Gaśnie podczas hamowania ale tylko na rozgrzanym silniku !!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

desmo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr lis 01, 2006 14:50
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Gaśnie podczas hamowania ale tylko na rozgrzanym silniku !!!

Post autor: desmo » wt mar 27, 2007 20:43

Witam, mam spory problem z moim MK1 cabrio 1.8 automat, rocznik 1988 na pełnym wtrysku (mechanicznym). Auto zapala bez problemu (nawet zimą), wszystko jest ok dopuki jest w miarę zimny lub w ciągłym ruchu. Natomiast jak tylko stanie na dłużej w jakimś korku i wzrośnie znacznie temperatura silnika, wtedy zaczyna przebierać i gasnąć podczas hamowania. Dodatkowo zaobserwowałem, że na bardzo gorącym silniku jak włączę wsteczny bieg i zdrowo dodam gazu to się zadławia i też gaśnie.
Wywaliłem starą cewkę olejową i założyłem nową elektroniczną, świece, przewody, paski, hydraulika skrzyni jest ok, przepustnica działa prawidłowo, filtry są ok. Może muszę wymienić aparat, palec ???? Ale czy temperatura miała by na niego wpływ???? W aparacie jest równiez taki mały moduł elektroniczny i może to on???? Naprawdę nie mam pojęcia co mu dolega, więc proszę o wasze podpowiedzi.

Pozdrawiam,


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
jawel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: pt paź 27, 2006 14:54
Lokalizacja: WZU****

Post autor: jawel » wt mar 27, 2007 20:47

desmo pisze:Wywaliłem starą cewkę olejową i założyłem nową elektroniczną,
??????
desmo pisze:gasnąć podczas hamowania.
może serwo


one loVWe

desmo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr lis 01, 2006 14:50
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: desmo » wt mar 27, 2007 20:53

Serwo odłączyłem i bez zmian, nadal gaśnie podczas gwałtownego hamowania. Dziwne jest to , że tylko jak się mocno nagrzeje, wtedy za każdym razem. Dziękuje za podpowiedź, ale serwo już wyeliminowałem.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

michuleszno
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:21
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: michuleszno » wt mar 27, 2007 21:11

To nie jest problem z zapłonem, tylko bankowo coś z wtryskiem. Pewnie padł czujnik, lub coś innego odpowiadającego za dozowanie dawki paliwa w zależności od temperatury silnika.



desmo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr lis 01, 2006 14:50
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: desmo » wt mar 27, 2007 21:19

Czujniki zostały sprawdzone i są ok:-)


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Marcel 08
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: pn paź 16, 2006 18:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marcel 08 » wt mar 27, 2007 21:48

sprawdź ciśnienie pompy paliwa, moze sie kończy jej zywot :food:

http://www.mk1cabrio.mojeforum.net/viewtopic.php?t=105


[b]ZAPRASZAMY NA -> [/b] www.08PSS.pl

Wyjazdy integracyjne dla firm WWW.ENJOYIT.PL

desmo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr lis 01, 2006 14:50
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: desmo » wt mar 27, 2007 22:01

Sprawdzę, ale czy to miało by związek z temperaturą silnika? Osobiście odbieram to jak przegrzewanie się jakiegos modułu elektrycznego (albo elektronicznego), albo rozszczelnianie tylko nie wiem czego :(


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » śr mar 28, 2007 13:30

podejrzewam ze lapie lewe powietrze, sprawdzales dolot powietrza i podstawe pod wtrysk?


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

desmo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr lis 01, 2006 14:50
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: desmo » śr mar 28, 2007 13:50

hmmmmm to juz chyba ostania mozliwość, którą pozostało sprawdzić. Dziękuje za podpowiedź i mam nadzieje, że to będzie ta przyczyna.
W serwisie powiedzieli tylko, że to napewno coś z powietrzem ale oni nie podejmą sie szukania przyczyny bo to szukanie igły w stogu siana :rotfl:

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » śr mar 28, 2007 14:04

hehe musialem cie rozbawic :D no ale fakt faktem zachowanie silnika mi pasuje do wlasnie lewego powietrza, silniki zagazowane sa najbardziej wrazliwe na te zeczy ale w benzynie to tez daje popalic, u mnie na szczecie tylko syczal przy ruszaniu wtryskiem a jak mial za lekko wcisniety gaz to potrafil skakac jak kangur :)


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

desmo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr lis 01, 2006 14:50
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: desmo » śr mar 28, 2007 15:15

Demontuje dzisiaj cały układ dolotowy, sprawdzam wszystkie węże, gumy i montuje na nowo. Nie ma chu......musi gadać !!!!!!!!!!!! Pod wtryskami tez posprawdzam.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

vw82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn lis 27, 2006 12:22
Lokalizacja: W-wa

Post autor: vw82 » śr mar 28, 2007 15:28

Miałem coś bardzo podobnego(każdy mechanik mówił co innego,pół samochodu chcieli mi wymienić)okazało się(sam to zauważyłem),że w wężu od odmy jest dziurka i pobiera "lewe" powietrze!!!wystarczyło wymienić wąż i wszystko ok- nie gaśnie.Nie twierdze,że i u Ciebie tak jest ale warto i to sprawdzić...


Sprzedałem swoje mk2:(

Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

Post autor: *daniel* » śr mar 28, 2007 15:44

desmo, a może to wina sondy lampda!!!


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

desmo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr lis 01, 2006 14:50
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: desmo » śr mar 28, 2007 16:08

dzisiaj nie wyjde z warsztatu zanim tego nie odkryje :kac:

[ Dodano: 28 Mar 2007 22:43 ]
Marcel 08 pisze:sprawdź ciśnienie pompy paliwa, moze sie kończy jej zywot :food:

http://www.mk1cabrio.mojeforum.net/viewtopic.php?t=105
Dziękuję bardzo Marcel 08!!!!! To była pompa paliwa !!!


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 245 gości