze i posprawie. 2 przodnie sobie wyważ albo 4 na raz i bedzie super


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 392 gości