Strona 1 z 2

Problem po wymianie uszczelki glowicy!

: wt mar 27, 2007 07:36
autor: blue66
Witam! Pare dni temu wymienialem uszczelke pod glowica,i wlasnie po naprawie zauwazylem wyciek z pod silnika,najlepsze jest to ze jak podjechalem na kanal to zauwazylem ze kapie z okolic skrzyni tzn.jakby sciekalo z gory na ta gume srodkowa od maglownicy i kolor plynu jest zielony a taki mam plyn chlodniczy i hamulcowy. Co to moze byc,albo cos mech. spartolil bo przed naprawa glowicy nie mialem takich jaj!

: wt mar 27, 2007 09:57
autor: Przybek
sprawdz jaki ma smak ten plyn bedziesz wiedzial gdzie szukac wycieku , moze zle oczyscil glowice przy wymianie uszczelki lub byla odksztalcona a jej nie splanowal , moze te byc ze zle ja dokrecil i po przejechaniu kilkuset km glowica sie ulozyla i wypadalo by ja dokrecic bo w zasadzie powinno sie glowice dokrecic po jakims czasie no i z odpowiednia sila nie wspomne o kolejnosci dokrecania srob , a wiem ze nie kazdy tego przestrzega
Pozdrawiam

: wt mar 27, 2007 23:19
autor: stonefree
Przybek pisze:sprawdz jaki ma smak ten plyn
=D> Dzołk przedni !

: wt mar 27, 2007 23:26
autor: vwarek
Przybek pisze:w zasadzie powinno sie glowice dokrecic po jakims czasie no i z odpowiednia sila nie wspomne o kolejnosci dokrecania srob , a wiem ze nie kazdy tego przestrzega
Podaj jakieś wiarygodne uzasadnienie.

: wt mar 27, 2007 23:39
autor: Przybek
moge zapodac fotki z opisem i przy roznych modelach jest inna zasada przy niektorych glowice dokreca sie ponownie po pracy kilkuminutowej z odpowiednia sila sa tam sily dokrecania i kolejnosc dociagania srob przy niektorych po 1 dokreceniu trzeba odczekac kilka minut i powtorzyc dokrecanie z wyznaczona sila podane jest tam kilkaset modeli aut :bigok: jest to ksiazka serwisowa dla profesjonalnych warsztatow nie dostepna w sklepach :bajer:

: wt mar 27, 2007 23:45
autor: vwarek
Przybek pisze:moge zapodac fotki z opisem
Bardzo bym prosił do 2E i ABS jeśli można.

: wt mar 27, 2007 23:54
autor: Przybek
jak dam rade to jotro zrobie fotki bo skaner mi padl
Pozdrawiam

: czw mar 29, 2007 19:47
autor: blue66
I problem sie wyjasnil wyciekal plyn z pod uszczelki z lewego tylniego rogu,najlepsze jest to ze wyciek byl tylko na zimnym silniku,autko pojdzie do reklamacji i mech.powiedzial ze glowica bedzie znowu planowanana i wsadzi nowa uszczelke! Ale co mnie tez martwi jak troche pojezdze i sie zaczymam to spod maski czuc cos jakby spalony olej,czy to moze byc spowodowane ze silnik jest brudny z oleju po wymianie uszczelki! Czy cos powazniejszego,autko nic nie kopci!

: czw mar 29, 2007 21:42
autor: guti
blue66, jak silnik jest ulany olejem to nie ma sie co dziwic ze smierdzi spalonym, tam poda maska naprawwde jest cieplo a jak jeszcze gdzies kolo poczatku wydechu jest plama , to ona sie nagrzewa i stad ten smrodek :D

: ndz kwie 01, 2007 21:24
autor: Przybek
vwarek pisze:
Przybek pisze:w zasadzie powinno sie glowice dokrecic po jakims czasie no i z odpowiednia sila nie wspomne o kolejnosci dokrecania srob , a wiem ze nie kazdy tego przestrzega
Podaj jakieś wiarygodne uzasadnienie.
oto te dowody : Obrazek

Obrazek

: ndz kwie 01, 2007 21:28
autor: vwarek
W 2E i ABS nie ma gaźnika.. I co ma piernik... ;)

: ndz kwie 01, 2007 21:38
autor: Przybek
nie ta fotka zaraz zmienie , neta mi cos moli :::::D

[ Dodano: 01 Kwi 2007 21:51 ]
vwarek pisze:
Przybek pisze:moge zapodac fotki z opisem
Bardzo bym prosił do 2E i ABS jeśli można.
mam te fotki do ABS ale ciezko sie laduja na server bo net mi amula , jak sie polepszy to wieczorkiem wrzuce fotki

: ndz kwie 01, 2007 21:51
autor: vwarek
Dalej nie kumam... :-k Może zaznacz odpowiednie wskazówki..

: ndz kwie 01, 2007 22:10
autor: Przybek
chciales jakiegos potwierdzenia i po prawej stronie na fotce sa zalecenia w jaki sposob dokrecac glowice , wiec nie zawsze starczy dokrecic ile sie da i koniec do roznych modeli sa inne zalecenia i glowice dokreca sie w kilku stopniach z odpowiednia sila dokladniejszy przyklad bedzie w innym temacie ktory wlasnie robie
Pozdrawiam