Uszczelka pod głowicą - metoda pośrednia

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

stary123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 10, 2005 14:04
Lokalizacja: Wrocław

Uszczelka pod głowicą - metoda pośrednia

Post autor: stary123 » pn mar 14, 2005 12:10

Witam!
Mój koleś zgłosił się do serwisu bo mu gdzieś uciekał płyn chłodniczy. Kolega jest zielony i w serwisie powiedzieli mu że wykonali pomiar metodą pośrednią i stwierdzili ze strzelona jest uszczelka pod glowicą i płyn dostaje się do silnika (nie powiedzieli czy do cylindrów czy do oleju). oczywiście wymienili uszczelkę, skasowali 750PLN i cześć.
Z tego co mówił dolewał 0,5 litra płynu raz na kwartał, żadnych problemów z odpaleniam czy pracą silinika, olej czysty, żadnego masła pod korkiem wszystko wyglądało OK.

Teraz pytanko czy go zrobili w balona z tym pomiarem pośrednim który polegał na analizie spalin. Czy naa podstawie zawartości CO2(??) w spalinach stwierdzili uwalona uszczelkę (tak właśnie zawartości CO2)??

Wg mnie to go *#cenzura#* bez mydła na 750zł.
Co wy na to???


******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » pn mar 14, 2005 12:57

No co do tej kosmicznej ceny 750 PLN to smieszne przewarznie koszt takiego czegos to granice 250zl i tez niewydaje mi sie ze mozna to jakos sprawdzic przez analize spalin. ALe niewiem jaka cena jest za wymiane uszczelki w dizlu wiem tyle ze drozej.


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pn mar 14, 2005 20:47

0,5 na kwartał???
Napisz na ile km dolewał tyle oleju???


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

stary123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 10, 2005 14:04
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: stary123 » wt mar 15, 2005 09:34

Oleju wcale nie dolewał. Wg mnie to gdzieś na przewodach albo z pod korka gubił płyn. Ale to mało wazne - najwazniejsze jest to czy wogóle istnieje jakaś metoda pośrednia pozwalająca na podstawie analizy spalin stwierdzić że wywaliło uszczelke pod głowicą.


******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD

carrot

Post autor: carrot » wt mar 15, 2005 11:23

Jest taki preparat, którym sprawdza się obecność spalin w układzie chłodzenia (nie wiem jak się to nazywa). zamiast korka na zbiorniczku wyrównawczym umieszcza się rurkę, wyglądającą trochę jak ta do dymionów z winem i wlewa do niej jakiś płyn, jak zabarwi się na zielono to świadczy o nieszczelności uszczelki pod głowicą
Pzd



stary123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 10, 2005 14:04
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: stary123 » wt mar 15, 2005 11:25

O widzę że kolega Carrot udzilił jakiejś konkretnej odpowiedzi - Dzięki bardzo!!!


******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 337 gości