Strona 1 z 2

a moze wkladke K&N ? 1,8 Rp +LPG

: ndz mar 25, 2007 22:42
autor: guti
nosze sie z zamiarem załozenia takiego czegos http://moto.allegro.pl/item176287270_k_ ... ielce.html


chyba bedzie pasowac co ? tylko nie wiem jak to bedzie sie sprawowac na gazie? ma ktos takie cos z gazem ?? co myslicie o samym filtrze ? cena itd ? ogolnie chodzi mi zeby troszke podgłosic silniczek :) zwiekszenia osiagow sie nie spodziewam , tylko to brzmienie ? :)
pozyczylem kiedys od kumpla stozek taki "no name" za 40 zł ale nie chcialo na gazie chodzic, doradzcie mi prosze bo juz prawie klikam kup teraz :)

: ndz mar 25, 2007 22:52
autor: PITERSON
Ja miałem i naprawde nie żałuje :)

: ndz mar 25, 2007 22:57
autor: guti
dzieki Piotrus za zainteresowanie. Poczekam jeszcze troszke na wiecej opini i kto wie :D Ciekawe co gazownicy mi powiedza w razie jakis problemow z gazem :D:D pewnie sie nawet nie poznaja ze to taki inszy filtr :D

: ndz mar 25, 2007 23:02
autor: keram
czesc kolego. Nie bedzie Ci chodzil na gazie z tym filtrem poniewaz mieszanka jest zbyt uboga w oktany, aby temu zapobiec musisz ograniczyc ilosc powietrza, czyli zakleic czesciowo dolot a co za tym idzie w pewnym stopniu wyciszy to silnik ,a Tobie chodzi o cos odwrotnego. Pozdrawiam

: ndz mar 25, 2007 23:03
autor: eidos
Szczeze mowiac ja bym zostawil zwykly filtr ale wyciagnal ta zwezke od puszki z filtrem, wiecej powietrza wleci do srodka, bedzie lepsze brzmienie

: ndz mar 25, 2007 23:12
autor: guti
keram pisze:czesc kolego. Nie bedzie Ci chodzil na gazie z tym filtrem poniewaz mieszanka jest zbyt uboga w oktany, aby temu zapobiec musisz ograniczyc ilosc powietrza, czyli zakleic czesciowo dolot a co za tym idzie w pewnym stopniu wyciszy to silnik ,a Tobie chodzi o cos odwrotnego. Pozdrawiam
no to skonczylo sie rumakowanie :( a ja myslalem ze

eidos pisze:Szczeze mowiac ja bym zostawil zwykly filtr ale wyciagnal ta zwezke od puszki z filtrem, wiecej powietrza wleci do srodka, bedzie lepsze brzmienie
o ktorej zwezce mowisz ? mozesz tak bardziej łopatologicznie ? czy to jest ten lejek z przodu ?

: ndz mar 25, 2007 23:15
autor: eidos
tak, to ten lejek co wchodzi do puchy z filtrem. Mozna go wyciagnac nie rozrywajac nic w srodku i zawsze bedzie mozna wrocic do tego co bylo

: ndz mar 25, 2007 23:20
autor: guti
eidos pisze:tak, to ten lejek co wchodzi do puchy z filtrem. Mozna go wyciagnac nie rozrywajac nic w srodku i zawsze bedzie mozna wrocic do tego co bylo
zaraz dostaniesz punkta :) tylko jeszcze Cie pomecze, a jak myslisz na gazie bedzie jakis problem ?

: ndz mar 25, 2007 23:22
autor: zarzycki_dawid
Ja mam filtr K&N i akurat sprawia mi problem...bo gazownik mi powiedział że z tego powodu może mi dużo palić...czyli to jest w końcu prawda że od filtra powietrza moge mieć większe spalanie bo będzie zbyt uboga mieszanka w oktany??? TAK???

: ndz mar 25, 2007 23:29
autor: eidos
Przyznam szczeze ze mialem problem z gazem. Przy jezdzie powyzej 70km i wcisnieciu sprzegla samochod na gazie gasl. Mieszanka byla zbyt uboga, ale pomeczylem gazownika i udalo sie ustawic tak ze nie gasnie. Oczywiscie mam instalacje 2 gen. Samochod spala ok 9,5l w miescie i 8l w trasie gazu oczywiscie

: ndz mar 25, 2007 23:35
autor: guti
eidos pisze:Przyznam szczeze ze mialem problem z gazem. Przy jezdzie powyzej 70km i wcisnieciu sprzegla samochod na gazie gasl. Mieszanka byla zbyt uboga, ale pomeczylem gazownika i udalo sie ustawic tak ze nie gasnie. Oczywiscie mam instalacje 2 gen. Samochod spala ok 9,5l w miescie i 8l w trasie gazu oczywiscie


no to juz wkladka odpada bo jak beda problemy to sie zdenerwuje ze psu w d.. tyle kasy, zprobuje ten lejek wyciagnac, bedzie z tym jakis problem ? jak on jest tam włozony ? jak oszczedzam to na gazie przy predkosci do 12o to tez spali ok 8 ale tak przy 160 to juz 12 :D

: ndz mar 25, 2007 23:43
autor: eidos
jak otwozysz puche to ten lejek mozna do gory wyciagac. On jest wsowany w takich prowadnicach. Moze troche ciezko wychodzic, ja pomoglem sobie srubokretem. Nie trzymaja go zadne zatrzaski czy sruby wiec nic nie powinno sie uszkodzic

: ndz mar 25, 2007 23:47
autor: guti
eidos pisze:jak otwozysz puche to ten lejek mozna do gory wyciagac. On jest wsowany w takich prowadnicach. Moze troche ciezko wychodzic, ja pomoglem sobie srubokretem. Nie trzymaja go zadne zatrzaski czy sruby wiec nic nie powinno sie uszkodzic

puche mam juz w lapie :) ale sie sasiad patrzyl jak grzebalem o tej porze pod maska, ok dzieki juz wiem jak jest zamontowany lejek , zaraz jak to zroie to jescze sie chyba przejade :D do nocnego po ... soczek :P

: ndz mar 25, 2007 23:54
autor: eidos
Dzieki za punkcik, mam nadzieje ze nie bedziesz mial problemow z gazem. Silniczek fajniej brzmi jak przekroczysz 3000 obrotow. Moze nie jest to ryk ale zawsze fajniej brzmi ;)