Strona 1 z 1

problem z niskimi obrotami

: wt mar 27, 2007 13:51
autor: kubass
pare misiecy temy kupiłem golfika! zrobiłem
wymieniłem rozrząd zmieniłem uszczelke pod głowica wraz z planem głowicy wszystko poskładałem wszystko do kupy i niby ok ! problem w tym ze strasznie dziwnie chodzi na jałowym jak sie nagrzeje!
tak telepie jakby miał za niskie obroty ale jak włącze sobie elektroniczny obrotomierz to pokazuje rowniutenko 850 obr i wskazowka nie drga !

chodzi o to ze jest głosno w aucie strasznie i wszystko sie trzesie co prawda delikatnie ale denerwuje mnie!

wystarczy ze delikatnie dotkne pedał gazu i juz jest oki ale jak puszcze znowu to samo !

co to moze byc ?

: wt mar 27, 2007 14:06
autor: anthrax00001
różnica stopni sprężania w komorach spalania
lub poduszki pod silnikiem

: wt mar 27, 2007 15:22
autor: kubass
różnica stopni sprężania w komorach spalania
tzn ? co jest zle ? cos zle skrecone ? i jak to zrobic zeby było dobrze!?

: wt mar 27, 2007 16:38
autor: dzikgtc
kubass, jeśli planowanie głowicy robił jakiś Pan Heniek i sromotnie ją skrzywdził to teraz nawet skręcenie tego wg książki nic nie da. Jak przed tymi modami nic się nie działo, a po modach wyskoczyło tzn że ktoś Ci zrobił fuszerkę. Ja zacząłbym od sprawdzenia tej splanowanej głowicy, bo poduszki pod silnikiem nie siadają tak nagle...

: wt mar 27, 2007 18:16
autor: anthrax00001
różnica stopni sprężania w komorach spalania

małem na myśli ciśnienie na cylindrach :)

: pt kwie 06, 2007 15:15
autor: kubass
odswierze tamacik ! anthrax00001, mowisz roznica " różnica stopni sprężania w komorach spalania " przeciez jaka to musiałaby by c roznica zeby od razu tak walilo strasznie ! nie chce mi sie wierzyc ze mozna zetrzec głowice w jednym miejscu mocniej w 2 giim słabiej ! przeciez to sa nawet nie milimetry ścinane !
to jest tak ze jak silnik jest zimny to ładnie trzyma obroty wysokie i nic sie nie dzieje ! ale jak tylko sie nagrzeje to wszystko drga w srodku ! nie sa to poduszki na 10000%
krokowiec jest spoko dzisij sprawdzałem zapłon tez ustawiałem juz chyba z 3 razy ! ciagle to samo !
jak zimny jest ok jak ciepły schodzi na 850 obr i zaczyna byc głosno w aucie delikatnie dotkne noga gazu i jest ok ! wystarczy 50 obr wiecej i wszystko gra

moje pytanie ! czy da sie jakos przeprogramowac kompa w golfie ? czy jak pojade na komputer zeby podnieli mi golfa czy przeprogramuja mi od razu to ? bo moze to jakis błąd w kompie ! ?

i pytanie jeszcze jedno ! czy da sie zresetowac kompa jakos inaczej niz odpinając na pare minut aku ?

i jeszcze jedno ! czy w golfie tez komputer trzeba " UCZYĆ" po zresetowaniu go ???

: pt kwie 06, 2007 23:32
autor: anthrax00001
różnica 2 barów wystarczy, żeby drżało w środku, ja tak mam,
silnik chodzi równo jak zegarek, poduchy git a w środku urządzenie do masażu na wolnych obrotach

: śr kwie 11, 2007 15:04
autor: kubass
no to jeszcz po mecze troche! bo zauwazyłem cos ciekawego ! przy przepustnicy kolo linki gazu jest taka srubeczka ktora mozna wkrecic lub wykrecic i dzieki niej podciagnac obroty ( chyba) jezeli delikatnie podciagne ta srubeczke powiedzmy o 2 obroty czy czasem to nie pomoze?

: sob kwie 14, 2007 23:50
autor: blue66
Witam! Czy uporales sie z tym bo mam wrecz indetycznie jak opisujesz,napisz jak rozwiazales problem?