Strona 1 z 1

[mkII] Koniec wtryskiwaczy???

: pn mar 14, 2005 12:29
autor: stary123
Witam!
Mam problem, jak jadę na wysokim biegu z małą prędkościa obrotową i w czasie przyśpieszania słychać dziwne "bzyczenie" z silnika, dzieje się to tylko i wyłacznie pod obciązeniem, na luzie albo podczas jazdy na wysokich obrotach wszystko jest ok. Wydje mi się ze to coś z wtryskiwaczami. Moze ktoś cos na ten temat podpowiedzieć? Mam rację czy problem tkwi gdzie indziej??
Pozdrawiam

od Quatro7: uprzejmie prosi się o precyzowanie tematów

: pn mar 14, 2005 13:49
autor: Krzylu
czemu go tak zamulasz??
kazde auto powinno miec swoje obroty
jak sie jedzie 40km/ na 4biegu to sorry ale musi cos walnac
wydaje mi sie ze nie sa to wtryski bo one tylko dozuja paliwo do komory ale moze byc cos z pompoa predzej to ona rozdziela paliwo a ze ma male obroty i wysoki bieg to strasznie musi cierpieć
pojezdzij troche dynamiczniej i zobacz czy jest te buczenie chodzi mi o to zeby silnik mial troche wyzsze obroty przynajmniej 2500obr na 4 biegu to bedzie jakies 70km/h i przynajmniej nie bedzie mial ciezko ten silnik
musisz utrzymywac auto w jakims zakresie obrotow bo sie rozjebie cos zamulasz go przyspieszajac z malych predkosci na wysokim biegu
moj wujas mial co prawda benzyne i w dodatku Forda i zamulal ja(70 i 5 bieg)tak ze komputer siadl i musial jechac kupic nowy ale dalej nieumie jezdzic i praktykuje taki styl jazdy
zrob kilkaset km przeciagajac go troszke na biegach to mu nie zaszkodzi
pozdroo

: pn mar 14, 2005 13:59
autor: stary123
Samochód nie jest zamulany, przy 65-70 na 4 słychać "bzyczenie", zwłaszcza jak wciśnie sie w pedał. Ja osobiście obstawiam wtryskiwacze, może złamana iglica, albo przytarte wtryskiwacze. Może jednak warto sprawdzić i pompę i wtryskiwacze.

: pn mar 14, 2005 15:35
autor: piott
Jezeli nie kopci to wtryski powinny byc ok.

: pn mar 14, 2005 20:27
autor: Michael G60
A kiedy sparwdzałeś wtryski????

: wt mar 15, 2005 03:12
autor: marcinvw
no fakt,jak by wtryski byly zajechane to by kopcił raczej i ciezko palil rano...a czasem mocy troche nie stracił???moze rozrzad??bo wiem ze po przestawieniu zaplonu beedzia strasznie głosny...zalezy oczywiscie w ktora strone...ale brzeczenie to troche dziwne dziwki jak na diesla,moj znajomy mial transportera T2 1,6 TD i mu tak brzeczała ale turbina nie wiem dlaczego ale normalnie brzek było slychac...wiec moze u ciebie tez co sie *#cenzura#*...bo wtryskiwacze ani pompa to raczej nie barzecza :D:D:Djak juz to straszne metaliczne stuki wydobywaja z siebie,ale z brzeczeniem pomp i wtryskow sie niespotkalem,aha ups sorry ty nie masz TD tylko zwyklego diesla tak??:D:D:D,to nie to nie turbina w takim razie :D:D:D:D,to nie mam pojecia...powodzonka...

: wt mar 15, 2005 18:04
autor: szampon_ziolowy
a swoja droga ile naparwa wtryskiwaczy do 1,3i moze kosztowac. Wiem, ze to juz grubsza robota i zwykle oplaca sie karteczke nakleic na szybe o tresci SPRZEDAM, ale orientacyjnie?

: wt mar 15, 2005 19:45
autor: andrew6
Sprawdz pompe paliwa ... Sprzedam VW nigdy W zyciu :D od kupowania czesci uzywanych sa giełdy pozdrawiam.

: śr mar 16, 2005 04:13
autor: Krzylu
jak slychac metaliczny dzwiek to sprawdz pozim oleju bo moga tak chalasowac zawory albo walek rozrzadu ktory niema dobrego smarowania
albo pompa olejowa ci siadla wtedy tylko cisnienie oleju sprawdzic i bedziesz wiedzial

: śr mar 16, 2005 04:24
autor: marcinvw
no wlasnie moze to szklany na zaworach tak ci wala...moze byc...