Wymiana katalizatora na strumienice

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
karasbp
VW Grupa Podlasie
VW Grupa Podlasie
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 30, 2007 00:00
Lokalizacja: Białystok / Bielsk Podlaski
Kontakt:

Wymiana katalizatora na strumienice

Post autor: karasbp » pn mar 26, 2007 23:48

Koledzy mam taki problem. Postanowilem wymienic zapchany juz katalizator na strumienice. Wszystko poszlo tak jak trzeba. Katalizator wycielem jakies 10 cm za sonda lambda. W te miejsce przyspawalem strumienice. Dalej wszystko pozostalo bez zmian, tlumik srodkowy i koncowy. Po skreceniu wszystkiego i odpaleniu silniczka na benzynce wszystko bylo po mojej mysli. Znacznie poprawila sie dynamika pojazdu. Co innego zaczelo sie dziac na gazie. Po wcisnieciu pedalu gazu do konca, strzalka rosla do 3000 obr/min nastepnie spadala raptownie do 2000 obr/min i skakala pomiedzy 1900 a ok 2200 obr/min. Tylko po delikatnym i powolnym wciskaniu pedalu gazu dochodzilo do 5000 obr/min i nic wiecej. Nie da sie po prostu jezdzic. Gdy przyspieszam auto szarpie. Na gazie moglem jechac tylko tak, aby obroty silnika nie przekraczaly 2500 obr/min.
Co to moze byc? Chce wybrac sie do elektromechanika sprawdzic zaplon, ale czy mozliwe jest zeby sie sam przestawil? Przed wymiana katalizatora na strumienice wszystko bylo ok. Koledzy pomozcie. Bede wdzieczny. Pozdrawiam.


Obrazek
MK4 1.8T 20V "SMURF" by karasbp ----> viewtopic.php?f=89&t=413843
BBI Squad :)

Awatar użytkownika
anthrax00001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn lip 31, 2006 14:48
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: anthrax00001 » pn mar 26, 2007 23:55

sterownik gazu nie czyta sondy chyba jedź do gazownika niech podłączy do kompa
i od razu zobaczy czy sonda działa czy nie,

sonda musi mieć odpowiednie ciśnienie spalin (katalizator), żeby mogła sprawnie działać

możesz wywalić silniok krokowy do gazu i wstawić register wtsdy gaz będzie działał bez względu na odczyty sondy ale będzie palił dużo benzyny [podczas jazdy na benzynie]
i ze względu na zły skład mieszanki silnik szybko się zepsuje

ale to oczywiście jeśli sonda źle czyta spaliny ze względu na ciśnienie :)


LPG: [img]http://images.spritmonitor.de/174008.png[/img]

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » wt mar 27, 2007 00:37

Ja myślę że wystarczy tylko wyregulować gaz jakiej generacji masz instalke


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
sfiq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lis 21, 2005 16:17
Lokalizacja: Szczecin / Nowogard
Kontakt:

Post autor: sfiq » wt mar 27, 2007 02:05

Moim zdaniem tez wystarczy gaz wyregulowac opisz instalke albko skocz do gazownika

swoja droga ja tez zastapilem kata strumienica i czuc delikatna roznice na korzysc - ale jako ze mam blosa nic nie musialem regulowac , u ciebie najwidoczniej komp zaczal wariowac


[img]http://img39.imageshack.us/img39/6379/logozsrssmaller.jpg[/img]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/155675.html][img]http://images.spritmonitor.de/155675.png[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 344 gości