trzepanie na kierownicy
: czw mar 29, 2007 13:37
Witam
Sytuacja przedstawia sie nastepujaco:
Na starych letnich oponach przy okolo 110km wlaczalo sie lekkie drzenie kierownicy , ktore ustepowalo przy troche wyzszej, lub nizszej predkosci. Na zimowkach nie bylo zadnego problemu, a dzisiaj znow zalozylem nowe letnie opony. Jednak niestety przy okolo 90kmh (i tylko wtedy) lekko drzy kierownica.
Czy powodem tego jest zbyt duzy otwor centrujacy na alu, czy upatrywac przyczyny gdzie indziej? W koncu na frigo bylo dobrze.. No ale to moze tylko przypadek..
Lewy przod alu wywazyl mi , i powiedzial , ze jest idealnie (zero ciezarkow).
Prawy przod ma ich kilka zalozonych, ale w wulkanizacji nie wspomnial, ze jest krzywa felga czy cos....
Czy kupujac pierscienie centrujace mam kupic 2 , czy 4 ?
Czy lepiej kupic gotowe na allegro, czy podjechac do znajomego zeby dotoczyl?
I ostatnie, jak najlepiej precyzyjnie zmierzyc otwor centrujacy na alu, ktore mam zalozone na aucie
Z gory dzieki
Sytuacja przedstawia sie nastepujaco:
Na starych letnich oponach przy okolo 110km wlaczalo sie lekkie drzenie kierownicy , ktore ustepowalo przy troche wyzszej, lub nizszej predkosci. Na zimowkach nie bylo zadnego problemu, a dzisiaj znow zalozylem nowe letnie opony. Jednak niestety przy okolo 90kmh (i tylko wtedy) lekko drzy kierownica.
Czy powodem tego jest zbyt duzy otwor centrujacy na alu, czy upatrywac przyczyny gdzie indziej? W koncu na frigo bylo dobrze.. No ale to moze tylko przypadek..
Lewy przod alu wywazyl mi , i powiedzial , ze jest idealnie (zero ciezarkow).
Prawy przod ma ich kilka zalozonych, ale w wulkanizacji nie wspomnial, ze jest krzywa felga czy cos....
Czy kupujac pierscienie centrujace mam kupic 2 , czy 4 ?
Czy lepiej kupic gotowe na allegro, czy podjechac do znajomego zeby dotoczyl?
I ostatnie, jak najlepiej precyzyjnie zmierzyc otwor centrujacy na alu, ktore mam zalozone na aucie
Z gory dzieki