silnik bierze olej

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bogik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt sty 12, 2007 17:38
Lokalizacja: Turek
Kontakt:

silnik bierze olej

Post autor: bogik » czw mar 29, 2007 22:21

Witam mam mk3 1.8adz i bierze mi olej, Wymieniłem juz uszczelniacze oraz dodam ze wymieniłem cały rozrząd, i\nie wiem co dalej zrobic ja radzicie?? dodam ze oleu na 1000km berze okolo 0.5l z góry dzieki



Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » czw mar 29, 2007 22:27

kopci na błękitno??
przy ruszaniu, odpalaniu, wysokich obrotach??
jeśli wymieniłeś uszczelniacze i nie ma żadnych wycieków to na 100% pierścienie.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

bogik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt sty 12, 2007 17:38
Lokalizacja: Turek
Kontakt:

Post autor: bogik » pt mar 30, 2007 21:19

zdecydowanie nie kopci na niebiesko, a mozesz mi powiedzieć ile za te pierscienie moge dac wraz z robota??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt mar 30, 2007 21:35

koonrad pisze:eśli wymieniłeś uszczelniacze i nie ma żadnych wycieków to na 100% pierścienie.
przy luzach na zaworach wymiana uszczelniaczy nie pomoże, jest też taka możliwość.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
dzikgtc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 17:15
Lokalizacja: Gryfice
Kontakt:

Post autor: dzikgtc » pt mar 30, 2007 21:48

A ja od siebie dodam że warto stan uszczelki pod miską olejową... Też miałem problem ze znikającym olejem, ale to była na całe szczęście wadliwa (jakaś korkowa) uszczelka, wymieniłem na gumową za 30zł i już nic nie bierze oleju. Zobacz czy silnik się nigdzie nie poci...


Pozdrawiam
dzikgtc

sylwekzyla
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:39
Lokalizacja: CMG

Post autor: sylwekzyla » pt mar 30, 2007 21:55

dzikgtc pisze:A ja od siebie dodam że warto stan uszczelki pod miską olejową... Też miałem problem ze znikającym olejem, ale to była na całe szczęście wadliwa (jakaś korkowa) uszczelka, wymieniłem na gumową za 30zł i już nic nie bierze oleju. Zobacz czy silnik się nigdzie nie poci...
Ja zauważyłem że mi się poci silnik na dole pod filtrem oleju. Możliwe że to uszczelka po miską olejową. Ponadto na zimnym silniku oleju mam na min. A po jeżdzie tak ok 10 min po agaszeniu silnika jest na max. Więc dolewać olej czy nie?



Awatar użytkownika
dzikgtc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 17:15
Lokalizacja: Gryfice
Kontakt:

Post autor: dzikgtc » pt mar 30, 2007 22:55

sylwekzyla pisze:A po jeżdzie tak ok 10 min po agaszeniu silnika jest na max. Więc dolewać olej czy nie?
A po co sprawdzasz stan oleju praktycznie w trakcie jazdy? Jeśli chcesz znać faktyczną ilość oleju w misce to gasisz auto pod wieczór i rano sobie spokojnie sprawdzisz jak olej spłynie z zakamarków. Jak jest na minimum to dolewasz do 1/2 lub 3/4 wskaźnika zależy ile tego oleju posiadasz i wsio. Jak silnik jest gorący (a po 10 minutach po jeździe jest w dalszym ciągu gorący) to oleju się nie sprawdza.


Pozdrawiam
dzikgtc

sylwekzyla
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:39
Lokalizacja: CMG

Post autor: sylwekzyla » sob mar 31, 2007 16:31

No to jak na zimnym silniku mam min. a na gorącym max, to jak doleje oleju do połowy, to potem mi go niewywali gdzieś?



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » sob mar 31, 2007 18:47

sylwekzyla pisze:No to jak na zimnym silniku mam min. a na gorącym max, to jak doleje oleju do połowy, to potem mi go niewywali gdzieś?
olej powinien być na zimnym silniku do górnej granicy wytłoczonych kropeczek na miarce



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 309 gości