Czy przewody chłodnicze powinny być napuchnięte

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Czy przewody chłodnicze powinny być napuchnięte

Post autor: Agamek12 » pn mar 14, 2005 14:52

Jak ściskam przewody chłodnicze po wyłączeniu gorącego silnika to są one napuchnięte. Jak odkręce korek w zbiorniku wyrównawczym to opuchlizna schodzi. Czy tak powinno być?


Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.

Awatar użytkownika
Alib
Red ARROW
Red ARROW
Posty: 131
Rejestracja: sob mar 05, 2005 16:05
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Alib » pn mar 14, 2005 15:04

lekko tak ciśnienie zależy od tego jakie ma pompa wodna!! ale jak są bardzo napuchnięte to jest niedobrze!! najlepiej to otwórz korek i wyrównaj ciśnienie następnie zamknij i odpal silnik! jeżeli węże bardzo szybko puchną to najprawdopodobniej poszła uszczelka pod głowicą!! przynajmniej u mnie tak było!! ale mam nadzieję że się mylę!! pozdro600!!



Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Post autor: Agamek12 » pn mar 14, 2005 15:11

Płyn chłodniczy mam czyściutki (ani śladu oleju), tego płynu mi właściwie nie ubywa (od jesieni zniknęło mi około 0,5 l), na pracującym silniku nie widzę w płynie żadnego powietrza.


Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.

skuri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
Lokalizacja: Gdańsk-Uk

Post autor: skuri » pn mar 14, 2005 15:17

Masz poprostu stare weze i pod wplywem goraca puchna.Prawdopodobnie juz czas na ich wymiane.Mi jeden tez dziwnie zgrubial az w koncu pekl.



bagio

Post autor: bagio » pn mar 14, 2005 23:08

Tak niedawno mialem ten sam problem,pjechalem do mechaika i co pierwsze mi powiedzieli ze mam do wymiany uszczelke pod glowica ael pozniej to wykluczyli!Mialem za duzo plyny w zbiorniku i po odkreceniu korka wszytko sie wylewalo i weze ten byly napuchniete. Moja porada zobacz jaki masz stan plynu? Pozdro



MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » pn mar 14, 2005 23:14

sprawdz na pracujacym silniczku czy przez cieniutki przewod powrotny (chlodnica - zbirniczek) plynie plyn do zbiorniczka - u mnie kiedys sie zapchal i to bylo powodem pecznienia przewodow... no i odpowietrzyc sie nie dalo


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości