Rozruch silnika i dziwne odgłosy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mnemonic

Rozruch silnika i dziwne odgłosy

Post autor: mnemonic » ndz mar 13, 2005 14:06

Wsiadam rano do samochodu by dojechać do pracy a tu niespodzianka nie chce zapalić tak jakby paliwa nie dostawał. Czasami już coś niby załapie ale nie zapalił. Trochę za długo go męczyłem i akumulator padł :goof: Następnego dnia naładowałem akumulator, i 20 minut zajeło aby go odpalić, tak jak wcześniej na początku nic się nie działo potem niby już zaczynał łapać aż wkońcu cudem uruchomił się.

Tylko tak jakoś dziwnie pracował silnik trząsł się i z wydechu serjami dym leciał czasmi jakby spadały obroty ale dodałem trochę gazu i trzyma już obroty.

Na początku słyszałem dziwny pisk jakby coś tarło obok paska rozrządu, alternatora. I jakoś dziwnie głośno pracuje coś przy wtrysku jakby coś się otwierało i zamykało (silniczek krokowy?)

Pytania:
1. Dlaczego nie mogłem uruchomić silnika?? (zamarzło paliwo, coś się zatkało, .......)

2. Co to mogło być ten pisk po lewej stronie patrząc na wprost silnika) ?

3. Czy to musi tak głośno "pompować" przy wtrysku?

4. I ostatnie pytanie czy powinien czarny dym lecieć z rury wydechowej (nadmienie że mam dziórę w tłumiku :kac: może dlatego



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » ndz mar 13, 2005 16:12

moze poprostu masz slaba iskre i zalalo Ci swiece



Kaktus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: wt sty 25, 2005 22:29
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: Kaktus » ndz mar 13, 2005 17:34

Następnym razem jeśli nie zapali od razu to nie piłuj rozrusznika lecz sprawdz czy w tym momencie jest iskra. Jeśli iskry nie ma to podejrzewałbym czujnik Halla. To co nazywasz "pompowaniem" przy wtrysku to może być silnik krokowy.Czarny bym z rury to normalne , bo po takim piłowaniu rozrusznikiem miał prawo się zalać paliwem i ten dym to spalona nadmierna ilość paliwa.


VW- da weiss mann, was mann hat.

mnemonic

Post autor: mnemonic » ndz mar 13, 2005 22:31

Jak mam sprawdzić czy jest iskra??

Ale czy silniczek krokowy powinien tak głośno pracować (jest nowy)?

Teraz samochód normalnie odpala za 1 razem nie wiem co z nim było



Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » ndz mar 13, 2005 22:40

Ściągasz kabel wysokiego napięcia wykręcasz świece wciskasz ja do kabla opierasz o zmasowany element silnika wołasz kolege żeby zakręcił rozrusznikiem i patrzysz czy przeskakuje iskra na świecy. Świeca musi dobrze dolegać do masy. Uwarzaj żeby ci prąd nie kopnął!!! :chytry:
:pub:



tytus

Post autor: tytus » ndz mar 13, 2005 23:36

GEORG pisze:Ściągasz kabel wysokiego napięcia wykręcasz świece wciskasz ja do kabla opierasz o zmasowany element silnika wołasz kolege żeby zakręcił rozrusznikiem i patrzysz czy przeskakuje iskra na świecy. Świeca musi dobrze dolegać do masy. Uwarzaj żeby ci prąd nie kopnął!!! :chytry:
:pub:
Mam lepszy sposob : powiedz kumplowi zeby zdjoł przewod z swiecy i włozył do niego palec a ty zakrec rozrusznikiem. Jak jest iskra to napewno da ci znac :chytry:



mnemonic

Post autor: mnemonic » pn mar 14, 2005 00:08

heeh bardziej mi odpowiada ta 2 opcja :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 182 gości