Strona 1 z 1

Zimny niechce jechać

: sob mar 24, 2007 12:10
autor: Kubus1984Chorzow
Witam wszystkich. Jestem posiadaczem golfa z silnikiem 1,6RF, gaźnik elektroniczny. Mam problem bo gdy zapalam samochód rano po cało nocnym postoju to silnik pracuje nie regularnie tzn tak jak by palił na 3 cylindry lub czasem zdarzy mu się równo pracować lecz po dodaniu gazu jest efekt duszenia się albo zalewania. Auto też szarpie jak jest zimne, maksymalnie idzie jechać na trzecim biegu. Dodam że gaźnik jest po regeneracji i auto pali jak smok. Czy ktoś by pomógł?

: sob mar 24, 2007 14:27
autor: zxcv2
zapłon do ustawienia. mialem to samo.

: sob mar 24, 2007 20:09
autor: adam1956
Byles na regulacji gaznika ,moim zdaniem jak mozna zregenerowac gaznik jedynie przepustnice. MOIM zdaniem to sprawdz gaznik, poziom paliwa

: sob mar 24, 2007 21:06
autor: Paweł Marek
Kubus1984Chorzow pisze:silnikiem 1,6RF, gaźnik elektroniczny
RF ma zwykły gaźnik fabrycznie, pewien jesteś że u ciebie jest elektroniczny?

: sob mar 24, 2007 21:25
autor: Slawek 11
Te sterowane przez elektronike i podcisnienia byly w golfach 1.6 PN i mialy one moc 51kw, katalizator i sonde lambda. Jesli masz rzeczywiscie oznaczenie RF to masz gaznik Pierburg 2e2.
Pozdrawiam.

: sob mar 24, 2007 22:03
autor: Kubus1984Chorzow
Slawek 11 pisze:Te sterowane przez elektronike i podcisnienia byly w golfach 1.6 PN i mialy one moc 51kw, katalizator i sonde lambda. Jesli masz rzeczywiscie oznaczenie RF to masz gaznik Pierburg 2e2.
Pozdrawiam.
Gaźnik 2e2 i automatyczne ssanie. w książce z którą opuścił fabryke jest napisane RF. Gaźnik jest po regeneracji i podobno regulacji

: sob mar 24, 2007 22:21
autor: adriana81
Jak Mialam takie objawy w Cabrio to zostala wymieniona podstawa pod gaznikiem ,wyregulowany gaznik i zaplon i po tych zabiegach juz bylo OK

: sob mar 24, 2007 22:38
autor: Kubus1984Chorzow
adriana81 pisze:Jak Mialam takie objawy w Cabrio to zostala wymieniona podstawa pod gaznikiem ,wyregulowany gaznik i zaplon i po tych zabiegach juz bylo OK
Ok dzięki za rady. Pozdrawiam i życze miłej nocy

: sob mar 24, 2007 23:06
autor: Paweł Marek
Poszukaj sobie googlami (okienko na dole forum) o Pierburgu 2E2. Było bardzo dużo o tym. Jeśli to się stało od razu po regeneracji to albo trzeba ssanie wyregulować, albo nie został zregenerowany kompletnie i coś nadal nie działa.

: sob mar 24, 2007 23:57
autor: Slawek 11
Ten gaznik tzn. 2e2 ma termiczny woskowy regulator wolnych obrotow - porazka na calej linii. Jesli mialbys gaznik sterowany przez komputer czyli 2EE ( ecotronic ) to musisz miec komputer do sterowania nim na podszybiu po stronie kierowcy. A RF mial gaznik 2e2 i nie jest sterowany elektronicznie. Za ssanie w twoim przypadku odpowiada silownik podwyzszonych obrotow silnika przy rozruchu. W pierburgu 2EE za ten stan odpowiada nastawnik przepustnicy.