Strona 1 z 1

Rolka napinająca do paska alternatora piszczy

: śr mar 28, 2007 17:44
autor: spajrek
Jak w temacie.
Piszczy, ale nie zawsze. Szczególnie jest to słyszalne na wolnych obrotach. Czy można bez problemu samemu ją wymienić? Czy nie będzie problemu z założeniem jej potem? Czy może lepiej udać się do warsztatu? Pytam bo nigdy czegoś takiego nie robiłem. Jaki jest koszt takiej rolki? Z góry dziękuję.

Re: Rolka napinająca do paska alternatora piszczy

: śr mar 28, 2007 18:01
autor: Szosownik
spajrek pisze:Jak w temacie.
Piszczy, ale nie zawsze. Szczególnie jest to słyszalne na wolnych obrotach. Czy można bez problemu samemu ją wymienić? Czy nie będzie problemu z założeniem jej potem? Czy może lepiej udać się do warsztatu? Pytam bo nigdy czegoś takiego nie robiłem. Jaki jest koszt takiej rolki? Z góry dziękuję.
słuchaj u mnie jak i w GT i TD piszczało
podciągnięcie paska pomogło w obu przypadkach
więc po co odrazu wymieniać
uspokój sie
chyba że masz manie wymieniania :grin:

: śr mar 28, 2007 18:03
autor: spajrek
W takim razie jak mam to zrobić? Nie znam się na tym :P

: śr mar 28, 2007 18:07
autor: damcio151
a czy napinacz może wydawać takie odgłosy dzwonienia ( metaliczne )??

: śr mar 28, 2007 18:11
autor: Szosownik
spajrek pisze:W takim razie jak mam to zrobić? Nie znam się na tym :P
luzujesz troche śruby dwie trzynastki bodajże przy alternatorze
i podnosisz alternator do góry najlepiej szymś podwadzić i skręcasz śruby
oczywiście napnij z wyczuciem nie za mocno

: śr mar 28, 2007 19:24
autor: Szosownik
pawyot pisze:U mnie tak było bo mechanik za bardzo napiął pasek rozrządu. Śrubę odkręcasz 15- stką najlepiej oczkowym. Pasek musi być tak napięty żeby można go było przekręcić o 90 stopni.
niech najpierw zacznie od paska alternatora
a to o czym napisałeś to w drugiej kolejności ewentualnie i nie samemu bo zielony

: śr mar 28, 2007 19:33
autor: spajrek
rozrząd jest nowy wymieniony pod koniec grudnia, to rolka od napinacza alternatora, jak ją doginałem na wolnych obratach to przestawało piszczeć

: śr mar 28, 2007 19:40
autor: Szosownik
spajrek pisze:rozrząd jest nowy wymieniony pod koniec grudnia, to rolka od napinacza alternatora, jak ją doginałem na wolnych obratach to przestawało piszczeć
zacznij od tego co napisałem
koniec i kropka

: śr mar 28, 2007 19:41
autor: pawyot
Szosownik ma racje lepiej jedz do mechanika zeby to sprawdził. Nieodpowiednie ustawienie naciągu paska może sie skończyć tragicznie dla silnika twojego golfiątka

: śr mar 28, 2007 19:56
autor: jaszczur
spajrek pisze:W takim razie jak mam to zrobić? Nie znam się na tym
tu masz jak to odkrecić http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=88520
Szosownik pisze:luzujesz troche śruby dwie trzynastki bodajże przy alternatorze
nie w tym silniku :P

[ Dodano: Sro Mar 28, 2007 19:58 ]
a tak wogóle to może nie być rolka a napinacz

[ Dodano: Sro Mar 28, 2007 20:25 ]
pawyot pisze:U mnie tak było bo mechanik za bardzo napiął pasek rozrządu. Śrubę odkręcasz 15- stką najlepiej oczkowym. Pasek musi być tak napięty żeby można go było przekręcić o 90 stopni.
on sie pyta o rolkę paska mikro,wiec czytajcie do końca a nie piszcie głupot :panna: chyba że chodzi o nabijanie postów :panna: