Strona 1 z 3

: ndz kwie 01, 2007 22:20
autor: Duber
jak strzela to moze byc cos z aparetem zaplonowym,moze membranka od przyspieszacza juz dziurawa,moze zawor jakis wypalony w glowicy,

: ndz kwie 01, 2007 22:21
autor: dziejo
k44761 pisze:palec wraz z kopułką,
a czujnik hallla ???? co z nim ???? podcisnienie ci działa na aparacie bo może spadło wewnątrz cięgno i nie działa przyspieszacz zapłonu i chyba to by było to tak myslę a sp[otkałem się nie dawno z problemem podcisninia własnie w RP przez rurke dmuchnij parę razy do podcisnienia zobacz co się dzieje czy wogóle się porusza

: ndz kwie 01, 2007 22:30
autor: dziejo
[quote="k44761"]czujnik halla przesuwa [/quote ?????

: ndz kwie 01, 2007 22:30
autor: Duber
kurcze co do cewki to czytalem kilka razy ze po nagrzaniu sie zaczela swirowac.sprobuj podmienic na dzien dwa

[ Dodano: Nie Kwi 01, 2007 22:31 ]
a co z katalizatorem?moze zapchany hmmm

: ndz kwie 01, 2007 22:35
autor: Duber
k44761 pisze:wyregulowany TPS,
ja kiedys regulowalem na oko i byly problemy na niskich obrotach.po dokladnej regulacji jest ok.dobrze to zrobiles?miernikiem jak nalerzy?

: ndz kwie 01, 2007 22:41
autor: Duber
k44761, ok ;) ale zmierz cisnienie na tlokach,kiedys w innym aucie tez mialem problemy z obrotami wszystko przerylem i jednak byl jedn zawor nadpalony.ale mi tez to cos z hallem wyglada.zwlaszcza te 3500 i koniec.

: ndz kwie 01, 2007 22:44
autor: MK2_waw
Co do tego ustawienia mernikiem TPS to po opisie zamieszczonym na ramach forum było u mnie po ustawieni co do wartości do dupy :)
musiałem ustawić na oko, ucho na czuja i było dopiero idealnie. Niczym jak zapłon w maluchu. Stary dobry sposób. Obroty i praca silnika super.
Ale to nie pomogło nadal i miałem cały czas podobny problem jak tu kolega pisze ..wymieniłem mase rzeczy, świece, podciśnienie itp

Teraz zmieniłem sonde i jest gitara!

Niestety jedna z droższych rzeczy ale niestety trzeba było.

Mój rp jeździ ..widze znaczną róźnice ot co!