Strona 1 z 1

cisnienie powietrza w układzie powietrza.

: wt mar 27, 2007 20:48
autor: darus
Cześć ! Mam twarde węże od układu chłodzenia jaka może byc tego przyczyna (wymieniłem korek zbiorniczka wyrównawczego)prosze pomocy!

: wt mar 27, 2007 20:49
autor: jawel
Może uszczelka pod głowicą

: wt mar 27, 2007 20:50
autor: Przemo440
na rozgrzanym silniku zawsze beda twarde

: wt mar 27, 2007 21:41
autor: darus
A czy po odkręceniu korka zbiornika wyrównawczego zawsze jest takie cisnienie że asz płyn wylatuje :bajer:

: wt mar 27, 2007 22:07
autor: robal264
Przemo440 twardsze ale nie twarde,
ogolnie to powinienes scisnac waz jedna reka bez uzycia wiekszej sily, w przypadku gdy jest twardy jak kamien i wywala wode za kazdym razem przy odkreceniu korka tzn ze gdzies cos dmucha w uklad, stawiam na uszczelke pod glowica ale zobacz czy na bagnecie oprocz oliwy nie ma tez i wody, ewentualnie jak masz gaz to mozesz miec zle cos zalozone i sie zapowietrza , np reduktor jest wyzej niz zbiorniczek i juz kapucha.

A robiles cos ostatnio z ukladem?? moze trzeba go odpowietrzyc ??

: wt mar 27, 2007 22:31
autor: Przemo440
jezeli uszczelka jest wydmuchana to popatrz przez odkrecony korek w zbiorniczku powinny byc widoczne babelki powietrza nie zawsze jest tak ze odrazu olej sie dostaje

: czw gru 13, 2007 20:17
autor: marezk1
Co to w koncu bylo?? Ja mam to samo, płyn wywala pod cisnieniem ze zbiorniczka nawet przy calkiem zimnym silniku. Przy pracujacym silniku bąbluje tylko jak silnik jest goracy, przy zimnym jest ok. - wiec to chyba nie przedmuch z uszczelki bo by bąblowalo chyba rowniez przy zimnym. Pomozcie kto moze!!!!!

: czw gru 13, 2007 21:02
autor: Mis
marezk1 pisze:Przy pracujacym silniku bąbluje tylko jak silnik jest goracy, przy zimnym jest ok.

ja Ci proponuje solidnie odpowietrzyc uklad. Jak na goracym silniku zaczynaja leciec babelki powietrza zacznij ugniatac weze aby pozbyc sie vz nich reszty powietrza. Oczywiscie nie musze pisac, ze nie nalezy odkrecac korka zbiorniczka na rozgrzanym siliku bo sie poparzysz

: pt gru 14, 2007 22:48
autor: marezk1
Mis pisze:
marezk1 pisze:Przy pracujacym silniku bąbluje tylko jak silnik jest goracy, przy zimnym jest ok.

ja Ci proponuje solidnie odpowietrzyc uklad. Jak na goracym silniku zaczynaja leciec babelki powietrza zacznij ugniatac weze aby pozbyc sie vz nich reszty powietrza. Oczywiscie nie musze pisac, ze nie nalezy odkrecac korka zbiorniczka na rozgrzanym siliku bo sie poparzysz
Odpowietrzalem przy goracym az wentylaror sie wlaczal i przy zimnym tez i bez skutku

: pt gru 14, 2007 23:04
autor: Lypa1984
to jest układ chłodzenia ciśnieniowy i zawsze bedzie ciśnienie w zbiorniczku zarówno na zimnym jak i na gorącym.

: pt gru 14, 2007 23:17
autor: marezk1
ryba2 pisze:jak dla mnie to uszczelka pod głowicą
kolego chyba masz racje, dzis przejechalem 60 km i nagle temp. rosnie "zapachnialo "plynem w kabinie. Podnosze maske i plyn tryska z trojnika wezy w kilku punktach. Cisnienie jest nawet przy zimnym silniku (takie ze stryska jak by wrzalo) jesli nie odkrece korka na noc. Olej - czysciutki- cale szczescie bo niedawno zmienialem (Castrol Magnatec). W poniedz. oddaje do mechanilka potem napisze co bylo!

[ Dodano: Pią Gru 14, 2007 22:38 ]
Lypa1984 pisze:to jest układ chłodzenia ciśnieniowy i zawsze bedzie ciśnienie w zbiorniczku zarówno na zimnym jak i na gorącym.
Masz racje przyjacielu ale to cisnienie jest zbyt duze, z trojnika wezy tryskalo jak z prysznica (mam nowy trojnik wezy w zw. z ta sprawa ale to osobna historia) ja walcze z tym ok miesiaca i wydalem 310 zl i 8 dni bez samochodu bo przypadkowo oddalem do papruna na kwiatowej.....