Czy przewody chłodnicze powinny być napuchnięte
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Agamek12
- Gadatliwa bestia
- Posty: 863
- Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
- Lokalizacja: Radzymin / Warszawa
Czy przewody chłodnicze powinny być napuchnięte
Jak ściskam przewody chłodnicze po wyłączeniu gorącego silnika to są one napuchnięte. Jak odkręce korek w zbiorniku wyrównawczym to opuchlizna schodzi. Czy tak powinno być?
Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.
lekko tak ciśnienie zależy od tego jakie ma pompa wodna!! ale jak są bardzo napuchnięte to jest niedobrze!! najlepiej to otwórz korek i wyrównaj ciśnienie następnie zamknij i odpal silnik! jeżeli węże bardzo szybko puchną to najprawdopodobniej poszła uszczelka pod głowicą!! przynajmniej u mnie tak było!! ale mam nadzieję że się mylę!! pozdro600!!
Tak niedawno mialem ten sam problem,pjechalem do mechaika i co pierwsze mi powiedzieli ze mam do wymiany uszczelke pod glowica ael pozniej to wykluczyli!Mialem za duzo plyny w zbiorniku i po odkreceniu korka wszytko sie wylewalo i weze ten byly napuchniete. Moja porada zobacz jaki masz stan plynu? Pozdro
sprawdz na pracujacym silniczku czy przez cieniutki przewod powrotny (chlodnica - zbirniczek) plynie plyn do zbiorniczka - u mnie kiedys sie zapchal i to bylo powodem pecznienia przewodow... no i odpowietrzyc sie nie dalo
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości