PIN Immobilizera

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MKool
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: wt mar 27, 2007 21:22
Lokalizacja: Podlasie

PIN Immobilizera

Post autor: MKool » wt mar 27, 2007 21:38

Witam
Jestem początkujący na tym forum więc prosze o wyrozumialość.
Przeszukałem forum ale nie znalazłem zadowalajacych informacji o tym jak odzyskać pin immo. Jestem właścicielem MK4 i ostatnio zgubiłem przedostatni kluczyk. Kod pin gdzieś kiedyś mialem ale musiał się zawieruszyć. Teraz mam problem z dorobieniem przynajmniej jednego dodatkowego kompletu. Jak moge odzyskać poprzedni kod pin imobilizera?
Oświadczam że sposób odzyskania kodu pin jest mi potrzebny tylko i wyłącznie w legalnych celach (dorobienie kluczyka).



Awatar użytkownika
Seaman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 21:46
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Seaman » wt mar 27, 2007 21:45

skoro masz jeszcze jeden to ludzie zajmujacy sie dorabianiem kluczy ci to zrobia, za bagatelka 200zl



Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » wt mar 27, 2007 21:46

Podjedź najlepiej do dobrego i wiarygodnego diagnosty, który ma VAG-a i on zczyta ci kod immo... Tylko uważaj, bo może go potem wykożystać doinnych celów...
Ja np. ostatnio podczas diagnozy w ASO zostałem zaskoczony, jak po wręczeniu mi protokołu diagnozy zobaczyłem tam numer immo...


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

greg

Post autor: greg » wt mar 27, 2007 22:05

koro masz jeszcze jeden to ludzie zajmujacy sie dorabianiem kluczy ci to zrobia, za bagatelka 200zl