Strona 1 z 2

Po wymianie tłumika środkowego i końcowego stukanie

: ndz mar 25, 2007 21:58
autor: wójaszek
Jw wymieniłem środkowy i końcowy natomiast występuje stukanie rury idącej od kolektora w miejscu gdzie przechodzi nad maglownicą wspomagania co radzicie zrobic w takim wypadku

: ndz mar 25, 2007 22:02
autor: dziejo
wójaszek pisze:stukanie rury idącej od kolektora
moze wystarczy wymienic zawiesia tłumików ale watpie w to jedz jeszcze raz do tłumola niech poprawi co spartaczył (chyba że sam to robiłes to sory

: ndz mar 25, 2007 22:09
autor: wójaszek
dziejo pisze:moze wystarczy wymienic zawiesia tłumików ale watpie w to jedz jeszcze raz do tłumola niech poprawi co spartaczył (chyba że sam to robiłes to sory
tłumiki i gumy są nowe :/

: ndz mar 25, 2007 22:12
autor: ghoost
jak masz kanal to wjedz na kanal uruchom silnik i zlap rure to tu, to tam moze gdzies o blache zawadza, lub tak jak dziejo, pisze ze zawiesia do wymiany, u mnie wlasnie zawiesia byly do wymiany :bigok:

: ndz mar 25, 2007 22:15
autor: dziejo
[ Dodano: Nie Mar 25, 2007 22:16 ]
jeżeli to jest rura odbiorcza z kolektora to mozliwe że zmontowany wydech jest za nisko skoro wczesniej było ok a po wymianie pojawiły sie stuki to wniosek jest jeden

: ndz mar 25, 2007 22:19
autor: wójaszek
te opaski co trzyamją rure z kolektorem są OK wiec nie wiem dlaczego to klepie postaram sie podjechac na kanał
i obadać

: ndz mar 25, 2007 22:33
autor: Paweł Marek
Najprawdopodobniej tłumik się zrobił w sumie za długi, być może elementy nie zostały w siebie wepchnięte do końca. Na kanale zobaczysz, ewentualnie można dogiąć wieszaki do gum w przód lub tył tak, żeby nie tłukło

: pn mar 26, 2007 05:16
autor: bodzio_j
wójaszek, wjedź na kanał, nie zapalaj silnika i poruszaj całym wydechem, powinieneś zobaczyć gdzie się tłucze. Jak już to zlokalizujesz to wiadomo co trza zrobić.Jak się okazuje cały wydech trzeba dość dobrze ustawić coby się nic nie tłukło

: pn mar 26, 2007 12:05
autor: wójaszek
hmm dziwne tłumik pasuje idealnie na gumy a miejsce klepanie jest mi znane pierwsza rura klepie o maglownice

: pn mar 26, 2007 16:45
autor: Paweł Marek
wójaszek pisze:hmm dziwne tłumik pasuje idealnie na gumy a miejsce klepanie jest mi znane pierwsza rura klepie o maglownice
to spróbuj wyczaić czy przesunięcie tłumika w tył lub przód spowoduje jego oddalenie od miejsca o które się tłucze. Potem już będzie wiedział co zrobić, skrócić na łączeniu rury centralnej z środkowym czy wydłużyć nieco.

: pn mar 26, 2007 20:10
autor: wójaszek
cuda sie dzieją mysleliśmy że luzy sa na łaczniu przy samym kolektorze zdjelismy opaski odczepilismy wyjelismy pierwsza rure wmieniliśmy (druciane gniazdko) i teraz znów problem z założeniem opasek zaciskowych które trzymają rure z kolektorem, czy ma ktoś sposób na założenie tych łapek

: pn mar 26, 2007 20:15
autor: Paweł Marek
opaski czy chodzi o te klamry w kształcie C
Jeśli o nie to albo rozgiąć je w imadle, włożyć dociętą śróbę tak trochę z boku, założyć drugim bokiem, śróbę wybić, doboć klamrę na miejsce.
Albo założyć ją na kolektor, na doł klamry zaczepić długi gruby drut, obciążyć ten drut masą własnej osoby, a kolega niech zaczepia. Druga metoda dobra jak się ma kanał i szybsza

: pn mar 26, 2007 20:19
autor: wójaszek
Paweł Marek thnx, może ktoś ma jeszcze jakies pomysły?

: pn mar 26, 2007 20:53
autor: pawyot
A może rura uderza Ci o obejmę metalową ?